The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




TMS Cincy
#1
Rafa: I won't be playing at Cincinnati Open. I am still not ready to play. I have unforgettable moments in 2008. I am continuing with my recup.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#2
De US Open zal ook wel in gevaar komen nu.
Reply
#3
Hij gaat misschien Winston-Salem spelen als voorbereiding.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#4
Ja, ik hoorde het. Ik hoop dat hij in ieder geval fit genoeg is voor de US Open. Zou mooi zijn als hij als voorbereiding Winston Salem kan meepakken.
Reply
#5
Er gaan ook geruchten dat ie helemaal niet meer speelt dit jaar en zich op 2013 focust
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
#6
France’s Jo-Wilfried Tsonga was involved in a traffic accident in Toronto that has forced him to pull out of next week's event in Cincinnati, the French journalist Eric Salliot reports. Tsonga received several stiches in his knee. The world No. 6’s participation at the US Open does not appear to be in doubt.
Reply
#7
Heftig. Ook Almagro, Verdasco en Monfils alweer OUT. Wederom een magere opkomst, al zullen de toppers hier wel diep willen gaan.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#8
(10-08-2012, 06:40 PM)Atlanta Wrote: France’s Jo-Wilfried Tsonga was involved in a traffic accident in Toronto that has forced him to pull out of next week's event in Cincinnati, the French journalist Eric Salliot reports. Tsonga received several stiches in his knee. The world No. 6’s participation at the US Open does not appear to be in doubt.

Update on Tsonga. He was NOT in a car accident. He was running on streets in Toronto & ran into a fire hydrant. Needed 7 stitches in knee.
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
#9
Gooi effe die database open. Kan ik het niet vergeten Wink Oh nee doe niet meer mee Angel
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
#10
Ben er mee bezig!
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#11
Je kan je team maken. Verkiesbare qualies doe ik later op de dag.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#12
Top CC, lekker vroeg.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#13
Op het eerste oog nauwelijks mustpicks deze week (qualifiers uitgezonderd).
Reply
#14
Mooi vroeg cc! Klasse!

J. Bennteau is niet te kiezen. Wink
Don't care what people say, just follow your own way.

Hattrick: Jansoe United (503329)
Reply
#15
Thx, is hersteld.
Reply
#16
Alle heren die zich proberen te kwalificeren zijn kiesbaar.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#17
Wederom een lastige week zeg! Heeft Murray alweer zin, is Djoko moe, heeft Federer nu nog motivatie om een TMS te gaan winnen? Veel halve gasten die in principe diep kunnen komen....
Reply
#18
Inderdaad, mooie week, totaal onvoorspelbaar.
Zal wel weer een soort Gasquet in de finale worden.
Reply
#19
Volgens mij heeft die Granollers vandaag twee dubbelpotjes gespeeld in Toronto en hij staat ook al op het schema van Cincinnati voor vandaag.Eusa_think
Reply
#20
Q's zijn toegevoegd. Isner heeft zich afgemeld en is vervangen door lucky loser Chardy die op een q-plek terecht komt. Dodig (q) neemt de plek van Isner in in het schema.
Reply
#21
Ik kom weer eens niet uit met de laatste centen.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#22
Ik weet überhaupt niet wie ik moet kiezen..
Reply
#23
Hehe, dat is ook niet fijn.
Ik heb de grote keuzes gemaakt, maar zit nu constant met 500 euro over waar ik niemand voor kan kopen. Ik zit te denken om Stakh te laten vallen en daar nog een of andere halve gast voor te nemen, maar ja...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#24
(13-08-2012, 07:24 AM)Overdune Wrote: Q's zijn toegevoegd. Isner heeft zich afgemeld en is vervangen door lucky loser Chardy die op een q-plek terecht komt. Dodig (q) neemt de plek van Isner in in het schema.

Top, OD. Erg lastig zeg.... je moet toch echt wel voor 1 van de toppers gaan, anders ga je echt dubieuze gasten kiezen....
Reply
#25
Ik heb geen topper en geen een dubieuze gast in m'n team, dus geen topper voor mij.
En ik vind de toppers ook dubieus.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#26
Team staat..... Ben benieuwd naar de andere oplossingen...
Reply
#27
(13-08-2012, 08:34 AM)Ad Wim Wrote: Hehe, dat is ook niet fijn.
Ik heb de grote keuzes gemaakt, maar zit nu constant met 500 euro over waar ik niemand voor kan kopen. Ik zit te denken om Stakh te laten vallen en daar nog een of andere halve gast voor te nemen, maar ja...

Alle q's stonden er bij mij als eerste in. Toppers zijn wat mij betreft ook dubieus, zoals ook Tampie eerder al zei. Djoko is redelijk onbetrouwbaar na winst in een TMS, Murray zal fit zijn maar zit in een lastig kwart. Kwart van Ferrer/Berdych is het zwakst, maar zitten oa bij Gasquet (hoewel hij natuurlijk niet ineens Mr. Constant is geworden). Federer zit in de makkelijkste helft, maar hij moet dan wel minimaal de finale halen en ik vraag me echt af hoeveel zin hij heeft.
Reply
#28
(13-08-2012, 08:34 AM)Ad Wim Wrote: Hehe, dat is ook niet fijn.
Ik heb de grote keuzes gemaakt, maar zit nu constant met 500 euro over waar ik niemand voor kan kopen. Ik zit te denken om Stakh te laten vallen en daar nog een of andere halve gast voor te nemen, maar ja...
Ik heb precies hetzelfde. Voor die 1000 euro zie ik echter ook geen halve gasten, hoogstens wat kwart gasten.
Reply
#29
Ik zit hier in Oostenrijk lekker vakantie te vieren, maar toch maar even een teampje samenstellen (we hebben WiFi in het huisje dat scheelt!).
Ik ga gemakshalve maar wel voor een grote en wat klein spul.
Ook niet echt de tijd voor. We gaan zo weer de bergen in.
We zien het wel, ik zie dit ook echt als een spelletje (dit in tegenstelling tot sommigenSmile)
Alle wijzen komen uit het Oosten!
Reply
#30
Team staat. Ik neem risico, maar de aanval is wel gedoseerd.
Reply


Forum Jump: