The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval

Australian Open 2012
Dit is wel een goede, kun je ook meteen de uitslagen en het programma zien:
<!-- m --><a class="postlink" href="http://tipex.cz/?page=live&sekcia=tenis">http://tipex.cz/?page=live&sekcia=tenis</a><!-- m -->

Maar anders ook hier:
<!-- m --><a class="postlink" href="http://www.australianopen.com/en_AU/scores/index.html">http://www.australianopen.com/en_AU/scores/index.html</a><!-- m -->
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Godver, gaat die Simon het nog weggeven ook.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Break Benneteau Hakkuh Hakkuh
Don't care what people say, just follow your own way.

Hattrick: Jansoe United (503329)
Reply
Roddick geeft op. Op zich niet zo verrassend aangezien ie al een tijd in de afbreukfase zit, maar wel frappant dat het dan tegen Hewitt gebeurt.

Benneteau wint, klote.
Reply
Ad Wim Wrote:Godver, gaat die Simon het nog weggeven ook.

gaan we weer....
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
Nee hoor, want dit klopt. En ik juich ook tussendoor en doe niet net alsof ik de hele wereld op m'n schouders draag.
Reply
Al en al was het een baggernacht, daar Monfils mij wel erg aansprak in zijn spelen. Toch zal het hij gaan afleggen tegen Murray.

Alle hoop op Berdych, ik heb minimaal 360punten nodig en eigenlijk 720!
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Als Monfils tegen Murray komt, heeft ie iig al 180 punten, en lijkt mijn keuze tov Berdych goed.

Alternatieven staan nu al op 285, met Tomic en Monfils beiden favoriet in de volgende ronde.
En Berdych moet nog maar van Anderson in vorm zien te winnen.
Reply
Anderson in vorm?

En Benneteau werd al behandeld, dus ik snap niet waarom je baalt...
Nishikori heeft nu een WO.
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Nishikori werd ook behandeld
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
Ik kan die Dolgo niet zo goed inschatten, rare knakworst is dat. Wint en verliest sets vaak dik maar dat zegt niks bij hem. Heb de samenvattingen van Tomic tegen Nando en Querrey gezien maar dat was echt vreselijk. Moet Dolgo toch haast kunnen winnen.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Wat een heerlijke wedstrijd in Berdych-Anderson!!

Berdych is zo'n ontzettende koning op dit moment. Notworthy
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Hag je laat je weer meeslepen in je emoties. Nadal in 4 maandagnacht.

Wel een heerlijke nacht trouwens. Berdych-Nadal en Potro-Fedex hopelijk. :eten:
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Toppers waren NID, Kohl was de belangrijkste. En die wint gewoon makkelijk. Nu Tomic nog.
Reply
Ongelooflijk hoe waardeloos die Kohl vorig jaar was en hij nu weer 180 punten binnenhaalt. Dead
Reply
Das toch een stukje begeleiding OD. Maar klasse van Kohl, en ook van Almagro. Nu Tomic en het is een mooie dag!
Reply
Tot nu toe wel een leuk potje tussen deze 2 mannen, onconventionele punten.
Reply
Dat was wel te verwachten ja. Zal een aparte wedstrijd zijn/worden. Duurt nu al heel lang, lijkt me gunstig. Als Tomic maar de 1e set wint.
Reply
En de break voor Tomic :-({|=
Reply
En de bijna weggegeven rebreak :x
Reply
Alle livescores houden er bij mij mee op...
Wat is de stand?
Reply
Dammit, tweede keer break vanaf 40-15
Reply
klasse dolgo nu doorzetten.
pak die tomic
Reply
Tomic mist een 0-40 #-o
Reply
Godver man, hoe kun je zo onnodig zo'n belangrijke set verliezen?
Reply
Tomic loopt lekker te kloten, van 4-2 naar 4-5*, dan een 0-40 missen om het weer gelijk te trekken Icon_evil
Reply
break en direct weer break terug. WTA!
Reply
Idd ja, maar Tomic heeft dan ook een WTA-service. Hou eens iets vast joh!
Reply
Die vriendinnen van die gasten trouwens :eeeek:
Reply
Nu maar eens toeslaan dan.
Reply

Forum Jump: