The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Indian Wells 2012
Wat een dramatisch niveau zeg...Knap van Nalbi om Nadal zo slecht te laten spelen.
Maak het maar af ook David dan blijft FTM spannend.
Reply
Voorlopig kom je gods goed weg, buurs.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Volgens mij heeft Buurs ook Nalbandian in zijn team.
Maar hoe het ook afloopt, knap van Nalbandian hoor. Hij blijkt het nog steeds te kunnen.
Reply
Ik heb nog geen geluk gehad, dus nalbi zal dit wel winnen.

En dan zwijnen alle laffe managers met murray toch weer.
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
André ook?
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Alles zit Nadal mee, nalbi had het echt allang af moeten maken. Nadal is zo slecht. Déjà-vu van een paar jaar geleden.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Haha, wat een grap dit. Df op bp. Typisch voor een buursweek. Nadal zal nu het toernooi wel winnen.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Nadal op de rand om er voor 180 punten uit te gaan, gewoon jaarbepalend dit.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ik gun andre een toernooiwinst van nadal!
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Ad Wim Wrote:Nadal op de rand om er voor 180 punten uit te gaan, gewoon jaarbepalend dit.

Volgens mij had jij 2000 punten minder kunnen hebben, dus sssst
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Dit ook weer, op gp een bal 1 mm in. Schandalig die Nadal, zulk niveau en toch winnen. Pure werktennisser, bah.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Hopelijk is Federer morgen het volgende slachtoffer die het moet opgeven. Hij heeft toch al zijn punten verdedigd.
Reply
Nadal moet morgen wel 3 niveau's beter gaan spelen tegen een zieke Federer

of

alles op die backhand natuurlijk :eten:
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Nadal speelt nu weer zijn beste tennis Notworthy
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
EB Sports Wrote:Hopelijk is Federer morgen het volgende slachtoffer die het moet opgeven. Hij heeft toch al zijn punten verdedigd.
Zou een slimme keuze vinden, zodat hij zich kan uitzieken en goed voorbereiden op het volgende toernooi.
Reply
Ad Wim Wrote:Haha, wat een grap dit. Df op bp. Typisch voor een buursweek. Nadal zal nu het toernooi wel winnen.

[-o<
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
EB Sports Wrote:
EB Sports Wrote:Hopelijk is Federer morgen het volgende slachtoffer die het moet opgeven. Hij heeft toch al zijn punten verdedigd.
Zou een slimme keuze vinden, zodat hij zich kan uitzieken en goed voorbereiden op het volgende toernooi.
Mits Nadal natuurlijk wint van Nalbandian.
Reply
Gelukkig, ik zit nog in de race.
Reply
Hoe zeggen we dat hier? N.I.D. Hakkuh

Maar alle respect voor Nalbi =D>
Reply
buurs Wrote:
Ad Wim Wrote:Nadal op de rand om er voor 180 punten uit te gaan, gewoon jaarbepalend dit.

Volgens mij had jij 2000 punten minder kunnen hebben, dus sssst
Het wordt met de week meer. Had ik geen 10000 punten minder kunnen hebben?

Wees maar blij dat Nadal hier overleeft, anders was je nog niet dichterbij gekomen.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Mensen ik stop ermee! Ik sta momenteel 1e met zowel ftm, ctm en inmiddels ook ltm. Stoppen op hoogtepunt. Tot volgend jaar
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
[gay]
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Stille Wrote:Mensen ik stop ermee! Ik sta momenteel 1e met zowel ftm, ctm en inmiddels ook ltm. Stoppen op hoogtepunt. Tot volgend jaar
Klinkt als een wielrenner die in de eerste kilometers demarreert en halverwege de overwinning gaat vieren.
Reply
:-({|=
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
Ff zonder gekheid. Ik zal FTM nooit winnen omdat ik altijd wel een paar weken er bij hebben zitten dat ik domme keuzes maak
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
Zelfkennis is een groot goed.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Prima Nadal. NID.
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Waarom hebben jullie het de hele tijd over het Nevada Irrigation District?
Reply
Neuronal Intestinal Dysplasia (or NID) is an inherited disease of the intestine that effects one in 3000 children and adults. The intestine uses peristalsis to push its contents toward the anus; NID sufferers have a problem with the motor neurons that lead to the intestine, inhibiting this process and thus preventing digestion.
Reply
Come on John!
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply


Forum Jump: