The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




TMS Paris
(01-11-2012, 12:37 PM)_Tampie Wrote: Wel opvallend dat buurs de enige is met Simon in de top 10. Toch een speler met een goed indoor record in eigen land. Na de WD van Federer lag hij toch wel aardig voor de hand.

Ik had daar alles op Baghdatis gezet. Draaide de laatste weken toch goed en dacht dat die rug wel weer in orde was
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
(01-11-2012, 12:37 PM)_Tampie Wrote: Wel opvallend dat buurs de enige is met Simon in de top 10. Toch een speler met een goed indoor record in eigen land. Na de WD van Federer lag hij toch wel aardig voor de hand.

Tja, dat zeg je nu, omdat ie met geluk 180 punten haalt.
Gast is in slechte vorm en had een 50-50 potje tegen Baghdatis. Daar is ie dus veel te duur voor.
Het pakt goed uit, maar vooraf een zeer matige keuze, zeker als je daar ook nog Llodra voor mist.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ja, goede keuze.
Reply
(01-11-2012, 12:36 PM)rhubarb Wrote:
(01-11-2012, 12:33 PM)Mist Wrote:
(01-11-2012, 12:27 PM)Ad Wim Wrote: Daar heb je gelijk in, hij zal wel blijven dubbelen. Maar van de singles verwacht ik niet zoveel buiten een paar WCs in Franse toernooien.
Zijn ranking is ook niet meer afdoende om veel toernooien direct in te komen.
Llodra heeft er bewust voor gekozen om challengers in Frankrijk te spelen ipv dubbels in de grote Aziatische toernooien. Het doel was om zijn enkelrating een beetje op te krikken, helaas is dat niet echt gelukt. Maar hij is dus zeker nog niet aan het afbouwen.
Llodra had veel punten te verdedigen in Parijs. Zonder deze punten zou hij buiten de top 100 vallen en dus geen direct entry hebben op de Australian open. Door deze goede resultaten staat hij weer 94e en kan hij dus singelen op de AO. Ik denk dat dat zijn voornaamste doel was.

Vorig jaar 1e ronde exit in Parijs...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ah je hebt gelijk, in 2010 haalde Llodra de halve finale in Parijs.
Reply
Berdych mist een 15-40 om de wedstrijd de kantelen. 0 uit 5 nu al. Tja...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Bij mij is het 5-3...
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Breakt alsnog, nu niet meer omkijken.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
hoe belangrijk is deze 3e set zeg

aangezien bijna alle cruciale potten fout zijn gevallen dit jaar, voel ik em alweer aankomen
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Die Buurs...... Je bent echt de nieuwe Ad aan het worden
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
ga je de rest nu ook smsen of zij ook op mijn post willen reageren?
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Ja bent echt een jankerd! Alles zit zo tegen maar als er iets mee zit horen we je nooit

BUURSJE AD 2 OLE OLE

hap hap hap hap hap hap
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
(01-11-2012, 01:28 PM)Stille Wrote: Ja bent echt een jankerd! Alles zit zo tegen maar als er iets mee zit horen we je nooit

BUURSJE AD 2 OLE OLE

omdat nooit iets meezit

en de grootste jankerd blijf jij natuurlijk.

jij klaagt al bij "spellen" als ctm en ltm Idontgetit

happerdehap
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
ohoh daar begint t al buurs! 30-40 bp berdych!
Reply
en meteen de break! wat een pech
Reply
logisch toch?
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Berdych en uitserveren zijn nooit elkaars beste vrienden...
Reply
Prima dit. Andre met beiden, dus maakt in die zin niet uit.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Lekker Berdych!
Reply
(01-11-2012, 02:12 PM)Ad Wim Wrote: Prima dit. Andre met beiden, dus maakt in die zin niet uit.

Nee, Berdych mag op zich best 180 halen, nu zou Simon eigenlijk moeten winnen van hem.

Nog 685 te gaan naar Kuiper met deze ijzers:

5 J. Tsonga Parijs (TMS) 90 in 4815
6 J. Del Potro Parijs (TMS) 90 in 3740
7 M. Llodra Parijs (TMS) 90 in 463

Tsonga nog +510 en Potro +270 of omgekeerd. Eusa_clap Hakkuh :pray:
Reply
En dan moet Murray natuurlijk de finale gaan halen.

Die Janowicz slaat al 8 aces in 4 games, is dat zo'n servicekanon (heb hem eigenlijk nog nooit zien spelen)?
Reply
5-5 is wel tijd voor een breakje Andy!
Reply
Thiemo de Bakker speelde 3 jaar terug hem en zei na afloop: Die gozer dropt bommetjes. Wat niet verwondelijk is als je tegenstander 2,03 meter is.
Reply
Hij heeft idd een flinke service. Maar sowieso flink aan de weg aan het timmeren dit jaar. Daar kan Thiemo nog wat van leren.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Als Andy nu wint, en Berdych verliest van Simon morgen dan maakt de bovenste helft eigenlijk niet heel veel meer uit. Alleen OD zal dan profiteren van nederlaag Andy.
Reply
Ik heb Janowicz in 2008 gekocht in het Ludica tennisspel. Voor 4 jaar goedkoop vastgelegd. In oktober 2011 ontslagen omdat hij er net niet leek te komen en nu dit.... Van buiten de top 200 naar top 50 in een jaar.
Reply
Andy zal nu toch wel het toernooi winnen? Of gaat hij ook nog tanken ergens?
Ik hoop dat Llodra kan stunten tegen Potro straks, ik heb er best wel vertrouwen in eigenlijk.
Dan kan de week nog leuk worden, zeker als de finale Murray-Tsonga wordt, waar ik op dit moment vanuit ga.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
(01-11-2012, 03:49 PM)_Tampie Wrote: Als Andy nu wint, en Berdych verliest van Simon morgen dan maakt de bovenste helft eigenlijk niet heel veel meer uit. Alleen OD zal dan profiteren van nederlaag Andy.

Waar kan ik tekenen? Cool
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
(01-11-2012, 01:32 PM)buurs Wrote:
(01-11-2012, 01:28 PM)Stille Wrote: Ja bent echt een jankerd! Alles zit zo tegen maar als er iets mee zit horen we je nooit

BUURSJE AD 2 OLE OLE

omdat nooit iets meezit

en de grootste jankerd blijf jij natuurlijk.

jij klaagt al bij "spellen" als ctm en ltm Idontgetit

happerdehap

Is voor mij idd belangrijk. CTM staat bij mij gelijk aan FTM. Je maakt ook elke week teams. FTM is meer een geluks- en rekenspel
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
(01-11-2012, 04:10 PM)Stille Wrote:
(01-11-2012, 01:32 PM)buurs Wrote:
(01-11-2012, 01:28 PM)Stille Wrote: Ja bent echt een jankerd! Alles zit zo tegen maar als er iets mee zit horen we je nooit

BUURSJE AD 2 OLE OLE

omdat nooit iets meezit

en de grootste jankerd blijf jij natuurlijk.

jij klaagt al bij "spellen" als ctm en ltm Idontgetit

happerdehap

Is voor mij idd belangrijk. CTM staat bij mij gelijk aan FTM. Je maakt ook elke week teams. FTM is meer een geluks- en rekenspel

Ieder z'n ding.

Maar om FTM nu een geluksspel te noemen...

Je moet verstand van tennis hebben, tactisch en rekenkundig sterk zijn.
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply


Forum Jump: