The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Houston / Casablanca
#1
De sheet van Houston is al bekend: http://www.atpworldtour.com/posting/2013/717/mds.pdf
Reply
#2
Casablanca zou rond deze tijd bekend moeten worden, dan zet ik alles er straks gelijk in.
Reply
#3
Hier ook Casablanca: http://www.atpworldtour.com/posting/2013/360/mds.pdf
Reply
#4
Er is een probleempje waar Mac even naar moet kijken, duurt nog even.
Reply
#5
De database is open, succes met het maken van de teams.
Reply
#6
Slechts 1 potje in Houston en 2 in Casablanca voor de deadline, dat is mooi.
Reply
#7
Q's voor Casablanca zijn bekend, staan in het schema. Serra en Phau blijven nog even onderaan staan voor eventuele LL spots.

Voor Houston verwacht ik niet dat de plaatsing van de Q's nog voor de sluiting van de db zal volgen, maar daarvan is alleen Karlovic te kiezen en die staat 1-0 in sets achter tegen Melzer in de laatste ronde Q. Inderdaad, tegen Gerald Melzer Smile.
Reply
#8
Hup Williams maar meteen!
Reply
#9
Lol, wat een bizarre keuzes deze week. Kijk al die mensen met Anderson, monaco en Verdasco. En Wawrinka kan zich ook vrijwel nooit opladen voor zulke toernooitjes.
helaas geen tijd meer gehad om karlo eruit te halen.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#10
Zowaar Ad, volledig eens. Onze verschillen zitten in de rukkers.
Reply
#11
Ben een keer voor alleen maar rukkers gegaan, ideale week ervoor.
Reply
#12
(08-04-2013, 11:11 PM)Ad Wim Wrote: Lol, wat een bizarre keuzes deze week. Kijk al die mensen met Anderson, monaco en Verdasco. En Wawrinka kan zich ook vrijwel nooit opladen voor zulke toernooitjes.
helaas geen tijd meer gehad om karlo eruit te halen.
Jij bent tegenwoordig overal net te laat mee. Behalve met commentaar geven.
Reply
#13
Hoe kan ik commentaar geven op iets dat ik nog niet weet? Leg me dat eens uit, kool.

En ik kan het ook wel niet doen hoor, prima, maar dan wordt dit helemaal een gokforum.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#14
Smyczek, supertroef!
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
#15
GGL van 3*-2 40-0 naar 3-6 in de 2e set Doh
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
#16
Balen. Bachinger stond nog 4-2, 0*-30 voor in de 3e set.
Reply
#17
Hoeveel kansen heb je nodig, Melzer!!!! Angry
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
#18
laat maar
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
#19
Opnieuw een dramatisch begin van de week.
Reply
#20
Begint alweer lekker met die Bachinger, wat een pauper. 45 punten verkloot.
Gimeno ook drama natuurlijk, GGL kan al tijden niks. Heeft nog geen pot gewonnen dit jaar. Gewoon een wanprestatie van DGT.

Verlies Melzer is prima, maar dat vind ik ook niet heel verrassend.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#21
Mooi dat troef Bedene die laffe pick Gicquel eruit tikt.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#22
Tja, veel maakt het niet uit allemaal in zo'n week. Gelukkig maar, zul je nog wel een paar keer denken. Degene die wint zou je waarschijnlijk op voorhand voor gek verklaren met z'n team.
Reply
#23
Dat lijkt me ook. Volgens mij gaat voorlopig niemand in de top 20 echt goed.
Zolang de finale in Houston maar Almagro-Haas wordt en in Casablanca niet Wawrinka-Anderson.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#24
(09-04-2013, 07:54 PM)Ad Wim Wrote: Zolang de finale in Houston maar Almagro-Haas wordt en in Casablanca niet Wawrinka-Anderson.
Reply
#25
Hup Andujar.
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
#26
Andujar gaat ook al verliezen....
Reply
#27
Dat vind ik dan ook weer niet zo heel verrassend gezien beider vorm.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#28
Bduh
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
#29
Andujar won daar gewoon al een paar keer t toernooi. Die ander kan een talent zijn, voorlopig is ie een nobody nog.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#30
Tja, maar dat is ook alweer een jaar geleden. Andujar is helemaal niks dit jaar en verliest van jan en alleman. In de SA Swing presteerde ie toch ook helemaal niks?
Dan vind ik het niet verrassend als een groot talent, dat 36 partijen achter elkaar heeft gewonnen, hem verslaat.

Ik vind het geen slechte/stomme keuze, maar ik waag me er niet meer aan nadat ik hem in de SA swing vrijwel elke week had.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply


Forum Jump: