The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




MV Game 2006
Budgetwinst is ook nog een argument he... 550 euro alsie wint.
Reply
Elikian Wrote:Budgetwinst is ook nog een argument he... 550 euro alsie wint.

Zoveel ja? Hij verloor vorig jaar halve finale van Safin toch? Hoeveel heeft ie dan te verdedigen en hoeveel krijg je als ie wint...
Simr ('90+2)
El butre "15"
"Al mot ik kruupen"
<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=">http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=</a><!-- m -->
Reply
hij verdedigt 450.

Hij krijgt 1000 alsie wint.
Reply
Fedex met MV lijkt me duidelijk.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Mij niet. Als je Roddick neemt, heb je ook 250 winst. En Ljubicic, Ancic en Blake erbij zit je al op de 1000.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Federer 6725 IN 7
Ljubicic 2180 IN 7
Tursunov 690 IN 7
Roddick 3085 IN 7
Hernych 455 IN 7

1 over...dit wordt m Wink
Reply
Mooi team. Maar ja, jij hebt ook de knaken...

Dit wordt de mijne waarschijnlijk:

Ancic 1390 IN
Andreev 1215 IN
Horna 492 IN
Blake 1390 IN
Haas 825 IN
Kiefer 1215 IN
Ljubicic 2180 IN
Roddick 3085 IN
Vliegen 481 IN
Santoro 580 IN

Kiefer en Andreev kunnen het verschil maken. De rest zal wel veel gekozen worden.
Reply
Blake 1390 IN
Federer 6725 IN
Ginepri 1495 IN
Kiefer 1215 IN
Ljubicic 2180 IN

Blake komt halve finale
Federer wint het toernooi.
Kiefer weet schitterend terug te komen tegen de Monnik en gaat ver komen!
Ginepri, hij slaat Roddick uit het toernooi
Ljubicic, tegen Ginepri in de kwartfinale

Op dit moment denk ik er zo over, maar een team met 10a12 spelers heb ik nog achter de hand liggen.. :roll: ..lastig..

Aangezien Grosjean nu ook zeer sterk bezig is, is het allemaal nog even afwachten.
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Neem dan voor Ginepri twee a drie kleintjes.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Lastige keuzes om te maken. Iedereen heeft veel vertrouwen in Blake. Ondanks dat ik hem vorige week nog had, denk ik nu dat ik betere alternatieven zie. Blake heeft sowieso geen gemakkelijk schema (Tursunov, later Nalbi)
Reply
Scholten! Wrote:Lastige keuzes om te maken. Iedereen heeft veel vertrouwen in Blake. Ondanks dat ik hem vorige week nog had, denk ik nu dat ik betere alternatieven zie. Blake heeft sowieso geen gemakkelijk schema (Tursunov, later Nalbi)

Laat ik die 2 in mijn 'voorlopige team' hebben nu :roll:
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
goed bezig Haggie, maar toch blijft het pittig. de enige die ik sowieso in mijn team neem is Ljubicic. Verder is het passen en meten en nadenken :|
Reply
En dat maakt het zo leuk.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ik begin nu een beetje te twijfelen. Het is toch ook wel leuk om een team zonder ™ en een team met (MV) Federer te hebben. Om te kijken hoe dat uitpakt.

Maar ik zit dan zo even te kijken en het is toch erg lastig. Ik zie namelijk geen goede optie in het stukje Ginepri tot Roddick. Ik wil sowieso Blake, Ljubicic en Santoro. Dan hou je niet zo veel geld meer over. Want ook in het tweede kwart zie ik weinig opties, behalve Grosjean. Maar het is hem en bijvoorbeeld Vliegen óf Ginepri. Maar als ik voor de eerste optie ga, dan heb ik in het vierde kwart alleen Ljubicic.
Reply
Ja idd, dat doe ik dus ook, zonder federer is het alles of niets, dus ik hoop dat het bij MV voor mij alles wordt :wink: mijn team is opgestuurd, ik had het gehad dat de deadline nu was, dan kan ik ook niet meer twijfelen! :razz:
Reply
Voor mij bij MV geen Federer itt bij TM. Ook een beetje gespreide winstkansen derhalve. :8:
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Geen Federer voor mij bij MV.
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Same here. Ook geen A-Rod.
Roofmagic
Reply
merijn s aalbers Wrote:Same here. Ook geen A-Rod.

Voor mij ook niet.

Geen Federer en Roddick!
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Heb nu een team met Federer en Roddick. Het wisselt met het uur!

Ik heb er al een Excel-sheet bij gemaakt.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ad Wim Wrote:Heb nu een team met Federer en Roddick. Het wisselt met het uur!

Ik heb er al een Excel-sheet bij gemaakt.

Als je achteraf maar niet gaat zeuren van "die had ik", want volgens mij heb je dan zo'n beetje iedereen wel in je team gehad...
Reply
Genomico Wrote:
Ad Wim Wrote:Heb nu een team met Federer en Roddick. Het wisselt met het uur!

Ik heb er al een Excel-sheet bij gemaakt.

Als je achteraf maar niet gaat zeuren van "die had ik", want volgens mij heb je dan zo'n beetje iedereen wel in je team gehad...

Krijg je weer zoiets van. "Laatste minuut toch nog Roddick erin gezet, ipv die en die" :wink: .. als Moodie vanacht wint van hem :razz:
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Natuurlijk komen die opmerkingen er, mijns inziens is daar het forum ook voor.
Reply
Vanaf dat Grosjean-Phoussis is afgelopen, kan je je team maken.
Je hebt gewoon een team met en zonder Fedex. Die kun je binnen uur maken. Daarna moet je niet wisselen. 1e ingevingen zijn bij mij meestal de beste :wink: ..

Mijn team staat vanaf nu vast :roll:

En natuurlijk is het forum voor alle opmerkingen, maar die kan ik ook verzinnen :8:
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Teams binnen van:

(28)
Arco, Betty, Björki, Centre Court, ClaudiaM, Cruijff, Denaon, Dre, Dr.Pils, Dtiger, Elikian, Erwin, Frees, Frenchtoast111, Gonzo, Jagermeester, Jstarks, Kayman, Mitch, Nostra, Paap, Peta Pan, Pluut, Roofmagic, Rosie, Tjuun-Wong, Winpagina, Witte Gei't, Woerdie, XL, Zoltan

4 debutanten nog deze week: ClaudiaM (POR), Frees (BEL), Frenchtoast111 (USA) en Zoltan (BEL)

Die van vorige week waren nog Dtiger (SAU), GAE (NED), Jankuffo (NED), Rosie (GBR)
Reply
Die van mij krijg je nu :wink:
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Die van mij duurt nog wel ff... Eerst koken, eten en afwassen en daarna zal ik 'ns gaan kijken... Mijn codewoord wordt i.i.g. budget!!
Reply
Ik ben klaar en ben ook voor het budget gegaan. Had twee opties (een met en een zonder Federer) die qua punten niet echt ver uit elkaar lagen, maar qua budget wel redelijk. Ben voor de optie zonder Federer gegaan.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ancic 1390 IN 7
Horna 492 IN 7
Blake 1390 IN 7
Phau 454 IN 7
Malisse 836 IN 7
Grosjean 1080 IN 1
Haas 825 IN 7
Ginepri 1495 IN 7
Ljubicic 2180 IN 7
Mathieu 713 IN 1
Nieminen 1230 IN 7
Vliegen 481 IN 7
Santoro 580 IN 7

Ook geen Federer dus. Kritiek is welkom.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Jij <--> Ik

Phau <--> Wang
Mathieu <--> Tursunov
Nieminen <--> Andreev
Ginepri <--> Ferrero

We hebben er dus evenveel en maar 4 verschillen, die ook nog eens allemaal in dezelfde prijsklasse zitten als je ze met elkaar vergelijkt. Het zal dus uiteindelijk niet veel verschillen...

Tenzij Ferrero in de halve finale gaat komen!! :Big Grin
Reply


Forum Jump: