The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval

Roland Garros
Lekker Milos! De 1e set is binnen.
Reply
Weinig gemist vandaag. Easy winsten voor Ferrer en Almagro. Hopen dat Gasquet wint en eigenlijk ook PHM en Monaco
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
PHM zal makkelijker zijn voor Ferrer.
Reply
Die kut Grannollers gaat PHM ook gewoon nog echt slopen ook. Hoe die zich ook alweer door dit toernooi mazzelt.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
PHM komt terug!. Granollers zit er ook doorheen na lange partijen. PHM goede conditie zeg! Monaco break in de 4e te pakken. Nog genoeg te zien vanavond!
Reply
(02-06-2012, 07:10 PM)Stille Wrote: PHM komt terug!. Granollers zit er ook doorheen na lange partijen. PHM goede conditie zeg! Monaco break in de 4e te pakken. Nog genoeg te zien vanavond!

Ik ga er even voor zitten PHM-Granollers, ik hoop op een vijfde set!

(01-06-2012, 09:51 PM)Atlanta Wrote: Goede keuze die Goffin; als LL de 4e ronde halen. Wie had dat verwacht!? Ad en Scholten dus. Wink

(01-06-2012, 09:02 PM)_Tampie Wrote: Huiskamervraag bij Eurosport; wie was de laatste speler van buiten de top 100 die de nummer 1 geplaatst op een GS versloeg.

Ik weet hem, denk ik. Shoot!

Ik denk Karlovic, 1e ronde Wimbledon 2003 tegen Hewitt. Right or wrong?

Karlovic was helemaal goed, overigens. Netjes!
Reply
wozniacki moest even warm worden
Reply
Wozni stond 6-1 5-1 achter trouwens.
Reply
Aii, Raonic. Jammer.
Reply
Leuke potjes nog even om mee te pakken, Raonic-Monaco en PHM-Granollers beide 5e set. Genieten, allemaal kansloos in de volgende ronde maar wat deert het, publiek uitgelaten op de banken!
Reply
Monaco wint knap, PHM lijkt het toch te gaan verliezen in de vijfde, *1-4 nu net 2 bp's gemist om weer terug te komen op serve.
Reply
granollers mag ook wel eens een waarschuwing krijgern vanwege overmatig kreunen
Reply
Nou idd dit gaat nergens meer over, vooral op BP naar 5-1
Reply
Inderdaad een irritant mannetje, die Granollers.

Slechte FTM-dag voor mij. Alleen winst van Wawrinka op Tsonga (wat ik wel zie gebeuren) kan mijn RG nog redden.
Reply
kanepi stond weer 5-1 voor in de 3e...kijken of wozniacki het weer kan flikken.
Reply
nee Smile
Reply
Die Kanepi moest 5 keer voor de wedstrijd serveren voordat ze deze eindelijk binnen haalde?
Reply
Volgens mij 3x (2x in set 2 in 1x in set 3)
Reply
Ik dacht op 5-2, op 5-4 en op 6-5 in de 2e set, en op 5-1 en 5-3 in de 3e set.
Reply
5x klopt
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Die 6-5 in de 2e set durf ik niet met zekerheid te zeggen. Misschien heeft Buurs 't opgenomen?
Reply
Kanepi kon inderdaad op 6-5 in de 2e set serveren voor de wedstrijd. Ik heb het gevolgd via de live scores.
Reply
Buurs zijn hele leven is toch opgenomen :-)
Reply
Mijn leven wordt inderdaad verfilmd.
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Voor vandaag zeer belangrijk hup berdych!
Reply
Laten we eerst hopen dat er vandaag veel tennis is. Heb begrepen dat er kans is op een aantal regenbuien. Momenteel is het wel droog
Reply
Voor mij is het belangrijk dat Berdych en del Potro elkaar gaan slopen (m.a.w. een lange 5-setter).
Reply
Gelukkig is het droog. Eerste uren waren belangrijk zeiden ze net op RG. Hopen dat het zo blijft. Hup Errani, hoop op snelle partij
Reply
Het gaat vandaag om Waw en Berdych. Die 2 moeten winnen.
Reply
Ik ben tevreden als Tsonga wint.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply

Forum Jump: