The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval

Australian Open 2012
wedstrijd van de dag voor mij op het programma. Hup stanislas!!
Reply
Mac Wrote:wedstrijd van de dag voor mij op het programma. Hup stanislas!!
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
Mac Wrote:wedstrijd van de dag voor mij op het programma. Hup stanislas!!
Ik zou er niet al te veel van verwachten Wink
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Hij begint wel lekker drama.......
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
Haha, wat een geluk voor Dimitrov op sp, ongelooflijk.
Prachtige pot.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Klasse Tomic, hond!
Reply
querrey verneukt het ook nog eens, lekker dan
Reply
Nico serveert het soeverein uit, klasse!
Nu ook die 5e! Pijp bij Dimitrov lijkt leeg te raken.
Reply
Baghdatis en Tomic dan maar winnen om nog een beetje redelijk gevoel over te houden. 4 uit 5 is netjes maar voor de rest gaan alle veelgekozen spelers door :cry:
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
Baghdatis staat ze meteen lekker te raken.
Reply
En Dimi moet er natuurlijk uit
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
Wat een kans om te breaken voor Almagro, maar wat een rally. Echt een leuke pot.
Reply
Maar volgende punt wel breaken! Nu niet meer omkijken!
Reply
Gvd, Nalbi en Dimi beide in 5 eruit vandaag? Zijn mijn 2 grootste troeven. Verder loopt het goed, zeker als Tomic en Bagh winnen.
Reply
Prima Nico. Nu moet Tomic het nog beslissen.
Reply
wawrinka beest!
Reply
Nicolas Almagro, wat een held. Na Ferrer toch wel mijn favoriete speler, prachtig! En wat een mentaal beest.
Reply
Jezus Marcos, lul! Op 3-1 0-40 en nu dit.
Reply
Gaat baghdatis dadelijk nog die set weggeven
Don't worry about a thing, cause every little thing gonna be all right
Reply
Lekker Tomic! Nu alleen Baghdatis nog en het is een topdag.
Reply
_Tampie Wrote:Gvd, Nalbi en Dimi beide in 5 eruit vandaag? Zijn mijn 2 grootste troeven. Verder loopt het goed, zeker als Tomic en Bagh winnen.

Hierdoor is het uitzicht op winnen van de AO wel verdwenen. Maar een top 10 klassering is voor het AK natuurlijk wel heel belangrijk. Djoko winnen en Fed niet verder dan de SF en de basis voor een goed seizoen is gelegd.
Reply
Wat een dramatisch niveau van Baghdatis laatste halve set.
Reply
5-0 Hakkuh
Reply
BOOOOYAAAH stanislas!
Reply
Ik las overal al dat Baghdatis helemaal niet zo goed speelde, ondanks goed resultaten. Nu zie ik het zelf ook. Wawrinka speelt niet eens heel goed.
Reply
en gelijk de break Hakkuh
Reply
Sjezus christus, wat een niveau...
Reply
Hele slechte fase nu
Reply
Vond alleen de eerste paar games goed. Sindsdien is Baghdatis dramatisch en hoeft Wawrinka niet zo veel meer te doen.
Baghdatis slaat echt minimaal 2 lompe UEs per game.
Reply
Hopelijk kunnen de fans van Baghdatis een beetje zorgen voor een heksenketel
Reply

Forum Jump: