The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Forum Wielerpool 2013
#61
Zeer verassende teams moet ik zeggen, had verwacht dat veel teams op elkaar zouden lijken. Alles bijna in excel en dan gooi ik het op het forum! Het is denk ik ook lastiger voorspellen dan tennis, dus kan wel een intressant jaar worden. Heb zelf wel veel verassende namen erin zitten, welicht iets te veel.
Reply
#62
Ik hoop met Pozzato een verschil te hebben ten opzichte van jullie. Verder gekozen voor de groei van de Amerikanen Van Garderen en Phinney.
Reply
#63
je bent niet de enige met pozzato Wink

uiteindelijk voor neerlands hoop Gesink gegaan ipv v Garderen...
Reply
#64
Hmm, ik heb juist veel sprinters. Lastig te voorspellen wat wijzer is. Maar als Cavendish vorig jaar +- 15e stond op de lijst, haalt ie dit jaar top 10, met al die pech die hij in de Tour heeft gehad. Idem voor jongens als Rojas en Farrar, die stonden in een 'lage' categorie en waren dus voor mij aantrekkelijk om te kiezen. Zoveel pech als vorig jaar kunnen ze niet meer hebben.
Reply
#65
Ik volg het wielrennen niet echt op de voet, dus mijn team zal er wel belachelijk uit zien Cool
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
#66
(01-03-2013, 11:55 AM)buurs Wrote: Ik volg het wielrennen niet echt op de voet, dus mijn team zal er wel belachelijk uit zien Cool

Top dat je meedoet!
Reply
#67
Inderdaad, wordt gewaardeerd buurs.
Reply
#68
Heb je mijn inzending binnen Daniel?
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
#69
(01-03-2013, 12:49 PM)Haggie Wrote: Heb je mijn inzending binnen Daniel?

Heerlijk teampje. Hakkuh
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
#70
Gisteren tussen 23 en 24u in elkaar gezet?

Ik verwacht van jou sowieso Gutierrez, Quantana en Masciarelli.
Reply
#71
Hij laat ons wel lang in spanning!
Reply
#72
(01-03-2013, 01:13 PM)Scholten! Wrote: Gisteren tussen 23 en 24u in elkaar gezet?

Ik verwacht van jou sowieso Gutierrez, Quantana en Masciarelli.

Ik had hem klaar staan op mn werk. Daar werd ik gister 23.00 afgezet door de trainert. Cool

(01-03-2013, 01:15 PM)kooltje Wrote: Hij laat ons wel lang in spanning!

Wat ik hoorde, alleen het uploaden nog!
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
#73
Teams 2013, ook in openingspost!


Attached Files
.xlsx   FWP2013.xlsx (Size: 12.65 KB / Downloads: 14)
Reply
#74
11 teamsEusa_clap

Buurs geweldig team....Waarom alleen Weening en Kroon hahaha
Reply
#75
Verbaasde me over het aantal keer Rodriguez en het aantal keer Sagan. Rodriguez gaat het niet doen dit jaar heb ik het gevoel. Gaat het vol op de Tour gooien en dat is een verkeerde keuzes. Laat andere koersen daardoor schieten en wint de Tour toch niet. Zelf voor Nibali gekozen, zekerheidje in de top 10 van de Pro Tour. Rijdt ernorm veel koersen.

Edit: 55 euro aan prijzengeld. Hoe te verdelen? Winner takes all? Winnaar krijgt 50 nummer 2 inzet terug?
Reply
#76
(01-03-2013, 02:01 PM)DaanvL Wrote: Verbaasde me over het aantal keer Rodriguez en het aantal keer Sagan. Rodriguez gaat het niet doen dit jaar heb ik het gevoel. Gaat het vol op de Tour gooien en dat is een verkeerde keuzes. Laat andere koersen daardoor schieten en wint de Tour toch niet. Zelf voor Nibali gekozen, zekerheidje in de top 10 van de Pro Tour. Rijdt ernorm veel koersen.

Tja hij pakt de heuvelklassiekers en de tour. Dan is hij al binnen. Mislukt de tour pakt hij de Vuelta.

Er zijn ook 3 mensen voor Schleck gegaan. Dat zou zomaar het verschil kunnen maken, al zie ik dat niet gebeuren. Zeker gezien het vermenigvuldigen.

Leuke afwisselende teams. Niet 1 of 2 renners zijn bepalend maar bijna allemaal! Gilbert en Contador buiten beschouwing gelaten.
Reply
#77
Eerste Pro Tour koers start over 2 dagen; Parijs-Nice

Startveld: http://sport.infonu.nl/overige-sport/109...ieten.html

Aardig aantal gekozen renners in actie.

Startveld Tirreno: http://www.wielerzone.be/2013/02/26/voor...tartlijst/

Meeste renners toch wel in actie.
Reply
#78
Leuk, heb er zin in.

Ik zou zeggen winner takes all. De tweede prijs wordt sowieso de moeite niet, kun je beter de eerste prijs wat meer de moeite maken. Gaat mij uiteindelijk niet om het geld, dus een andere verdeling heeft ook mijn zegen.
Reply
#79
(01-03-2013, 02:50 PM)_Tampie Wrote: Leuk, heb er zin in.

Ik zou zeggen winner takes all. De tweede prijs wordt sowieso de moeite niet, kun je beter de eerste prijs wat meer de moeite maken. Gaat mij uiteindelijk niet om het geld, dus een andere verdeling heeft ook mijn zegen.

eens
Reply
#80
Er zitten mooie teams bij.

Verbazend hoe weinig Slagter en Thomas gekozen zijn. Slagter alleen al 111 punten gehaald in de Tour down under Smile. Thomas een prachtrenner die vorig jaar zicg gefocust heeft op de baan ivm OS. Die gaat de nodige punten nog scoren in de komende klassiekers en korte rondjes.
Ik ben er, hopelijk terecht, wel vanuit gegaan dat de punten voor de tour down under meetellen Smile

Suc6 allemaal

en ik ben ook eens met winner takes all...
Reply
#81
(01-03-2013, 03:01 PM)Japie Wrote: Er zitten mooie teams bij.

Verbazend hoe weinig Slagter en Thomas gekozen zijn. Slagter alleen al 111 punten gehaald in de Tour down under Smile. Thomas een prachtrenner die vorig jaar zicg gefocust heeft op de baan ivm OS. Die gaat de nodige punten nog scoren in de komende klassiekers en korte rondjes.
Ik ben er, hopelijk terecht, wel vanuit gegaan dat de punten voor de tour down under meetellen Smile

Suc6 allemaal

en ik ben ook eens met winner takes all...
Klopt zie hier beneden. Ik ook Slagter genomen. Thomas lang getwijfeld maar niet gedaan.

De Tour Down under is nu al bezig, de eerste Pro Tour koers. Dus deze nemen we maar voor lief denk ik. Je kan er je ´´voordeel´´ mee doen als je bijvoorbeeld de winnaar van deze koers neemt. Maar er komen nog genoeg koersen aan en zie het niet als groot voordeel. Volgende koers is Parijs Nice op 3 maart. Dus we hebben nog even de tijd.
Reply
#82
Dan is Slagter echt wel een must have met al 111 punten Smile

Ik ben trouwens de enige met Gesink en Westra, leuk. Die gaan beide podium rijden (met 1 ben ik al blij) in Parijs Nice.
Reply
#83
de Tour Down Under telde niet mee toch?
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
#84
(23-01-2013, 12:00 PM)DaanvL Wrote: TDU trek ik er dan wel van af! Prima. Deadline van kooltje (28 feb 23:59) lijkt me prima! Je kan nu alvast een team inleveren en mocht je nog wat willen wisselen dan is dat mogelijk maar uiteraard wel voor de deadline. Voorderest doen we het hele jaar met hetzelfde team, blessures of gepakt door doping is pech hebben.

In overleg met Kooltje en Scholten tellen we de Tour Down Under helaas niet mee..
Reply
#85
(01-03-2013, 03:38 PM)DaanvL Wrote:
(23-01-2013, 12:00 PM)DaanvL Wrote: TDU trek ik er dan wel van af! Prima. Deadline van kooltje (28 feb 23:59) lijkt me prima! Je kan nu alvast een team inleveren en mocht je nog wat willen wisselen dan is dat mogelijk maar uiteraard wel voor de deadline. Voorderest doen we het hele jaar met hetzelfde team, blessures of gepakt door doping is pech hebben.

In overleg met Kooltje en Scholten tellen we de Tour Down Under helaas niet mee..

Klopt inderdaad. Excuus!
Reply
#86
Dat heb ik dan gemist, tja eigen fout...het is ook leuker om nieuwe te kiezen al had ik dat dan graag geweten.

Dan blijft Thomas een goede keus, Slagter een twijfelgevalletje en J Moreno een foute keus...das
balen.

Dan moeten Gesink en Westra dus podium rijden in Parijs-Nice Cool
Reply
#87
Vind het lastig om jullie een nieuwe renner te laten kiezen.. zou niet helemaal correct zijn nu alle teams openbaar zijn.
Reply
#88
Nee joh! Ik heb Slagter daarom ook niet gekozen.
Reply
#89
Bedankt Daan.
Degenkolb over het hoofd gezien zie ik. Of eigenlijk niet, ik ging er zonder meer vanuit dat hij in de top 200 zou staan, heb dat niet eens gecheckt.
Zou toch ook moeten, een etappe in de Vuelta levert 16 punten op, dus zou hij redelijk wat punten moeten hebben. Blijkbaar kunnen dus niet-Protour teams geen punten voor de ranking halen, erg merkwaardig.
Reply
#90
Sorry jongens, niet helemaal vlekkesloos voorlopen. Had wat duidelijk moeten aangeven dat de Tour Down Under niet mee telt en dat renners die vorig jaar continentaal reden en dit jaar pro tour rijden dus bij 200-oneindig horen. Is wel vermeld maar een beetje tussen de regels door misschien.
Reply


Forum Jump: