The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval

Roland Garros
Afgelopen
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
2e keer in een paar weken dat Wawrinka loopt te kloten in de slotfase van een pot...
Reply
Adv Waw, deuce, Adv Tsonga en GSM Tsonga.
Reply
Oei, dit is lekker. Nog even zweten na die rebreak, maar het was wel een beetje te verwachten dat Wawrinka weer eens zou instorten als het erom gaat.

Nu alles op Potro voor een topweek.

(04-06-2012, 01:44 PM)Stille Wrote: Weer 40-40

Ad kap nou eens met dat schelden. Het wordt gewoon genant !
Adv Waw

Weer 40-40. Waw kom op nou man

MP AD week Ad week Ad jaar Ad jaar

Echt serieus, word je niet moe van jezelf?
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
2e fuckup van Wawrinka in korte tijd dit.
Hem kiezen en ernaar kijken doe ik mezelf echt nooit meer aan nu. Gisteren weer één lange verschrikking en vandaag toch weer die hoop en toch weer verneuken, niet normaal dit.
Reply
(04-06-2012, 01:52 PM)Mist Wrote: 2e fuckup van Wawrinka in korte tijd dit.
Hem kiezen en ernaar kijken doe ik mezelf echt nooit meer aan nu. Gisteren weer één lange verschrikking en vandaag toch weer die hoop en toch weer verneuken, niet normaal dit.

Vergeet niet dat ie tegen Simon juist het omgekeerde had he, en hier iegenlijk nooit heel dicht bij winst is geweest.
Ik vind het al heel wat dat ie terug kwam tot 2-2, al had dat een hoop met Tsonga te maken.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Tja die heb ik niet gezien en dat scoreverloop was toch ook anders.
Reply
Ik geef de strijd om de 1e plaats op. Is gewoon niet tegen op te managen die Ad. Hij heeft er zoveel verstand van, je loopt tegen een muur aan
Reply
(04-06-2012, 01:54 PM)Mist Wrote: Tja die heb ik niet gezien en dat scoreverloop was toch ook anders.

Idd, daar had ie er al uit kunnen liggen. En hier is ie ook niet dichtbij een overwinning geweest.
Ik snap dat het qua spel frustrerend was, dat zou ik ook hebben, maar qua scoreverloop heeft ie het niet echt verkloot in deze pot.
Reply
(04-06-2012, 01:51 PM)Ad Wim Wrote: Oei, dit is lekker. Nog even zweten na die rebreak, maar het was wel een beetje te verwachten dat Wawrinka weer eens zou instorten als het erom gaat.

Ik kan niet anders doen dan Eusa_clap

Weer een gouden medaille in het verschiet, het is dat andre vorige week een goedkope community gold scoorde, anders had je dubbele koploper geworden. Sterk jaar tot op heden.
Reply
Voorlopig komt alles uit wat ik voorspeld heb. Nu alleen Del Potro nog 1200 punten. Gaat ook gebeuren, let maar op. Federer en Djokovic zijn niet top dit toernooi en Ad heeft altiijd alles mee. Del Potro 1200!
Reply
(04-06-2012, 02:09 PM)Stille Wrote: Voorlopig komt alles uit wat ik voorspeld heb. Nu alleen Del Potro nog 1200 punten. Gaat ook gebeuren, let maar op. Federer en Djokovic zijn niet top dit toernooi en Ad heeft altiijd alles mee. Del Potro 1200!

Haal dat bord voor je kop eens weg en lees eens terug wat voor onzin je continue loopt te verkondigen.
Reply
Ja man !
Reply
(04-06-2012, 02:01 PM)_Tampie Wrote:
(04-06-2012, 01:51 PM)Ad Wim Wrote: Oei, dit is lekker. Nog even zweten na die rebreak, maar het was wel een beetje te verwachten dat Wawrinka weer eens zou instorten als het erom gaat.

Ik kan niet anders doen dan Eusa_clap

Weer een gouden medaille in het verschiet, het is dat andre vorige week een goedkope community gold scoorde, anders had je dubbele koploper geworden. Sterk jaar tot op heden.

Bedankt man, dat is weer eens wat anders dan dat ik geluk heb of alleen maar loop te klagen.
Jij zat er ook goed op met Potro, al is die nu een beetje aan het choken...
Reply
(28-05-2012, 09:15 PM)Ad Wim Wrote:
(28-05-2012, 08:58 PM)Stille Wrote: STEPANEK HOERENJONG !!!!!

AD WEEK AD JAAR !

Rustig maar, jij haalt gewoon goud deze week.
Reply
Oke Berdych dit lijkt er weer op. Maak mij blij! Smile
Reply
(04-06-2012, 01:57 PM)Ad Wim Wrote:
(04-06-2012, 01:54 PM)Mist Wrote: Tja die heb ik niet gezien en dat scoreverloop was toch ook anders.

Idd, daar had ie er al uit kunnen liggen. En hier is ie ook niet dichtbij een overwinning geweest.
Ik snap dat het qua spel frustrerend was, dat zou ik ook hebben, maar qua scoreverloop heeft ie het niet echt verkloot in deze pot.
Vanwaar dat eerste, heeft Simon in set 1 setpoints gemist oid? Als ik nu naar de stats kijk, waren die allemaal in het voordeel van Wawrinka. Simon wint twee tie-breaks, daarna twee keer ruim de set naar Wawrinka.

En in deze partij had Wawrinka iig set 2 kunnen winnen. 3 sp's niet benut vanaf 0-40 en op 6-6 in de tie-break bij service Waw krijgt Tsonga er nog net z'n racket achter waarna die bal op de lijn valt.. En in de laatste game laat Wawrinka zich breken voor de winst, na eerder 30-15 voor en game point gemist te hebben, hoezo niet verkloten qua scoreverloop?
Reply
Nou Del Potro wint gelukkig wel. Had vooraf getekend voor één van de twee, dus moet er toch maar tevreden mee zijn.
Reply
Ad heeft inderdaad een zeer goede week, waarin ook veel meezit (eerlijk is eerlijk Wink). Maar voor de andere managers is er nog niks verloren, al is Ad wel de te kloppen man momenteel. Bij Wimbledon kun je zomaar honderden punten terugpakken, want er is niet (zoals op RG Nadal) een duidelijke titelfavoriet. Op Wimbledon moet het gebeuren!
Reply
(04-06-2012, 02:33 PM)Mist Wrote:

Vanwaar dat eerste, heeft Simon in set 1 setpoints gemist oid? Als ik nu naar de stats kijk, waren die allemaal in het voordeel van Wawrinka. Simon wint twee tie-breaks, daarna twee keer ruim de set naar Wawrinka.

En in deze partij had Wawrinka iig set 2 kunnen winnen. 3 sp's niet benut vanaf 0-40 en op 6-6 in de tie-break bij service Waw krijgt Tsonga er nog net z'n racket achter waarna die bal op de lijn valt.. En in de laatste game laat Wawrinka zich breken voor de winst, na eerder 30-15 voor en game point gemist te hebben, hoezo niet verkloten qua scoreverloop?

Hier wel mee eens. Wawrinka was er wel dichtbij. Ok, geen matchpoints, maar het was nou niet een afgetekende, duidelijke overwinning voor Tsonga. Met name idd set 2 was erg matig dat hij die niet wist te pakken.
Reply
Van 3 naar plek 6 en het kan nog erger worden. Wat een KUT RG ! Zelfs onder Buurs nu. Frustraties!
Reply
Het valt gelukkig mee deze week. Jammer van Wawrinka, maar Del Potro wint, dat was de belangrijkste. Ondanks 1820 niet besteed is de achterstand op de nummer 2 niet meer zo groot.
Alleen Ad Wim heeft voordeel bij alle ontwikkelingen, ik denk dat zelfs Buurs hem nu al serieus neemt.
Reply
(04-06-2012, 02:42 PM)Stille Wrote: Van 3 naar plek 6 en het kan nog erger worden. Wat een KUT RG ! Zelfs onder Buurs nu. Frustraties!

Je hebt nog altijd een beter RG dan ik, Stille. Niet zo veel klagen dus Wink
Reply
had je toch je huiswerk beter moeten doen stille.
Reply
Idd Rhubarb. Helemaal gelijk Wink
Reply
Federer moet het verschil gaan maken. Finale is het minimale vereiste voor deze man.
Reply
(04-06-2012, 02:42 PM)Stille Wrote: Van 3 naar plek 6 en het kan nog erger worden. Wat een KUT RG ! Zelfs onder Buurs nu. Frustraties!

Als je onder mij staat, ben je niet best bezig idd... Cool
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
(04-06-2012, 02:33 PM)Mist Wrote:

Bekijk het dan eens van de andere kant.
Tegen Simon stond ie 2-1 in sets en 3-1 in de 4e achter. Dat vind ik vrij dichtbij verlies.

Tsonga had in de 2e set een 5-3 voorsprong, in de 5e 4-2. Wawrinka heeft de hele wedstrijd niet voorgestaan, dus hoe kun je het dan verkloten? Je kunt hooguit zeggen dat ie z'n kansen niet gepakt heeft, en zelfs dat is alleen in de 2e set het geval geweest.
Reply
Ik ben dus niet de enige die denkt dat Potro 1200 gaat halen. Ook David Felgate denkt er zo over. Als dat gebeurt dan ga ik misschien wel de kant van Genomico op
Reply
Del Potro gaat echt niet winnen van Federer, daar durf ik mijn hele fortuin op te zetten. Federer vindt het lekker om tegen DelPo te spelen; DelPo is dit jaar behoorlijk kansloos geweest tegen Fed.
Reply

Forum Jump: