The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Monte Carlo 2013
(17-04-2013, 03:39 PM)_Tampie Wrote:
(17-04-2013, 03:37 PM)kooltje Wrote: En weer Tennistempel met Melzer. Wat een gast.

Opvallend inderdaad. Die had hij gisteren ook al Wink.

Ik doelde meer op Mayer en Cilic. Maar als jij de leukste van het Forum wilt zijn, prima.
Reply
Bijna niemand met Melzer... wel grappig


2-2 tegen Almagro die hier nooit goed speelt en uit Houston komt

Melzer speelt hier meestal wel goed
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
(17-04-2013, 03:47 PM)buurs Wrote: Bijna niemand met Melzer... wel grappig


2-2 tegen Almagro die hier nooit goed speelt en uit Houston komt

Melzer speelt hier meestal wel goed

Feli Buurs... de eerste week dit jaar dat je boven me gaat eindigen Big Grin
Reply
(17-04-2013, 03:41 PM)kooltje Wrote: Ik doelde meer op Mayer en Cilic.

I know, tennistempel is goed bezig. Maar hij had ook Goffin, dus heeft over het algemeen gespeculeerd op falen van Almagro en dat heeft hij goed gezien. Ik heb Nico gewoon weggelaten, dat loont ook.

Cilic - Gasquet wordt een belangrijk potje.
Reply
Waarschijnlijk heeft Ad Melzer en Mayer op het laatst gewisseld.

(17-04-2013, 03:49 PM)Atlanta Wrote:
(17-04-2013, 03:47 PM)buurs Wrote: Bijna niemand met Melzer... wel grappig


2-2 tegen Almagro die hier nooit goed speelt en uit Houston komt

Melzer speelt hier meestal wel goed

Feli Buurs... de eerste week dit jaar dat je boven me gaat eindigen Big Grin

Begin is er Big Grin

Nu doorrrrrrrrr
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Apart, gevoelsmatig heeft Melzer een drama jaar maar dat valt eigenlijk wel mee als je naar de stats kijkt. Lang niet zo erg als een Troicki, Verdasco, Andujar of Goffin.
Reply
Maar daar noem je ook een paar Cool
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
GSM Melzer, mooi! Nu maximaal profiteren met Wawrinka!
Reply
Melzer staat in de live Race Ranking 'gewoon' op plaats 17, boven mannen als Wawrinka, Benneteau en Gulbis.
Reply
Youzhny terug naar 3-3, leuke pot hoor.

(17-04-2013, 04:00 PM)Atlanta Wrote: Melzer staat in de live Race Ranking 'gewoon' op plaats 17, boven mannen als Wawrinka, Benneteau en Gulbis.

Ja precies, dat had ik niet verwacht. Heb het idee dat hij van Jan en Alleman verliest.
Reply
Keer finale gehaald en kwart TMS
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Abnormaal mooi punt op bp Djoko.

Haha, wat een mooie game. Heerlijk graveltennis.

En de hold voor Youzhny, fantastisch geknokt.
Reply
En nu 15-30, het zal toch niet?
Reply
En dan toch naar 6-4 Djoko, heerlijke pot. Dit heeft Djoko wel iets teveel energie gekost.
Reply
Dramatische dag met Youzhny, Raonic, Almagro en dan vergeet ik er nog een paar. Echt drama.
Reply
GOATbis is het kwijt. Of zou Monaco weer terug zijn (snoeppot weer gevonden)?
Reply
Ik heb hem wakker geschreeuwd, van 0-6 1-3 naar 0-6 6-3, wat een gast is het toch.
Reply
Gulbis eerst een point penalty gekregen, en nu een game penalty...
Reply
Ik zag hem inderdaad na *0-1 40-A heel snel naar *0-3 gaan. Wat een geval is het ook. Nu weer van 0-30 naar 40-30, zal wel weer een straf aankomen.
Reply
Gaat die Mayer nu mijn keuze slecht maksn? En nog wel op zo'n manier...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Wisselende uitslagen gisteren, maar niet heel ontevreden. Ik kan nog steeds weekwinnaar worden als Berdych SF haalt bij een finale Nadal d. Djoko.
Ik heb twee partijen van de dag vandaag: Mayer-Dimitrov en Fognini-Berdych. Als de laatst genoemden winnen is mijn dag geslaagd, de rest is meegenomen.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
(17-04-2013, 11:56 PM)Ad Wim Wrote: Gaat die Mayer nu mijn keuze slecht maksn? En nog wel op zo'n manier...

Zo voorspelbaar
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Come on Jo en Tomas!
Jo lijkt me NID, Tomas kan het nog zwaar krijgen, maar daar verwacht ik toch ook wel een 6-3 6-4.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
(17-04-2013, 05:46 PM)Atlanta Wrote: Gulbis eerst een point penalty gekregen, en nu een game penalty...

http://www.youtube.com/watch?feature=pla...BO17mtrMf0
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Kut dit, Tomas, hup!

Mist die lul meteen een 15-40 in de 2e set.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Melzer lachertje. Gisteren nog zo goed gespeeld en nu weer helemala niets
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
Daar gaat Tomas en mijn week...
Reply
Hij heeft nog niet verloren, Kolemans. Voorlopig mist ie wel een hoop bps...

En natuurlijk net als ik dat post, wordt ie zelf gebroken. Vechten!
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
heerlijk fognini perfect voor ftm en ook lekker voor bwin
Reply
ik had het dinsdag al voorspeld Hakkuh

Eigenlijk nid Eusa_clap
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply


Forum Jump: