The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




FTM 2011
Ad Wim Wrote:
Overdune Wrote:Volgens mij het eerste idd. Ik weet het niet zeker, maar kan me niet voorstellen dat ik met het tweede akkoord gegaan zou zijn.
Zo'n medailleklassement is toch juist in het leven geroepen voor de mensen die niet meer meedoen voor het AK? Zodat die ook nog iets hebben om voor te strijden?
Ja, maar dat wil niet zeggen dat Tampie ook niet mag meestrijden in het medailleklassement.
Reply
Dat klopt, maar als ie dan in beiden 1e wordt, en beide prijzen krijgt, klopt die argumentatie niet meer.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Het medailleklassement is niet dáárom in het leven geroepen. Naast het AK is het een vrij 'logisch' klassement om bij te houden en de beste wint ook daar.
Reply
Oke, daar ben ik het dan niet mee eens. Maar het gros wel blijkbaar, dus dan zij dat zo.

Deze discussie voer ik volgens mij ook al jaren, kan me nog een pittige met omyaca herinneren, maar ik was even vergeten wat er nu besloten was.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ha ha, die Ad :lol:
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Ad Wim Wrote:Oke, daar ben ik het dan niet mee eens. Maar het gros wel blijkbaar, dus dan zij dat zo.

Deze discussie voer ik volgens mij ook al jaren, kan me nog een pittige met omyaca herinneren, maar ik was even vergeten wat er nu besloten was.

Daar is op het forum ook wel discussie over gevoerd, bij de start van de eerste editie van FTM volgens mij, of mss zelfs dit jaar weer. Er waren meer mensen die het er niet mee eens waren, maar uiteindelijk is idd zo besloten.
Reply
Win ik nu de US OPen??
Verrassing, maar wel mooi dat mijn eerste medaille dit jaar gelijk goud is en op een GS.
Alle wijzen komen uit het Oosten!
Reply
Feli Kuiper! Het is je gegund! 2mps tegen en goud pakken :wink:
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
De klad zit er een beetje in qua beleving geloof ik? Ad Wim nog steeds op vakantie? buurs nog steeds gedemotiveerd? Stille is wel heel erg stil, laptop kapot gegooid?
Reply
Tja, ik heb nergens meer voor om te spelen....dat moet zeker 7 jaar geleden zijn...
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
buurs Wrote:Tja, ik heb nergens meer voor om te spelen....dat moet zeker 7 jaar geleden zijn...

Ad inhalen is toch nog wel een uitdaging? Of geloof je daar ook al niet meer in?
Reply
Ad inhalen is NID
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Dit zei ik eerder al, typische periode van na de US Open. Buurs is kansloos, Baak is kansloos, Stille is ziek en ML is spoorloos.
Dan houd je er maar een paar over.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
CTM it is.
Reply
Ik ben niet spoorloos, heb gewoon even een mindere tijd, en reageer dat maar niet hier af....
Reply
#BK11
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Yeah, definitief Mitch-week :excited: :excited:
Reply
Mitch Wrote:Yeah, definitief Mitch-week :excited: :excited:

Met nog 4 weken te spelen had ik die gouden heel graag gehad. Nu blijft het waarschijnlijk tot het eind spannend. Deze week ga ik in ieder geval geen goud halen, dat is nu al duidelijk.
Reply
Ik heb daar wel kans op, maar dan moet Dimitrov wel van Roddick winnen. Zie het als 50-50.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
dan zou ik er flink geld opzetten
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Heb ik ook gedaan. MTF zegt momenteel 17-6 voor Dimitrov.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Net als vorig jaar is André weer aardig aan het choken.
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Kuku heeft nog 10 punten te weinig als ll.
Reply
Ze staan er bij zie ik, thx.
Reply
Kunitsyn staat nog op 45, moet 26 zijn volgens mij.
Reply
Dank Tamp, ik zal dit aanpassen, volgens mij ben ik momenteel de enige admin van dienst, dus blijf mij graag voeden met eventuele onvolkomenheden.
Reply
Kunitsyn is nog niet aangepast.
Reply
correct, is inmiddels hersteld.
Reply
Er waren ook nog een aantal andere 2e ronde losers die verkeerde punten hadden (almagro, simon, monfils) deze zijn ook aangepast.
Reply
Feli Tampie met je overwinning!

Feli Ad met het MK.
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply


Forum Jump: