The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




FTM 2013
Mac, als je op stand klikt wordt volgens mij nog niet de actuele stand weergegeven.
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Actuele stand werd wel weergeven maar hij werd niet in 1x goed gesorteerd. Dat is nu opgelost
Reply
ok. thxs
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
(06-02-2013, 10:12 AM)Mac Wrote: Actuele stand werd wel weergeven maar hij werd niet in 1x goed gesorteerd. Dat is nu opgelost

Volgens mij hetzelfde bij de subleague stand ?
Reply
klopt, ook gefixed
Reply
Ondanks een drama begin van de week toch voor het eerst bovenaan dit jaar in het algemeen klassement. En nu door!
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Q punten staan er nog niet bij
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
(07-02-2013, 10:20 AM)centre court Wrote: Ondanks een drama begin van de week toch voor het eerst bovenaan dit jaar in het algemeen klassement. En nu door!

Het is zoals altijd de eerste maanden Baak voor, Baak na.
Reply
Vooral Baak voor. DaarNA zien we ze niet meer terug aan de top...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ik kan beter het altijd aan mijn zoon overlaten. Ik heb mij deze week totaal niet bemoeid met het team wat er nu staat.Wink
Wel mooi voor hem, want dit stimuleert hem wel weer.
Alle wijzen komen uit het Oosten!
Reply
haase en verdasco hebben onterecht punten gekregen
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
dank, is gefixed
Reply
Ik heb fantastische pick, Marchenko, ook nog in het groen staan.
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
(14-02-2013, 01:31 PM)Haggie Wrote: Ik heb fantastische pick, Marchenko, ook nog in het groen staan.

Hij krijgt ook nog 6 puntjes voor de moeite. Maar dat voeren we door als iedereen zijn eerste pot heeft gespeeld. In theorie kan Raonic / Querrey nog wegvallen en moet er nog een LL worden ingezet.
Reply
Het is totaal niet van belang hoor Mac. Maar waarom staat bij sommige spelers wel het toernooi achter hun naam en bij anderen weer niet?
Reply
Bij wie niet? Llodra bijvoorbeeld komt omdat ie niet meer in een toernooi zit.
Reply
(14-02-2013, 05:13 PM)_Tampie Wrote:
(14-02-2013, 01:31 PM)Haggie Wrote: Ik heb fantastische pick, Marchenko, ook nog in het groen staan.

Hij krijgt ook nog 6 puntjes voor de moeite. Maar dat voeren we door als iedereen zijn eerste pot heeft gespeeld. In theorie kan Raonic / Querrey nog wegvallen en moet er nog een LL worden ingezet.

Ah nice. Kan alle punten hard gebruiken op naar het goud!
Hup Jarkko!
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Alle punten zijn nagelopen en waar nodig gecorrigeerd. Als er nog iets wordt geconstateerd dat niet klopt, horen we het graag!

Ook alle spelers zijn nu ROOD die dat horen te zijn.
Reply
ik zie je plaatje niet maar ik zie dat je op de compare teams pagina zit (dacht dat je profiel pagina bedoelde)...daar zie ik idd dat het fout gaat met geplaatste spelers en q's en dergelijke.

Ga ik binnenkort naar kijken
Reply
er gaat iets niet goed met de 1e ronde winnaars in rotterdam

del po heeft bijv nu 45 pnt
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
was even bezig dingen te testen
Reply
ok Smile
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
(15-02-2013, 09:59 AM)kooltje Wrote: Het is totaal niet van belang hoor Mac. Maar waarom staat bij sommige spelers wel het toernooi achter hun naam en bij anderen weer niet?

Dit is nu opgelost
Reply
Eusa_clap
Reply
mac, als je op stand klikt, dan duurt het erg lang voordat de pagina tevoorschijn komt.

De andere pagina's lopen wel vlot.

Ligt dit aan mijn pc?
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
(19-02-2013, 04:00 PM)buurs Wrote: mac, als je op stand klikt, dan duurt het erg lang voordat de pagina tevoorschijn komt.

De andere pagina's lopen wel vlot.

Ligt dit aan mijn pc?

Nee ligt niet aan jouw pc.
Reply
Wat is 'erg lang'?
Reply
(19-02-2013, 08:56 PM)Mac Wrote: Wat is 'erg lang'?

Op mijn computer zo'n 2 tot 3 seconden.
Reply
(19-02-2013, 08:56 PM)Mac Wrote: Wat is 'erg lang'?

20 sec
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Bij mij 7-8 seconden.
Reply


Forum Jump: