The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Miami
Maar Querrey serveert het nu wel uit.

Van de top 25 zijn van de spelers die nog in het toernooi zitten en ik niet heb alleen Haas (13), Nadal (8) en Querrey (6) vaker dan 4x gekozen. Daarna kunnen alleen Berdych (4), Almagro (4) en Verdasco (3) me nog een beetje pijn doen deze week. Dus dat wordt weinig stijgen/zakken. De enige manier om echt te zakken is een toernooioverwinning van Rafa. Vamos! Smile
Reply
Volgens mij is die Genomico dag en nacht wakker
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
Begint niet echt goed. Maar zolang Dancevic, GGL en Goffin er nu uit gaan, valt de schade nog mee. En dan alles op Federer, Lacko en Isner.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Welke seeds gaan er vanavond sneuvelen?
Ik denk:
Mayer (Dodig)
Nishi (Lacko)
Tipsa (Nalbi)
Chela (Dimi)

Ik hoop ook nog op Raonic (Clement), Isner (Davy), Nadal (Giraldo) en Berdych (Mahut) maar ik denk dat alleen Davy een klein kansje heeft.
Reply
Ik denk eigenlijk dat alleen Tipsa (Nalbi) + Chela (Dimi) gaan sneuvelen. Nishikori en Mayer zie ik toch wel als favoriet.
Reply
Vergeet ook Melzer, Granollers en Stepanek niet.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Atlanta Wrote:Ik denk eigenlijk dat alleen Tipsa (Nalbi) + Chela (Dimi) gaan sneuvelen. Nishikori en Mayer zie ik toch wel als favoriet.

Kijkend naar de quotes van de bookies heb je gelijk en zijn alleen Tipsa en Chela 'against the odds' en dus in wezen geen verrassing als de seed verliest; laat ik dus zeggen dat ik van Dodig en Lacko de verrassingen verwacht. Melzer, Granollers en Stepanek verwacht ik wel door, al liggen daar ook inderdaad wat hogere kansen op een verlies van de seed.
Reply
Haase prima ! Wel ff uitserveren die 1e set
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
Ja hoor 5-5 :crazy:
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
Hup Jurgen!
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
V oor FTM is het beter als Melzer wint al zijn het toch figuranten die Haase hebben. Hup Robin! Hup Nederland! Ik ga op het EK pas tegen Nederland juichen :eten:
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
Stille Wrote:V oor FTM is het beter als Melzer wint al zijn het toch figuranten die Haase hebben. Hup Robin! Hup Nederland! Ik ga op het EK pas tegen Nederland juichen :eten:

Jurgen = LTM
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Oh vandaar. Dan kan je een goede week hebben. Chardy ook al weg maar ik kijk pas na een rondje of 3 naar LTM. FTM in beginsel belangrijker
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
andy is weer fit....nice!
Reply
Hij was ook tegen GGL al fit maar had toen de pech dat ie op een dwaze tegenstander botste
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
andy was ook eigenaar van het buikgriepje...volgens engelse media
Reply
Break Haase 3-2
Maak het nu eens af zonder problemen Robin
Reply
Haase eraf. Prutser!

Come on Tipsa!!!! 3-1!

edit: OMG Tsonga!! :dodgy:
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Tipsa pakt de eerste set, die volgens de stats redelijk gelijkwaardig was; Nalbi verliest het op z'n tweede service (slechts 38%!). Tweede set begint goed met een break voor Nalbi, benieuwd of hij het nog kan rechttrekken.
Reply
Kut Haas!
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ad Wim Wrote:Kut Haas!

Tja, had je dan verwacht dat hij Steppie even zou pakken? Zo slecht is Steppie niet (of zo goed is Haas niet). 25 punten is ook niet zo slecht voor die paar euro.

Veel belangrijker is het dat Clement de tb wint... 6-6.

edit 7-7...
Reply
Tja, haas stond met 5*-3 40-0 voor
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
helaas 9-7 Milos...
Reply
buurs Wrote:Tja, haas stond met 5*-3 40-0 voor

Ok, da's wel sneu dan ja.
Reply
Iemand die een livestream heeft van Isner-Davydenko?
Reply
Er zijn geen streams. Eigenlijk een schande dat op de dag dat de seeds spelen er geen tv's bij zijn. Vanaf morgen wel
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
Tot nu toe winnen alle seeds.... misschien is Davy de eerste die het patroon doorbreekt.
Reply
Isner wint de 2e set. Nu door! Haas eruit is wel lekke, maar Nalbi pff. Zat tijdens Excelsior een paar keer te volgen en zag dat ie 2x een break voor stond. Zonde maar goed in de top heeft iedereen hem toch
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
Stille Wrote:Er zijn geen streams. Eigenlijk een schande dat op de dag dat de seeds spelen er geen tv's bij zijn. Vanaf morgen wel

Idd opmerkelijk en eigenlijk onacceptabel.
Reply
Zo waren er geen beelden van het afscheid van Gonzalez. Onbegrijpelijk!
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply


Forum Jump: