24-01-2006, 02:00 PM
_Tampie Wrote:Baghdatis eerste set. Dan wordt het in ieder geval een wedstrijd.Dan moet Ivan wel echt beter gaan spelen, want het is tot nu toe Baghdatis wat de klok slaat.
The following warnings occurred: | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
|
Australian Open 2006
|
24-01-2006, 02:00 PM
_Tampie Wrote:Baghdatis eerste set. Dan wordt het in ieder geval een wedstrijd.Dan moet Ivan wel echt beter gaan spelen, want het is tot nu toe Baghdatis wat de klok slaat.
24-01-2006, 02:07 PM
En opnieuw een break, maar meteen problemen op zijn eigen service. Ik denk trouwens dat het nog gunstiger is als Baghdatis de finale haalt. Enige nadeel dat volgens mij alleen Nalbi in staat is om Federer te verslaan.
24-01-2006, 02:08 PM
Twee bp's, twee keer tweede service en nog geen risico nemen. Nee, Ivan speelt echt matig.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
24-01-2006, 02:09 PM
Ad Wim Wrote:Twee bp's, twee keer tweede service en nog geen risico nemen. Nee, Ivan speelt echt matig. Dat hoor ik maar graag.
24-01-2006, 02:10 PM
Als Baghdatis nu van Ljubicic wint, is mijn TM-seizoensstart iig een drama. Ook bij MV start ik dan echt heel matig.
Het zou toch ook van de gekken zijn, Baghdatis die van Roddick en Ljubicic wint.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
24-01-2006, 02:20 PM
Ad Wim Wrote:Als Baghdatis nu van Ljubicic wint, is mijn TM-seizoensstart iig een drama. Ook bij MV start ik dan echt heel matig. Als alles zo voorspelbaar zou zijn als jij denkt, dan kunnen we net zo goed stoppen met managen :wink:
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".
Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen. Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
24-01-2006, 02:21 PM
Bij de MV game kan ik nog goed begrijpen dat hij weinig gekozen is met 165 euro te verdedigen, maar voor TM een goedkope speler met een goed verleden op de AO, die zijn eerste ronde al had gewonnen. Dat hij van Stepanek won vond ik ook niet zo heel verrassend, dat hij Gremelmayr pakt uiteraard ook niet, maar Roddick is een logisch eindstation en anders Ljubicic wel. Hij heeft gewoon de week van zijn leven. Maar vergeet niet dat hij pas 20 is, eind vorig jaar al liet zien nog lang niet aan zijn plafond te zijn (finale Basel), en als junior al gold als een belofte. Nalbandian gaat waarschijnlijk zijn revanche krijgen voor zijn nederlaag in de halve finale van Basel.
24-01-2006, 02:23 PM
buurs Wrote:Als alles zo voorspelbaar zou zijn als jij denkt,Jij bevestigt iig wel dat het belachelijk is, wat er allemaal gebeurt.
24-01-2006, 02:24 PM
Hopelijk pakt Ljubicic zijn niveau weer op, net als Federer dat deed in de vijfde gisteren. Maar ik vrees dat zijn GS-syndroom de bovenhand zal voeren. Vreselijk.
24-01-2006, 02:27 PM
Het is toch ongelofelijk, 4 ue's in de openingsgame...
24-01-2006, 02:30 PM
Ach het jaar is nog lang, er valt nog genoeg te repareren. Het voordeel van een slechte klassering na de AO is natuurlijk wel dat je alleen nog maar kan stijgen, dat motiveert iedere week weer. Voor Wimbledon sta je dan gewoon weer in de top 25, want alle managers die Federer hebben genomen nu, snappen de afweging tussen kosten en mogelijk rendement niet, en Nalbandian en Baghdatis zijn niet superveel gekozen.
24-01-2006, 02:31 PM
Dat is waar, maar na mijn 14e plaats van vorig jaar wilde ik nu eens in de top 10 eindigen. En dan is een goed begin wel lekker.
En bij MV is het helemaal kut, want daar gaat mijn budget ook nog eraan. Hopen dat Kiefer van Grosjean wint, dan zit het daar nog wel redelijk goed.
24-01-2006, 02:34 PM
Ad Wim Wrote:En bij MV is het helemaal kut, want daar gaat mijn budget ook nog eraan. Roddick? Of nog andere schuldigen?
24-01-2006, 02:34 PM
Ik wist ook wel dat Ivan altijd een kutwedstrijd heeft, maar mijns inziens was die dan tegen Roddick en dan zou Andy zijn krachten een beetje sparen...
24-01-2006, 02:36 PM
_Tampie Wrote:Inderdaad Andy. En ik heb geen Federer, dus ook geen compensatie. Kiefer en Santoro doen het leuk qua budget, maar toch. Ik had wel bewust op budget gespeeld.Ad Wim Wrote:En bij MV is het helemaal kut, want daar gaat mijn budget ook nog eraan.
24-01-2006, 02:38 PM
Ad Wim Wrote:buurs Wrote:Als alles zo voorspelbaar zou zijn als jij denkt,Jij bevestigt iig wel dat het belachelijk is, wat er allemaal gebeurt. Absoluut niet belachelijk. Hij is een speler die het veel spelers moeilijk kan maken met zijn speelstijl. Het lijkt op dat van Nalbandian. Hardhitters als Roddick en Ljubicic krijgen de bal minimaal zo hard terug, maar dan wel geplaatst. Nalbandian gaat het heel moeilijk krijgen. Daarom hoop ik ook dat Ljubicic het nog wint. Ik vind het van mijzelf een blunder dat ik hem niet heb gekozen. Ik heb hem maandag ook in mijn team gehad, maar kwam niet goed uit. Ik had dacht ik nog zo'n 230 euro over en hem daarom hem ingewisseld voor Burgsmuller en Vliegen. Ik hield er wel rekening mee dat hij het Roddick moeilijk zou gaan maken, maar niet dat hij zou winnen. Daarentegen heeft Stepanek ook een akelig spelletje. Dus kom op Ivan!!!!
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".
Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen. Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
24-01-2006, 02:39 PM
O, wat een punt van Ivan. Laat dit dan de ommekeer zijn!
24-01-2006, 02:46 PM
Go Baghdatis!!
24-01-2006, 02:48 PM
buurs Wrote:Ik weet dat het een vreselijk talent is, maar hij verloor in de afgelopen toernooien gewoon heel netjes in de kwart en eerste ronde. Weliswaar van Federer en Nieminen, maar wel dik.Ad Wim Wrote:Absoluut niet belachelijk. Tegen Stepanek zag ik hem er eigenlijk al af gaan en dat had eigenlijk ook gemoeten. Maar je gaat er toch vanuit dat Roddick, die erg goed in vorm was hem gewoon pakt. Dat lijkt me geen hele gekke gedachte.
24-01-2006, 02:49 PM
En bovendien speelt Ljubicic echt niet goed. Veel te veel fouten en niet goed serverend.
Ik quote Theo Bakker: "Dit is niet de Ljubicic, zoals we hem kennen."
24-01-2006, 02:55 PM
Hoe gaat t in de 3e nu dan? enig herstel van Ivan? als hij de 3e wint en beter is z'n spel komt kan ie nog winnen.
Niets is sterker dan dat ene woord...
24-01-2006, 02:55 PM
4-3 3e set voor Ljubicic.. Baghdatis to serve
0-15 15-15
He i’m back, koploper FTM 2018!
24-01-2006, 02:56 PM
Maar weer een onbegrijpelijke misser: 15-15
Ivan gaat iets beter serveren iig, en Baghdatis speelt ietsje minder.
24-01-2006, 02:57 PM
Tnx haggie... vertel ook ff wat over de krachtsverhouding enz in de 3e set nu. ben er van overtuigd als ljubo deze wint dat ie m nog pakt.
Niets is sterker dan dat ene woord...
24-01-2006, 02:57 PM
Schitterende backhand rechtuit ljubicic, 40-40
He i’m back, koploper FTM 2018!
24-01-2006, 02:59 PM
Hij ging ervoor op bp, maar zoals zo vaker deze partij mist hij hem ruim.
|
« Next Oldest | Next Newest »
|