The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




TMS Paris
Hoe obv dat Q deze nog gaat wegchoken...
Reply
Ik zit te kijken, maar dat lijkt me niet Tamp!
Reply
Is het wel eens voorgekomen dat de (bijna) nummer 1 van de wereld de 1e set met 6-0 wint en alsnog verliest?
Reply
Vast wel!
Don't care what people say, just follow your own way.

Hattrick: Jansoe United (503329)
Reply
wow wat een ommekeer, 6-0 *2-0 achter en toch nog winnen?
Reply
Vreemde tank. Sleep en dan binnen en geef een WO.
Reply
Ik geloof 5 bp's weggeserveerd en nu 5-3. Dit moet wel lukken nu.
Reply
Als ik had geweten dat de finals al maandag begon.....maar goed PHM kan ook wel eens raar gaan doen vanavond. Wel natuurlijk goed voor het andere spelletje
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
BOEM. Dahaaaag Djoko!
Reply
Zuur voor Kuiper dit. Nu hopen dat Atlanta het nog een beetje spannend kan gaan maken
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
Hmm, zat ik daar de hele tijd met Raonic in mn team...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ja, als ik dit had geweten.... Je houdt er rekening mee. Ik heb alle seeds in mijn team gehad behalve Ferrer en Djoko.

Erg jammer voor Kuiper, moet nu alle zeilen bijzetten voor plaatsje 3; de titel gaat nu definitief tussen buurs en Atlanta. Strijd om plek 3 is nu wel erg leuk, tot en met Overdune op plaats 8 maken nu nog een kans.

andre heeft met zijn investeringen in de bovenste helft toch ook een beetje te zwaar op Djoko gespeeld zonder hem te nemen. Hij zal de onderste finalist nu niet hebben, hij moet hopen op een dark horse (Ferrer?, Raonic?) daar. Als Tsonga het wordt, verliest hij kostbare punten.
Reply
Llodra heeft weer eens zo'n week zo te zien!
Reply
Ik had nog een mooi laybetje op Djoko voor toernooiwinst gedaan, tegen quote 2,54.
Reply
(31-10-2012, 06:40 PM)_Tampie Wrote: Ja, als ik dit had geweten.... Je houdt er rekening mee. Ik heb alle seeds in mijn team gehad behalve Ferrer en Djoko.

Erg jammer voor Kuiper, moet nu alle zeilen bijzetten voor plaatsje 3; de titel gaat nu definitief tussen buurs en Atlanta. Strijd om plek 3 is nu wel erg leuk, tot en met Overdune op plaats 8 maken nu nog een kans.

andre heeft met zijn investeringen in de bovenste helft toch ook een beetje te zwaar op Djoko gespeeld zonder hem te nemen. Hij zal de onderste finalist nu niet hebben, hij moet hopen op een dark horse (Ferrer?, Raonic?) daar. Als Tsonga het wordt, verliest hij kostbare punten.

Wees blij dat jij iig nog Potro heb.
Ik ben wel blij met Tsonga nu, maar daar is ook alles mee gezegd.

Wel echt een bizar verlies. Voelde ie zich blijkbaar toch niet helemaal 100%.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Tja, wel erg zuur dit.
Nu maar hopen dat ik plaats 3 nog kan vasthouden. Pffff, zal nog lastig worden.
Alle wijzen komen uit het Oosten!
Reply
Moeten ze verplicht in die Lacoste shirts spelen ofzo?
Reply
Poeh Isner verliest een TB na een 5*-2 voorsprong. Zeldzaam.
Reply
Lekker Llodra! Hij staat er bij andre en Kuiper niet in, belangrijke punten en hopelijk een minder gevaarlijke horde voor Potro, die moet nu wel even van Falla gaan winnen.

Lange pot bij Ramos-Nico, niet slecht voor Tsonga.
Reply
Ik heb de hele tijd gewisseld tussen Tsonga en Berdych. Het moet nog blijken hoe dat uitpakt.
Reply
Alles valt weer fout vandaag


Hopelijk kan tsonga overtuigen
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
(31-10-2012, 08:12 PM)buurs Wrote: Alles valt weer fout vandaag


Hopelijk kan tsonga overtuigen

Wat zit je nou te zeuren? Simon wint (+) en Llodra wint (-). Eerste was meer te verwachten, dat wel.

En Kuiper is uitgeschakeld.
Reply
Het zit Buurs allemaal mee maar meneer weet het te presteren om te melden dat alles tegen zit. Niet serieus te nemen.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
(31-10-2012, 08:18 PM)_Tampie Wrote:
(31-10-2012, 08:12 PM)buurs Wrote: Alles valt weer fout vandaag


Hopelijk kan tsonga overtuigen

Wat zit je nou te zeuren? Simon wint (+) en Llodra wint (-). Eerste was meer te verwachten, dat wel.

En Kuiper is uitgeschakeld.

Wat te denken van Gasquet.

Gister was het 5-1 onderling tussen Atlanta en mij vwb verschillen
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Simon - Nishikori wordt nu wel heel belangrijk.
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
(31-10-2012, 08:38 PM)buurs Wrote: Simon - Nishikori wordt nu wel heel belangrijk.

Zeker. Nishi gaat NID winnen in dit buursjaar.

Potro begint met een breakje en werkt op *3-1 3 bp's weg. Hij ziet er wel een beetje uitgeblust uit, dus moet geen overwerk hebben. Belangrijk dat hij en Murray even winnen nu!
Reply
Buurs is toch voor Simon neem ik aan?
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
(31-10-2012, 08:51 PM)centre court Wrote: Buurs is toch voor Simon neem ik aan?

Oeps Smile Atlanta-jaar, ook prima! Of Atlanta-week, da's nog waar ook volgens buurs!
Reply
Ik denk wel dat het een atlanta week wordt met berdych en llodra in halve finale
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Murray eruit zou ook wel mooi zijn voor het toernooi. Gooi 't maar helemaal open PHM.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply


Forum Jump: