The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Tokyo / Beijing
Had gekund, maar raonic was net als tegen murray de betere.

Niet alleen de stats.

Tsonga had ook met 0 punten naar huis gekund.
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
(06-10-2012, 11:10 AM)_Tampie Wrote: feli rhubarb met het goud en ML en Jornstars met het overige eremetaal!
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Wat is dat met die Jap man.
Raonic 3-0 voor in de TB en nu al weer 4-6,pffffffff

Ja hoor, wint ie de TB ook nog. Speelt het thuisvoordeel dan zo mee. Ongelooflijk.
Dit doet me toch wel een beetje de das om voor de 1e plek bij FTM.
Alle wijzen komen uit het Oosten!
Reply
Maar met Nishi mis je zo'n beetje de grootste mustpick van allemaal.
Reply
Wie in de top minder gekozen? Rao of Nishi?
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Ik heb geen idee, de statistieken zijn niet zichtbaar.
Reply
Nishi in de top 10 alleen door Kuiper, Ad en andre niet gekozen.
Raonic door Ad, andre, mij, omyaca en OD niet gekozen.

Ik zou het heel knap vinden als Nishi hem vindt. Raonic serveert sterk.
Reply
Hij serveert in ieder geval de 2e set binnen. Zal wel een derde set TB voor Raonic worden.
Reply
(07-10-2012, 09:04 AM)kuiper Wrote: Wat is dat met die Jap man.
Raonic 3-0 voor in de TB en nu al weer 4-6,pffffffff

Ja hoor, wint ie de TB ook nog. Speelt het thuisvoordeel dan zo mee. Ongelooflijk.
Dit doet me toch wel een beetje de das om voor de 1e plek bij FTM.

Raonic leidde in de 1e set met 3-0 en miste bij 6-5 een 15-40 voor de set.
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Nishi staat wel goed te spelen hoor Eusa_clap

En de break, verdiend.
Reply
Als je 'm zo ziet vraag je je toch af waarom Nishi niet een hogere ranking heeft.
Reply
Boem, bagel!
Reply
(07-10-2012, 09:42 AM)_Tampie Wrote: Ik zou het heel knap vinden als Nishi hem vindt. Raonic serveert sterk.

En mij vervolgens met een bagel voor lul zetten. Mooi hoor, nu genieten van Djoko.
Reply
Mooi hè, sport1 Wink
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Zo, dat is ook even een rally zeg!
Reply
wat een punt hoe Djoko dat bp weg werkt in de 1e game Eusa_clap
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Nooit iets gepresteerd in Tokyo, en nu winnen. Maar een logische pick, als je normaal je team maakt.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Een must pick nemen in eigen land en Ad heeft hem niet Smile
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
Tja, gegokt en verloren he.
Reply
Ik zit eens de herhaling van Murray-Raonic te kijken en ik verbaas me toch weer over Murray. Hij slaat een ace, Raonic challenged, en Murray gaat breed gebarend lopen schelden over die challenge. Goed, die bal was dan uiteindelijk 1 millimeter in, maar waar slaat die reactie op? Onsportieve drol blijft het toch.
Reply


Forum Jump: