Threads: 66
Quote:Hoeveel spelers van het Nederlands elftal kwamen ooit uit voor Ipswich Town?
Fraaie vraag weer! Eens kijken of we het antwoord kunnen vinden.
Arnold Mühren en Frans Thijssen zijn de enige internationals, althans volgens Voetbalstats.nl
<!-- m --><a class="postlink" href="http://www.voetbalstats.nl/capsclub.php?clubid=59">http://www.voetbalstats.nl/capsclub.php?clubid=59</a><!-- m -->
Een dubbelcheck onder alle Nederlanders die ooit voor
the Tractor Boys speelden levert hetzelfde resultaat op. Martijn Reuser speelde zijn enige interland namelijk als Vitesse-speler, Romeo Zondervan als speler van FC Twente en Guus Uhlenbeek en Fabian Wilnis haalden het Nederlands elftal nimmer.
Het antwoord is dan ook D: 2.
Threads: 325
Als de vraag is "Hoeveel spelers van het Nederlands elftal kwamen ooit uit voor Ipswich Town?" lijkt het me dat Reuser en Zondervan er ook bij horen. Er staat namelijk niet dat ze voor ipswich town moeten spelen op het moment dat ze hun interland spelen.
Threads: 34
En Zuiverloon, die voor het Nederlands onder 21-elftal en het Nederlands B-elftal speelde? Wat een kromme quizvraag is dat weer.
Threads: 66
Mac Wrote:Als de vraag is "Hoeveel spelers van het Nederlands elftal kwamen ooit uit voor Ipswich Town?" lijkt het me dat Reuser en Zondervan er ook bij horen. Er staat namelijk niet dat ze voor ipswich town moeten spelen op het moment dat ze hun interland spelen.
Hm, lastig inderdaad. Wie mailt de organisatie
? Iedereen weer een gratis winnaarsweek.
Threads: 76
zoals de vraag er nu staat is het antwoord gewoon 4.
en eb, rot ff lekker op met je jong oranje en je nederlandse b elftal. sjonge jonge, als je dat niet begrijpt snap je echt geen snars van voetbal.
Threads: 312
:lol:
The great old Ludwig von...
Threads: 89
EB.... drol.... zat me heel het weekend alweer te irriteren aan hem... :lol:
Wie dit leest is gek
Threads: 34
waf Wrote:zoals de vraag er nu staat is het antwoord gewoon 4.
en eb, rot ff lekker op met je jong oranje en je nederlandse b elftal. sjonge jonge, als je dat niet begrijpt snap je echt geen snars van voetbal.
Wat als ik gelijk heb?
Threads: 312
50 euro, maar dan ook 50 euro voor Waf als je ongelijk hebt...
(ik speel ff zaakwaarnemer van Waf)
The great old Ludwig von...
Threads: 12
EB Sports Wrote:waf Wrote:zoals de vraag er nu staat is het antwoord gewoon 4.
Wat als ik gelijk heb?
Dan verdenk ik jou ervan dat jij die stupide vragen voor CM verzint :8:
Vooruit nu Roodwitten !!!!
Vooruit PSV !!!!