The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Atlanta/Gstaad/Hamburg
Het tegen elkaar ingaan is ook te veel uit de hand gelopen. Ik wil de 1e stap zetten om het te gaan minderen en dat meen ik serieus. Kijk buiten het forum op (als we op toernooien zijn) is het altijd erg gezellig onderling maar op zo'n forum is het gewoon anders
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
(18-07-2012, 06:42 PM)buurs Wrote: En wat Ad continue vergeet, is dat hij nog 10x erger was de afgelopen jaren, toen hij tussen plek 15 en 25 bungelde.

Iedere week had ik alle geluk van de wereld.

Dat ben ik niet vergeten, dat geef ik volgens mij zelfs aan. Maar dat was op een gegeven moment ook een gimmick waar jij maar al te graag in mee ging. Nu voel ik veel meer haat en frustratie, maar misschien komt dat doordat ik nu zelf in die positie zit.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
(18-07-2012, 06:44 PM)Stille Wrote: Het tegen elkaar ingaan is ook te veel uit de hand gelopen. Ik wil de 1e stap zetten om het te gaan minderen en dat meen ik serieus. Kijk buiten het forum op (als we op toernooien zijn) is het altijd erg gezellig onderling maar op zo'n forum is het gewoon anders

Ik doe daar wel in mee. Al vind ik dat ik nu een stuk milder ben dan vroeger, al weet ik niet of dat per se meteen goed is. Maar rat wim hoor je mij niet snel zeggen.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Wawrinka ontzettende kneus. 6-4 in de TB en daarna nog een SP verziekt
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
Haha, die wawrinka. Wat is het toch een drol. Maakt het verlies van Paire nog wel wat vervelender.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ook maar eens meedoen met de klaagmodus dan voor 1 keer: 7 spelers nu kwijt waarvan er 5 favoriet waren volgens de bookies in hun partij!
Haas - Simon weet ik zo gauw niet wat het was en Haase - Mayer was NID
Don't care what people say, just follow your own way.

Hattrick: Jansoe United (503329)
Reply
Dat komt goed uit met die Wawrinka, dat was toch wel een misser geweest.
Gelukkig maar. Chapeau PHMEusa_clap
Alle wijzen komen uit het Oosten!
Reply
PHM kan ik sowieso wel waarderen, al had ik Waw. Waw toch veel gekozen. Allez PHM!

En zie ik hier nu ineens verbroedering ontstaan? Welke sacra's zijn er over het forum uitgestrooid??
Reply
Anderson en Berankis er ook nog close af, Roddick van Atlanta door. Dit wordt echt een dramatische week zo...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ik heb alleen Isner nog in Atlanta en Granollers/Brown in Gstaad. Wat een kansloos verhaal!
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
Wow, Russell, goed bezig man! Andy ook door, prima. Een finalist voor mij in Atlanta zit er nu heel dik in, met Isner en Roddick.
Reply
(19-07-2012, 09:18 AM)Stille Wrote: Ik heb alleen Isner nog in Atlanta en Granollers/Brown in Gstaad. Wat een kansloos verhaal!

En toch doe je het een stuk beter dan ik.
Dit wordt echt mijn slechtste week van het jaar.

Hopelijk haalt Almagro de finale bovenin en Cilic onderin, en wint Fish Atlanta.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ik moet maar gewoon hopen dat Isner in Atlanta wint en dat Granollers in Gstaad de finale haalt. In Hamburg heb ik nog wel wat ijzers in het vuur met Mayer (atlanta, tennistemp) Chardy (atlanta, kuiper)), Haas (kuiper, tennistempel en de 3 man onder mij). Zie ook nog dat ik Bemelmans heb maar die verliest toch van Isner maar was met 32 punten al rendabel.
Zie trouwens dat Tennistempel ook geen Monaco heeft. Daar valt dus genoeg op te winnen want hij heeft echt een dramaweek (al 14 man kwijt!!!)
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
kan nog wel is een goede week worden als Roddick en Fish de finale halen.
Voor Fish ben ik niet zo bang maar met de wedstrijd Roddick - Isner in het vooruitzicht maak ik me iets meer drukker om
Reply
(19-07-2012, 09:18 AM)Stille Wrote: Ik heb alleen Isner nog in Atlanta en Granollers/Brown in Gstaad. Wat een kansloos verhaal!
Een kansloze reactie vooral. Alleen Chiel Montagne (logisch, maar al 18 man kwijt) en GAE hebben nog meer spelers over dan jij.
En als je in Atlanta en Gstaad relatief weinig spelers over hebt is dat alleen maar mooi, omdat dat de kleinere toernooien zijn.
Reply
Ik had nog niet naar de rest gekeken maar als je na 2 dagen tennis in die toernooien al 6 man kwijt bent dan is dat idd kansloos (het is maar hoe je het woord kansloos intepreteerd)

Ik zie dat Granollers in de top 8 alleen door Kuiper en mij is gekozen. Wat een troef is dat. Vamos Marcel !!!

GAE hey daar ga ik morgen naar toe Smile
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
(19-07-2012, 11:39 AM)Stille Wrote: Ik had nog niet naar de rest gekeken maar als je na 2 dagen tennis in die toernooien al 6 man kwijt bent dan is dat idd kansloos (het is maar hoe je het woord kansloos intepreteerd)

Ik zie dat Granollers in de top 8 alleen door Kuiper en mij is gekozen. Wat een troef is dat. Vamos Marcel !!!

GAE hey daar ga ik morgen naar toe Smile

Dan zal ik je vast wel horen klagen langs de lijn Wink
Reply
Inderdaad want wij verliezen altijd daar in Terwolde (al 7 x op rij dacht ik)
Maar goed oefenvoetbal, lekker belangrijk Smile
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
dit kan nog wel is een lastig potje gaan worden voor granollers
Reply
1e set 6-4 voor kubot begint weer lekker Sad
Reply
Zit vanaf 4-4 te kijken en het is niet om aan te gluren. Hij kreunt als een idioot en slaat ballen echt meters uit. Kubot speelt natuurlijk weer als een dwaas en rent constant naar voren

(19-07-2012, 12:08 PM)roffaboy Wrote: 1e set 6-4 voor kubot begint weer lekker Sad

Inkoppertje
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
Zonde van Wawrinka gisteren, maar verder prima uitslagen.
Reply
laten we dan maar niet beginnen over Monaco, anders wordt er alleen maar weer geklaagd op het forum
Reply
Monaco wint heus nog wel, maar Granollers wordt lastig. Te veel afzwaaiers terwijl je tegen Kubot de bal in het spel moet houden
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
Break op love. Wat een schande is dit zeg
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
Zo'n Grannollers ook weer, er is toch niet tegen aan te managen, zit werkelijk geen idee meer achter. De man is in vorm én won hier vorig jaar. Ideale loting om hetzelfde kunstje nog eens te flikken maar hij verliest met 4 en 2 van Kubot.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Klasse Monaco. Hup Giraldo.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Giraldo mist nog maar even 3 bps en verliest de 1e set met 6-3 van fucking Jantje Hernych, op gravel! Als dit verkeerd gaat kan ik beter stoppen.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Giraldo is natuurlijk geen handige keuze.

En Granollers wordt zwaar overschat.
Hij kan van iedereen verliezen met dat push tennis.
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Nu dan toch 5-1 Giraldo.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply


Forum Jump: