The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Rome (TMS) 2013
#91
Choke van de eeuw. Doodzonde. Twee hele makkelijke volleys gemist op 5-4 en 5-5
Reply
#92
(15-05-2013, 03:47 PM)Atlanta Wrote: Choke van de eeuw. Doodzonde. Twee hele makkelijke volleys gemist op 5-4 en 5-5

en 4*-1 40-15 voor

en 5*-4 voor

ha ha, die granollers Idontgetit

opgave murray Bier
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
#93
En dan geeft Murray ineens op na de 2de set tiebreak gewonnen te hebben...zelden vertoont !!!IdontgetitIdontgetitIdontgetit
Reply
#94
Whaha heerlijk!
Reply
#95
Nollie Hakkuh
Reply
#96
(15-05-2013, 03:15 PM)buurs Wrote: Granollers van 4*-1 40-15 naar 4*-3....

Paire van 5-3* 40-15 naar 5-5 FU

en maar weer klagen...je komt weer eens erg goed weg

(sorry die was te makkelijk)
Reply
#97
Netjes Jeremy! Heerlijke dag dit, heb al zeker 1 halve finalist.
Reply
#98
De niet fitte Nishi er uiteraard ook af zoals voorspeld...FU
Reply
#99
Wat een grappen allemaal. De klassieke buursweek in ere hersteld.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
(15-05-2013, 01:45 PM)mindlight Wrote: Dolgo verliest van Djoko en is dan niet rendabel. Lijkt mij zeer logisch dat hij zo weinig gekozen is.

Ben het met je eens hoor. En hij was ook nog eens underdog tegen Wawrinka.
Gelukkig is het niet zo'n buursweek, en gaat het niet als vorige week met Wawrinka, en blameert Djoko zich niet nog eens.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Soort van partij vd week. Potro hier eruit dan is het een goede week. Pakt ie 360 dan ben ik t bokje.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Kom op eens, lange lummel.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
(16-05-2013, 01:50 PM)Ad Wim Wrote:
(15-05-2013, 01:45 PM)mindlight Wrote: Dolgo verliest van Djoko en is dan niet rendabel. Lijkt mij zeer logisch dat hij zo weinig gekozen is.

Ben het met je eens hoor. En hij was ook nog eens underdog tegen Wawrinka.
Gelukkig is het niet zo'n buursweek, en gaat het niet als vorige week met Wawrinka, en blameert Djoko zich niet nog eens.

Ahh ik dacht al dat het aan mij lag. Verwachtingswaarde was 45 punten en de max 90 (waarmee hij niet rendabel is). Makkelijke keuze.
Reply
Hij zat bij mij op het randje. Maar toen ik koos voor Potro, de eerste die afviel.
Beetje jammer dat ik vervolgens ook Granollers en Paire af heb laten vallen, en Rosol en Dimitrov gehouden heb.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
3*-2 paire in de tb

edit: 4*-2

5-2*
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Paire, held!
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
en 7-3 Eusa_clap

(ad-mode) gezien de vorm van delpo was het te verwachten. (ad-mode)
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Het is toch weer niet te geloven. Wéér een keuze die verkeerd valt, en weer wordt het kiezen voor zekerheid beloond boven een wat risicovollere keuze met een hogere max.
Zeker met een dergelijke deadline. Gewoon iedereen aanklikken die al door is, die goedkoper is dan 800 euro of een q achter z'n naam heeft, plus Nadal. Leuk joh.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
(16-05-2013, 04:01 PM)Ad Wim Wrote: Het is toch weer niet te geloven. Wéér een keuze die verkeerd valt, en weer wordt het kiezen voor zekerheid beloond boven een wat risicovollere keuze met een hogere max.
Zeker met een dergelijke deadline. Gewoon iedereen aanklikken die al door is, die goedkoper is dan 800 euro of een q achter z'n naam heeft, plus Nadal. Leuk joh.

Zo gaat het de laatste 3 jaar al. Eusa_think
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
(16-05-2013, 04:01 PM)Ad Wim Wrote: Het is toch weer niet te geloven. Wéér een keuze die verkeerd valt, en weer wordt het kiezen voor zekerheid beloond boven een wat risicovollere keuze met een hogere max.
Zeker met een dergelijke deadline. Gewoon iedereen aanklikken die al door is, die goedkoper is dan 800 euro of een q achter z'n naam heeft, plus Nadal. Leuk joh.

wel grappig, dat jij zo weinig verschillen verwacht bij deze deadline.

vorige week en deze week pak ik in totaal minimaal 1400 punten op jou Idontgetit
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
(16-05-2013, 04:04 PM)Haggie Wrote:
(16-05-2013, 04:01 PM)Ad Wim Wrote: Het is toch weer niet te geloven. Wéér een keuze die verkeerd valt, en weer wordt het kiezen voor zekerheid beloond boven een wat risicovollere keuze met een hogere max.
Zeker met een dergelijke deadline. Gewoon iedereen aanklikken die al door is, die goedkoper is dan 800 euro of een q achter z'n naam heeft, plus Nadal. Leuk joh.

Zo gaat het de laatste 3 jaar al. Eusa_think

Dat ben ik met je eens. Zo wordt er veel meer gespeeld en dat blijkt de winnende tactiek te zijn. En er is inmiddels zo veel op gehamerd dat steeds meer mensen zo spelen. Dat maakt het minder leuk.

Maar het vervelende is dat het ook ontzettend loont, dat maakt het zo jammer. Als je daarmee nou een gemiddelde score neerzet, waarvoor die tactiek bedoeld is. Maar deze week eindig je met zo'n hersen-/keuzeloos team gewoon in de top. Doodzonde.

Vandaar dat ik ook eind vorig seizoen heb voorgesteld om de deadline zo vroeg mogelijk te zetten, iig bij de grote toernooien. Dan word je namelijk meer gedwongen keuzes te maken, wat het spel een stuk interessanter (en voor mij leuker) maakt.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Nadal wordt weggeblazen.
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Prachtig! Als iemand het kan, is het Gulbis wel. Maar gaat ie het 2 sets volhouden? Ik vrees van niet.
Een bagel zou wel leuk zijn. Volgens mij is dat alleen ooit GOAT gelukt.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Federer in Hamburg, 2007.
Reply
Ja, bedacht het ook meteen toen ik het typte, dus aangepast.
Maar voor de rest niemand, denk ik.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Eehm... gebageld door Youzhny, Coria, Gaudio uit m'n hoofd...

Edit: Chennai 2008: Youzhny 0-6 1-6
Monte Carlo 2005: Coria 6-3 6-1 0-6 7-5
Buenos Aires 2005: Gaudio 6-0 0-6 1-6

Edit 2:
US Open 2004: Roddick 0-6 3-6 4-6
Reply
Federer in 2011 nogmaals (tour finals)
Reply
Ik bedoelde op gravel, maar dus wel vaker dan eens. Wel heeeeel erg lang geleden.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
2007 voor het laatst op gravel dus, en in 2005 tweemaal.
Reply
Gulbis speelt een beetje zoals Rosol op Wimbledon tegen Nadal..alles of niets tennis.
Vooralsnog loont het.....
Reply


Forum Jump: