The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Madrid
Dolgomongolov! Met je wijvenservice !
Prima dat Andreev uit is (niet voor ltm helaas) Wat zwijnde die Ferrer in de TB zeg, ongelooflijk
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
dolgo break meteen weer Smile
Reply
Seppi begint weer slecht aan de set.
Cilic gaat ook niet meer zo soepel door z'n games heen. Die heeft voorlopig nog niet gewonnen.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Mag toch algemeen bekend zijn dat Seppi altijd drama aan een set of partij begint. Maar goed Dolgo speelt vaak hele partijen drama (zoals nu) Alweer 15-30 op die mietjeservice van hem
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
Wow, zie nu pas hoe belangrijk Ferrer is. Gewoon maar de helft gekozen in de top 10. Vamos Beest!
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
begint wel beetje wijvenpartij te worden zo zeg
Reply
En daar is weer de break voor Seppi. Het houdt nu op. 6-4 seppi mark my words
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
Houd eens een keer je service, Sepia!
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Welk scorebord is het snelst met z'n score update, volgens jullie ervaringen?

Ik zit hem nou op betvictor te kijken, en die is echt een stuk sneller dan ATP en ook als tipex (netaan).
Reply
Mooi, nog 2 games en het is een topkeus.

(09-05-2012, 02:27 PM)_Tampie Wrote: Welk scorebord is het snelst met z'n score update, volgens jullie ervaringen?

Ik zit hem nou op betvictor te kijken, en die is echt een stuk sneller dan ATP en ook als tipex (netaan).

ATP refresht geloof ik maar 1x per 10/20 seconde automatisch. Tipex is idd soms sneller. Ach, die paar seconden maakt me niet uit. Ga liever voor overzicht en stats.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Seppi moet deze set wel even winnen. Verliezen en hij gaat vast de vermoeidheid voelen.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ferrer koning!
Reply
Zelfde voor Cilic trouwens, en die heeft het fucking zwaar nu.

Hup Verdasco, weg met Falla!

Seppi 30-30, nog 2!

Fuck, 5-5
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
De beslissing gaat nu vallen. Zoveel moeite elke keer die Dolgo

Daar gaan we 0-15

(09-05-2012, 02:41 PM)Stille Wrote: De beslissing gaat nu vallen. Zoveel moeite elke keer die Dolgo

Daar gaan we 0-15

Niet weer op 40-40 komen!
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
Was dat een mp?
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
(09-05-2012, 02:45 PM)Ad Wim Wrote: Was dat een mp?

nee

laat het een keer meezitten
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Kut, TB. 2x zo dichtbij winst geweest. Ben benieuwd. DOlgo is wel een bijtertje.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Come on Dolgo! Het moet !! Weg met die pizzabakker (wel een held overigens) Eens kijken of ie nu wel eens zijn serve punten kan houden
nee dus 1-1
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
Kom op Seppi!

Wat een WTA tiebreak zeg!
Reply
dolgo blijft voorsprongen weggeven Icon_evil
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Doe het Seppi!

Cilic 0-30 op Isner serve
Reply
Cilic eindelijk een keer een kijkje, hup!
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Alweer gechoke dus. Een dag niet gechoket is een dag niet geleefd :-)
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
4-3* Dolgo, nu doorzetten, ineens naar 4-7 Seppi!
Reply
1e services graag, Seppi.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
5-3 dolgo

ik zeg 5-7 seppi
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
(09-05-2012, 02:50 PM)Stille Wrote: Alweer gechoke dus. Een dag niet gechoket is een dag niet geleefd :-)

Je weet dat je niet mag klagen he. Met gisteren al Simon en nu ook deze weer.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Isner pakt hem gewoon, Dolgo nu 2 sp....
Reply
komop nou gvd 6-4, dit mag je niet weer verprutsen ! 1e set ook sp gemist

NEEEEEEEE WEER !!!!!
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
*6-4 wordt 6-5*, 7-5 dus?
Reply


Forum Jump: