The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Wimbledon 2012
Wat een pick-up, come on! Nu eentje terugpakken.

2x een ace 1 mm op de lijn. Alles zit nu ook wel tegen.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Die Benne, heb zo'n hekel aan die gast!
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Aiaiaiai, wordt dit dan de ondergang van team Ad?
Ik ga iig met de GOAT ten onder, mocht ik gaan.
Maar wat een pech in deze set zeg, pff.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
In een ad jaar gebeurt het volgende:

Fed wint na 0-2

Youzhny verliest na 2-0
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
(29-06-2012, 08:34 PM)buurs Wrote: In een ad jaar gebeurt het volgende:

Fed wint na 0-2

Youzhny verliest na 2-0

Meneer de indekker hoor. KOTS.
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Kan mij die Youzhny nou schelen.
Alles op Fed!

Kom op Hag, het kan nog, we gaan hem over de streep helpen!
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Polsbreuk Benne Hypocrite
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Zo ging het tegen Falla ook twee jaar geleden, en die won ie nog. En de twee keer dat ie verloor de laatste jaren, stond ie dik voor. Gunstige stats!
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
(29-06-2012, 08:37 PM)Ad Wim Wrote: Kan mij die Youzhny nou schelen.
Alles op Fed!

Kom op Hag, het kan nog, we gaan hem over de streep helpen!

HOP 15-30! Come on GOAT!
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Positief begin iig!

Hoppa! Nu niet meer omkijken.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
HOP! Hakkuh

Respect voor Gasquet btw!
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Benneteau gaat eigenlijk eens missen en Federer stapt er meteen in.
Hij blijft ook zo heerlijk koel. Kom op Roger.

Mayer snapt eindelijk ook dat ie tegen Janowicz speelt.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Wat is de overeenkomst tussen Gasquet, Baghdatis, Ferrer, Nishikori en Baker?
Reply
het zijn allemaal mannen
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
(29-06-2012, 08:48 PM)andre Wrote: Wat is de overeenkomst tussen Gasquet, Baghdatis, Ferrer, Nishikori en Baker?

Ze hebben allemaal nog geen set verloren, als enigen?
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Hop! Gasquet heeft de 360 punten al binnen. Hup Jano!
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Even een voorbarige vraag, buurs: als Federer hier nog wint in drie relatief eenvoudige sets, vind je dan dat ik geluk heb?
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
(29-06-2012, 08:51 PM)Ad Wim Wrote:
(29-06-2012, 08:48 PM)andre Wrote: Wat is de overeenkomst tussen Gasquet, Baghdatis, Ferrer, Nishikori en Baker?

Ze hebben allemaal nog geen set verloren, als enigen?

Dat vind ik er nog veel!
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Precies.
Die Gasquet gaat ook wel easy door het toernooi heen. Volgende ronde weer een makkie. Ben benieuwd wat hij tegen Djokovic kan.
Reply
(29-06-2012, 08:52 PM)Ad Wim Wrote: Even een voorbarige vraag, buurs: als Federer hier nog wint in drie relatief eenvoudige sets, vind je dan dat ik geluk heb?

JA is het antwoord
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Nee, niet wat deze partij betreft.
Reply
(29-06-2012, 08:53 PM)Haggie Wrote:
(29-06-2012, 08:52 PM)Ad Wim Wrote: Even een voorbarige vraag, buurs: als Federer hier nog wint in drie relatief eenvoudige sets, vind je dan dat ik geluk heb?

JA is het antwoord

Vind jij dat of denk je dat Buurs dat zegt?

Prima Mayer. Ook even die 5e pakken, vriend. Volgens mij heeft Jano er 2 5-setters op zitten.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Als je op mij reageert, ik vind dat.
Ik denk dat Buurs nee zegt, maar ja denkt.
Reply
(29-06-2012, 08:53 PM)andre Wrote: Precies.
Die Gasquet gaat ook wel easy door het toernooi heen. Volgende ronde weer een makkie. Ben benieuwd wat hij tegen Djokovic kan.

Terwijl ie normaliter toch niet zo makkelijk potjes wint. Mooie keuze, die perfect uitpakt door het wegvallen van Berdych.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
(29-06-2012, 08:52 PM)Ad Wim Wrote: Even een voorbarige vraag, buurs: als Federer hier nog wint in drie relatief eenvoudige sets, vind je dan dat ik geluk heb?

als het 6-2 6-3 6-3 wordt niet....

wat vind jij als youzhny nog verliest?
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Nou, dat was een lekker setje om weer even gevoel te krijgen.
Nu maar meteen weer zo de volgende set starten.

(29-06-2012, 08:58 PM)buurs Wrote:
(29-06-2012, 08:52 PM)Ad Wim Wrote: Even een voorbarige vraag, buurs: als Federer hier nog wint in drie relatief eenvoudige sets, vind je dan dat ik geluk heb?

als het 6-2 6-3 6-3 wordt niet....

wat vind jij als youzhny nog verliest?

Dat ligt ook aan de setstanden en of ie echt dichtbij winst komt.
Kijk, als Roger nu deze set in de TB wint na 4 mps overleefd te hebben en de 5e 6-0 wint, dan ben ik de eerste die toegeeft dat ik geluk heb.

Maar als ie nu 6-4 6-4 wint, is ie eigenlijk nooit dichtbij verlies geweest.

Federer natuurlijk de laatste 358x de QF gehaald op een GS. Het zou toch wat zijn zeg, dat hij hier verliest en ik ook Nadal nog heb die de laatste 5x hier de finale haalt...
Dan kan de term Ad-jaar wel even in de vriezer.

Matige eerste game. Kom op Roger, even die intensiteit weer terugpakken. Je bent een beetje in slaap gevallen.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
youzhny mist een bp bij 4-3...

nu een 2e kans

nu moet het gebeuren

wat een kans voor youzhny
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Dat was dan weer een bizar goede game zeg!
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
3e kans!

doe het aub

tering, gewoon 3 mp gemist

4e kans!!!

davai!!

anders gaat het fout

en die valt gelukkig binnen

5*-3
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Shit, Benne heeft zijn niveau van de 2e set weer terug. Gelukkig speelt Federer nu een stuk beter, maar als Benneteau zo blijft serveren is ie moeilijk te breaken.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply


Forum Jump: