The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Wimbledon 2012
Toch grappig dat er een top-12 speler is, die 0 keer is gekozen deze week.
Reply
Hup Monaco en Petje!
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Petje is prima...

Chardy valt echter zwaar tegen zeg...Of zou Monaco ineens goed staan te spelen op gras...lijkt me niet
Reply
Petje mag eraf. Had hem ook overwogen, maar denk dat hij een beetje te moe is na het toernooi van vorige week.
Reply
Petje van 1-3 naar *4-3...prima...Mayer toch geen kluns op gras

Chardy heeft het zwaar maar kan nog wel natuurlijk...Belangrijk want er liggen mogelijkheden in dit deel
Reply
Had ik verdomme Petzschner moeten nemen.
Reply
Petje stoomt door naar 6-3Eusa_clap

Chardy breakt Monaco...tank vertrouwen hieruit!
Reply
(27-06-2012, 01:43 PM)EB Sports Wrote: Had ik verdomme Petzschner moeten nemen.

welk liedje was het?
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Sexy Bitch van David Guetta

en Payphone van Maroon 5.
Reply
(27-06-2012, 01:57 PM)EB Sports Wrote: Sexy Bitch van David Guetta

en Payphone van Maroon 5.

Daar heb je het al...
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Goed team Rhubarb, zelfs beter dan dat van Buurs en Mist.
In het geval Nadal df. Djokovic (waar deze teams op speculeren) pak jij de weekwinst.
Reply
Hup Sweeting!
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Argh Chardy en Pet verliezen de set...

Rus al snel op achterstand
Reply
(27-06-2012, 02:04 PM)andre Wrote: Goed team Rhubarb, zelfs beter dan dat van Buurs en Mist.
In het geval Nadal df. Djokovic (waar deze teams op speculeren) pak jij de weekwinst.
Dank voor het compliment, begin van de week is voortreffelijk. Al m'n veelgekozen spelers door, en alle veelgekozen spelers die niet in m'n team zitten (Tomic, Haas, Isner, Nalbandian en Berdych) vliegen er gelijk uit. Hopelijk stunt Nadal tegen Djoko in de finale, Djoko nog licht favoriet bij de bookies.
Edit: Zie net dat Stille Djokovic heeft, goed teken dat hij niet gaat winnen Wink
Reply
Petje moet even wakker worden. Roger en Monaco gaan prima.
Sweeting gaat het niet redden.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
(27-06-2012, 02:29 PM)Ad Wim Wrote: Sweeting gaat het niet redden.
Hoezo voorbarig? Wink Het staat pas 3-2, on serve.
Reply
Pet is het kwijt...die laat het op een vijfde set aankomen

Rus maakt de 2-0 achterstand goed...
Reply
(27-06-2012, 02:32 PM)kooltje Wrote: Pet is het kwijt...die laat het op een vijfde set aankomen

Rus maakt de 2-0 achterstand goed...

Zal wel weer tanken. Sad
Reply
Roger verspilt weer weinig energie. Die gaat topfit de 2e week in.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Lekker Rus!6 games op een rij...

Kom op Pet...Chardy doet het niet voor me maar jij toch wel?
Reply
Sweeting gaat makkelijk door zijn servicegames.
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Ik heb Sweeting maar laat Tipsa daar maar 360 punten ophalen. Heb er geen zin in dat dat Mahut of Youzhny wordt.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
(27-06-2012, 02:57 PM)centre court Wrote: Ik heb Sweeting maar laat Tipsa daar maar 360 punten ophalen. Heb er geen zin in dat dat Mahut of Youzhny wordt.

ik wel!

1e set is binnen!

Keurig Milos!
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Sweeting wint de set, maar die is helaas niet belangrijk.
Monaco en Petje meer.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
(27-06-2012, 02:58 PM)Ad Wim Wrote: Sweeting wint de set, maar die is helaas niet belangrijk.
Monaco en Petje meer.

Juist. En Klizan, die gaat prima nu.

Klasse Milos. Nu Melzer straks nog even 2 punten.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Sweeting heel mooi
come on monaco, mayer en troicki
Reply
(27-06-2012, 02:58 PM)Ad Wim Wrote: Sweeting wint de set, maar die is helaas niet belangrijk.
Monaco en Petje meer.

Voor jou lijkt het me beter dat tipsa wint.
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Tja, voor- en nadelen. Ik heb Mahut en het wordt voor Federer alleen maar makkelijker.

Hup Phau!
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Break Phau!

Pak die TB Monaco!
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Rus krijgt een pak rammel....blijft een raar iets...vrouwentennis
Reply


Forum Jump: