01-06-2012, 07:57 PM
Die is ontketend idd. Wordt nog wat op gras.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
The following warnings occurred: | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
|
Roland Garros
|
01-06-2012, 07:57 PM
Die is ontketend idd. Wordt nog wat op gras.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Mwah, het kan ook zo weer niks zijn natuurlijk. Vandaag maakt hij er een mooi gevecht van, nu toch Fed die het gaat uitserveren.
Djoko heeft de opdracht begrepen. Die Federer joh, Kamke, Ungur, Mahut en Goffin.... Voor zijn 87e QF op een rij op een GS.
01-06-2012, 08:08 PM
Laat Tsonga dan ajb met die grindtegel afrekenen zondag. Anders kan ik ook naar goud fluiten.
01-06-2012, 08:21 PM
Klasse krentenbol. Tegen Tsonga is het 50-50.
01-06-2012, 09:02 PM
Huiskamervraag bij Eurosport; wie was de laatste speler van buiten de top 100 die de nummer 1 geplaatst op een GS versloeg.
Ik weet hem, denk ik. Shoot!
01-06-2012, 09:48 PM
(01-06-2012, 07:13 PM)Ad Wim Wrote: Ben trouwens benieuwd waar ik vandaag geluk heb. Seppi wint de vijfde 6-2, Simon had 3-1 in de vierde set en Potro en Goffin gaan vrij gladjes tot nu toe. Ben heel benieuwd. Nee hoor Ad, geluk bestaat niet op lange termijn. In een competitie kun je aan het eind niet meer spreken van geluk. In een bekercompetitie hoeft niet altijd de sterkste te winnen, maar over een heel seizoen wel!! En jij doet het dit jaar tot nu toe gewoon super!!
Alle wijzen komen uit het Oosten!
Goede keuze die Goffin; als LL de 4e ronde halen. Wie had dat verwacht!? Ad en Scholten dus.
(01-06-2012, 09:02 PM)_Tampie Wrote: Huiskamervraag bij Eurosport; wie was de laatste speler van buiten de top 100 die de nummer 1 geplaatst op een GS versloeg. Ik denk Karlovic, 1e ronde Wimbledon 2003 tegen Hewitt. Right or wrong?
01-06-2012, 10:09 PM
(01-06-2012, 09:48 PM)kuiper Wrote:(01-06-2012, 07:13 PM)Ad Wim Wrote: Ben trouwens benieuwd waar ik vandaag geluk heb. Seppi wint de vijfde 6-2, Simon had 3-1 in de vierde set en Potro en Goffin gaan vrij gladjes tot nu toe. Ben heel benieuwd. Dat hoef je mij niet te vertellen, maar beter de anderen die hier (uit nijd) al weken beweren dat ik door geluk bovenaan sta. Maar bedankt voor het compliment!
(01-06-2012, 08:01 PM)_Tampie Wrote: Die Federer joh, Kamke, Ungur, Mahut en Goffin.... Voor zijn 87e QF op een rij op een GS.En het eerste dat Ad Wim riep na de loting is dat Federer idioot zwaar geloot had. Zul je zien dat hij de QF een w/o heeft tegen Del Potro. (01-06-2012, 09:51 PM)Atlanta Wrote: Goede keuze die Goffin; als LL de 4e ronde halen. Wie had dat verwacht!? Ad en Scholten dus.Was ook de eerste waar ik aan dacht.
01-06-2012, 10:42 PM
Ad, ben jij niet degene die vele jaren geroepen heeft dat dit een geluksspel is?
Nu sta je zelf een keer bovenaan en dan is het geen geluk meer?
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".
Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen. Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
01-06-2012, 11:17 PM
(01-06-2012, 10:42 PM)buurs Wrote: Ad, ben jij niet degene die vele jaren geroepen heeft dat dit een geluksspel is? Nee. Ik heb vast wel eens geroepen dat jij veel geluk had, maar ik heb ook altijd gezegd dat over een jaar genomen het geluk voor iedereen over het algemeen hetzelfde is, en niet doorslaggevend voor een hoge klassering.
02-06-2012, 12:38 AM
Het is natuurlijk niet zo dat het geluk over een jaar heen zich precies uitmiddelt. Net zoals dat iedereen 100 keer met een dobbelsteen gooit niet iedereen bij elkaar precies 350 gooit. Over een jaar heen kan de factor geluk best 1000 punten uitmaken. Als je uiteindelijk 10e wordt kun je niet zeggen dat je door pech de top 3 gemist hebt (tenzij de verschillen zo klein blijven als nu), maar het verschil tussen de nummer 1 en 3 kan daardoor wel veroorzaakt zijn (al kan het ook zijn dat iemand nummer 1 wordt ondanks pech).
De meesten onthouden de pech meer dan het geluk en het valt ook niet objectief te meten wie het meest geluk heeft gehad, dus eigenlijk is de discussie zinloos.
02-06-2012, 12:50 AM
(01-06-2012, 11:17 PM)Ad Wim Wrote:(01-06-2012, 10:42 PM)buurs Wrote: Ad, ben jij niet degene die vele jaren geroepen heeft dat dit een geluksspel is? Net zoals je nu roept (of niet roept) dat JIJ veel geluk hebt....??
Don't care what people say, just follow your own way.
Hattrick: Jansoe United (503329)
02-06-2012, 06:07 AM
(02-06-2012, 12:38 AM)andre Wrote: Het is natuurlijk niet zo dat het geluk over een jaar heen zich precies uitmiddelt. Net zoals dat iedereen 100 keer met een dobbelsteen gooit niet iedereen bij elkaar precies 350 gooit. Over een jaar heen kan de factor geluk best 1000 punten uitmaken. Als je uiteindelijk 10e wordt kun je niet zeggen dat je door pech de top 3 gemist hebt (tenzij de verschillen zo klein blijven als nu), maar het verschil tussen de nummer 1 en 3 kan daardoor wel veroorzaakt zijn (al kan het ook zijn dat iemand nummer 1 wordt ondanks pech). Statistisch gezien middelt het juist wel uit. Natuurlijk kunnen er mensen zijn die meer geluk hebben dan anderen, maar dat is mijns inziens over een heel jaar genomen te verwaarlozen, want dat zullen hooguit een paar honderd punten zijn, op een totaal van tienduizenden. En was jij juist niet degene die altijd zei dat geluk en pech over een heel jaar voor iedereen min of meer gelijk is? Bovendien geef ik ook wel toe als ik geluk heb (Ferrer in Madrid, Sepp in Rome), maar dat gaat maar om een paar honderd punten en maakt echt het verschil niet. Ik heb ook minstens net zoveel pech, zoals iedereen. Maar deze week heb ik nog weinig geluk gezien. Goffin, bijvoorbeeld, daar zei ik direct na de deadline van dat ik het opvallend vond dat ie zo weinig gekozen was. Net als dat ik zei dat ik Verdasco een slechte keuze vond. Ik weet dat altijd zo is dat er van degene die bovenaan staat gezegd wordt dat ie veel geluk heeft (daar heb ik zelf dus aan meegewerkt). Maar nu ik het zelf zo meemaak, en zie hoeveel tijd ik erin steek en dat ik eindelijk een manier heb gevonden om dti spel winnend te spelen, vind ik toch erg flauw en zwak.
02-06-2012, 09:06 AM
maar had jij goffin serieus opgeschreven voor 180 punten? Tuurlijk kun je verwachten dat een goffin een rendabele keuze gaat worden maar 99 van de 100x gaat ie er gewoon in een van de eerste rondes af. Dat hij nu wel net ronde 4 haalt is dan wel geluk natuurlijk.
Verder ben ik het trouwens wel met je betoog eens hoor, dit soort gelukjes event redelijk uit denk ik over een jaar gezien en zal echt geen duizend punten schelen. Maar zo'n gelukje met goffin die nu 200 punten haalt ipv 60 kan natuurlijk wel net het verschil zijn tussen de 1e en 2e plek.
02-06-2012, 10:57 AM
Van de 8 wedstrijden is in 6 gevallen de speler die voor mij moet winnen favoriet. Ook weleens fijn. Phm-Grannollers 50-50.
Niets is sterker dan dat ene woord...
02-06-2012, 11:27 AM
Het geval is dat er hier op het forum al 35 jaar over geluk en pech wordt gediscussieerd. Daar word ik zo moe van. Drievierde van alle posts gaat over de pech van de berichtschrijver zelf en het geluk van de andere managers. Zonde van je tijd.
Het in de top van FTM staan is, zoals Ad eigenlijk ook al min of meer aangeeft, een kunstje. Op een gegeven moment weet je wel hoe je een steady team neer kunt zetten, waar je - los van pechgevallen (daar heb je 'm weer) - niet al teveel mee kunt verliezen. Of je hiermee meer kenner bent dan de ander, betwijfel ik. Maar het blijft natuurlijk een mooi spel, waarin je niet alles in eigen hand hebt en waarin de afgelopen jaren bepaalde managers altijd in de top hebben gestaan. Dat zegt natuurlijk wel wat.
02-06-2012, 11:38 AM
Lekker bezig Beest !
02-06-2012, 12:45 PM
Haase gaat dus ook nooit echt wat worden...
02-06-2012, 12:48 PM
Beest komt even de 720 puntjes ophalen hier.
02-06-2012, 12:57 PM
4 games krijgt Youhzny mee voor de moeite.
02-06-2012, 01:07 PM
Beest voor 2000!
Don't care what people say, just follow your own way.
Hattrick: Jansoe United (503329)
02-06-2012, 01:16 PM
Allez Julien!
02-06-2012, 01:34 PM
(02-06-2012, 12:38 AM)andre Wrote: Het is natuurlijk niet zo dat het geluk over een jaar heen zich precies uitmiddelt. Net zoals dat iedereen 100 keer met een dobbelsteen gooit niet iedereen bij elkaar precies 350 gooit. Over een jaar heen kan de factor geluk best 1000 punten uitmaken. Als je uiteindelijk 10e wordt kun je niet zeggen dat je door pech de top 3 gemist hebt (tenzij de verschillen zo klein blijven als nu), maar het verschil tussen de nummer 1 en 3 kan daardoor wel veroorzaakt zijn (al kan het ook zijn dat iemand nummer 1 wordt ondanks pech). Hier sluit ik me volledig bij aan. Het geluk speelt een marginale rol, maar die marge kan net het verschil zijn om wél de titel te pakken. En Ad heeft al jaren redelijk kijk op het spelletje, en combineert het nu met de juiste andere vaardigheden. Dat is al vanaf vorig jaar, naar ik meen, Miami het geval. Daar had Ad een gokteam met o.a. Ferrer en Soderling volgens mij. Vanaf dat moment tot het eind gemeten weet ik vrij zeker dat Ad zeker top 3 van vorig jaar was. En dat is hij goed door aan het trekken.
02-06-2012, 01:43 PM
COME ON MILOS!
2 BP's overleefd, nu 2-1* voor. |
« Next Oldest | Next Newest »
|