The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Australian Open 2006
Kom op Davy, pak hem nu gewoon, je speelt zo goed
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
BH uit, 7-6 D
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
nog een kans...nu federer aan service...hoop op df
Reply
Goede service, 7-7
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
zwaar onverdiend setpoint federer
Reply
GODVERDEGODVER, wat een fout

8-7, sp Federer
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
ongelofelijk een dubbele fout
Reply
Wat is dit vreselijk zeg!

Kut-Federer!
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
\Big Grin/ \Big Grin/ \Big Grin/ \Big Grin/ \Big Grin/ \Big Grin/ \Big Grin/
Reply
wat heeft die federer een gouden pik zeg
Reply
Het is echt ongelofelijk, wat een choker die Davydenko. Ik weet dat Federer niet goed speelt, maar Davy wel en Federer staat nu zwaar onverdiend 2-1 voor.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
:Big Grin
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Hier zwint iedereen met Federer ongelofelijk zeg.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Davydenko is een CHOKER.. Icon_twisted
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
6 setpunten gehad en op zeker drie was ie beter in de rally maar durft ie het niet af te maken. Wat een ellende, zeg.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
En dan heb ik niet over 5-3 serveren voor de wedstrijd.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
gewoon zo doorgaan danpakt ie hem in 5 sets
Reply
meteen weer twee kansen op een break..nou maken davy
Reply
nou vierde set voor davy ie serveert het zo uit zonder zenuwen Sad
Reply
Mentaal vind ik dit vreselijk sterk. Zo een set vergooien en dan meteen breaken. Zie het nu vast te houden, Davy, je verdient het.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Normaal gesproken is het einde verhaal voor Davy.. maar een break meteen is toch wel een hele sterke mentale oppepper!

Come on pak een vijfde set!!!! =D>

Al is het maar om die Zwitser overwerk te bezorgen Icon_twisted
Playasport Forum Subleague: [url]http://playasport.com/my_sports/tennis/external_league_home.jsp?leagueid=43[/url]
Reply
mentaal zeer zwak dit weer break terug
Reply
Als Federer nog mocht verliezen, dan kan Kiefer mooi Davydenko uitschakelen, en haal ik toch nog flinke winst Icon_twisted ...
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
als davy hier wint kan ie van iedereen winnen..en dan pak ik me punten nog..maar ga er even vandoor want kan het niet meer aanzien.
Reply
Davydenko gaat bij mij voor de titel Masterchoker 2006. Gaudio won in 2005.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
hij maakt teveel fouten nou waardoor federer in zetel komt.
Reply
Federer heeft geluk dat ie niet zo slecht speelde tegen Haas en dat Davydenko deze wedstrijd choket. Als hij weer zo slecht speelt tegen Kiefer, gaat ie eraf.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Hier geeft Davydenko het weg, 40-0 en dan drie makkelijke ballen missen...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Hij wint toch nog de game na twee bp's weggewerkt te hebben, pfffff
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Het is nu even niet om aan te zien, en vooral bij Federer. Hij speelt echt heel slecht.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply


Forum Jump: