The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval

Indian Wells
(13-03-2014, 08:36 AM)centre court Wrote: Als je beide hebt moet je echt voor Djoko zijn.
Dat is niet zo. De meeste concurrenten hebben Djokovic, terwijl Cilic nog al eens ontbreekt (Maartendinkelman, Atlanta, Tampie).
Lekkere dag trouwens, met al die 1e set tiebreaks die verkeerd aflopen.
Reply
(13-03-2014, 11:01 AM)andre Wrote:
(13-03-2014, 08:36 AM)centre court Wrote: Als je beide hebt moet je echt voor Djoko zijn.
Dat is niet zo. De meeste concurrenten hebben Djokovic, terwijl Cilic nog al eens ontbreekt (Maartendinkelman, Atlanta, Tampie).
Lekkere dag trouwens, met al die 1e set tiebreaks die verkeerd aflopen.

Verlies van Djoko was idd een enorme domper geweest, want hij is mijn enige speler in de onderste helft.
Nu is de finale Federer-Djokovic vrij logisch.
Gelukkig valt de schade mee deze week en loop ik waarschijnlijk nog uit op bepaalde concurrenten.
Anderson en Benneteau lijken me kansloos.
Raonic/Dolgopolov en Isner/Gulbis zie ik beide als 50/50 wedstrijden.
Al zegt mijn gevoel dat Dolgopolov en Isner gaan winnen...
Reply
Laat die dames ff opschieten...Wink
Morgen weer werken en ze beginnen nu gewoon een uur later!
Reply
Gekke run van Dolgo laatste tijd.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Belangrijke puntjes binnen!
Reply
Roger wint gewoon weer als vanouds. Heerlijk ondanks dat ik voor Stan ging
Reply
Roger ongeveer elke dag in de hot shot, dat zegt genoeg. Mooi om te zien dat ie weer terug is.
Finale lijkt me duidelijk, en dan ben ik benieuwd.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Gulbis favoriet tegen Isner, zie ik. Zou ik toch niet zeggen. In mijn ogen 55-45 voor Isner. Al hangt het echt van Gulbis af naar wie deze pot gaat. Maar ik denk dat ie supergefrustreerd raakt van een speler als Isner.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Denk het ook. Heb een paar euro op isner staan
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Haalt Federer Nadal binnenkort alweer in Buurs?
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Dat wordt mede ingegeven door de 2-1 voorsprong in de HTH voor Gulbis.

Isner nog lastig in te schatten welk niveau hij kan halen, wel een belangrijke pot voor FTM.
Reply
(14-03-2014, 02:11 PM)Haggie Wrote: Haalt Federer Nadal binnenkort alweer in Buurs?

Never ever!
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Opvallend:
Er vanuit gaande dat Djokovic van Benneteau wint (lijkt me vrij duidelijk) is er geen enkele manager die alle 4 de halve finalisten dan heeft (zowel met Gulbis als Isner gekeken)

Vanavond gaan Isner (zo sterk aan het serveren) en Djokovic winnen.
Dolgopolov heeft wel het spel om het Federer lastig te maken (sterke return, sterk in rally), maar ik zie Federer hier toch echt wel de meeste kansen hebben.
Djokovic zal zeker wel van Isner of Gulbis winnen op fitheid (ze moeten morgen weer).

Finale:
Federer-Djokovic: Prachtig lijkt me dit! Wie weet hoelaat dit zondagavond/nacht gespeeld gaat worden? Damn, maandag werken....
Ik verwacht dat Federer wint, maar ik hoop Djokovic.
Reply
(14-03-2014, 07:15 PM)maartendinkelman Wrote: Opvallend:
Er vanuit gaande dat Djokovic van Benneteau wint (lijkt me vrij duidelijk) is er geen enkele manager die alle 4 de halve finalisten dan heeft (zowel met Gulbis als Isner gekeken)

Vanavond gaan Isner (zo sterk aan het serveren) en Djokovic winnen.
Dolgopolov heeft wel het spel om het Federer lastig te maken (sterke return, sterk in rally), maar ik zie Federer hier toch echt wel de meeste kansen hebben.
Djokovic zal zeker wel van Isner of Gulbis winnen op fitheid (ze moeten morgen weer).

Finale:
Federer-Djokovic: Prachtig lijkt me dit! Wie weet hoelaat dit zondagavond/nacht gespeeld gaat worden? Damn, maandag werken....
Ik verwacht dat Federer wint, maar ik hoop Djokovic.

De finale is op een mooie tijd. Zondagavond om 21.00.
Reply
Verslaggever van nu vind ik de allerbeste Nederlandse tenniscommentator ooit

Reply
Ik zit niet te kijken, wie is het?
Reply
Benneteau met een kwartfinale onwaardige wedstrijd

Kom op big John!
Reply
(14-03-2014, 11:50 PM)mindlight Wrote: Ik zit niet te kijken, wie is het?

Ik weet niet hoe hij heet.

Praat iig niet de hele tijd en geeft niet zijn eigen mening, zoals Theo bakker.
En veel nuttige aanvullende info en ik heb hem nog niet op een fout betrapt.

Reply
(15-03-2014, 12:09 AM)buurs Wrote:
(14-03-2014, 11:50 PM)mindlight Wrote: Ik zit niet te kijken, wie is het?

Ik weet niet hoe hij heet.

Praat iig niet de hele tijd en geeft niet zijn eigen mening, zoals Theo bakker.
En veel nuttige aanvullende info en ik heb hem nog niet op een fout betrapt.

Ik dacht dat dat Abe Kuijl was. Hem vind ik ook duidelijk de beste.
Reply
Lekker John!!!
Reply
Het heeft lang geduurd, maar eindelijk komen er na dit toernooi wat forummers op het eerste blad van de stand. Al is maartendinkelman nog ver weg.
Reply
Klasse John! Die heeft zijn niveau snel verbeterd gezien de vorige toernooien

(15-03-2014, 02:51 AM)andre Wrote: Het heeft lang geduurd, maar eindelijk komen er na dit toernooi wat forummers op het eerste blad van de stand. Al is maartendinkelman nog ver weg.

Atlanta, Tampie en Andre

De bovenste houden het allemaal goed vol, niet alleen Maarten
Reply
Zon frustrerende gast he die Isner. Gaat het Djoko ook gewoon moeilijk maken met die gruwelijke service van m.
Reply
(15-03-2014, 07:51 AM)kooltje Wrote: Klasse John! Die heeft zijn niveau snel verbeterd gezien de vorige toernooien

(15-03-2014, 02:51 AM)andre Wrote: Het heeft lang geduurd, maar eindelijk komen er na dit toernooi wat forummers op het eerste blad van de stand. Al is maartendinkelman nog ver weg.

Atlanta, Tampie en Andre

De bovenste houden het allemaal goed vol, niet alleen Maarten

De voornaamste reden dat ze het goed volhouden is mijn inziens toch de verandering in de regels mbt het niet meer toekennen van extra punten voor de qualifiers. Het regelmatig kiezen van de qualies maakte toch vaak het verschil de voorafgaande jaren en zorgde er voor dat de "gevestigde orde" vaak bovenin te vinden was.
Reply
Ook dat. En een verschil van 2000 punten van zo'n Wawrinka op de AO maak je echt niet snel goed. Zoiets is nooit eerder gebeurd, dat een outsider echt de titel pakte, dus het is niet gek dat de inhaalslag nog niet gemaakt is. Maar die komt nog wel.
Reply
De gevestigde orde loopt tijdens kleine weken sneller in dan in dit soort toernooien. De onbekende managers nemen vaak toppers. Dat wordt in de 250 weken afgestraft. In de grote toernooien vaak niet. Het niet meer kunnen kiezen van qs vertraagd de inhaalrace wel. Die rendabele gasten zagen zij vaak over het hoofd.
Reply
Iets zegt mij dat er geen Fed-Djoko finale komt...denk dat er wel een verrassing te noteren valt vanavond.
Reply
5-4* 40-0 3 sp Isner....tja als je die niet pakt dan weet je de rest wel natuurlijk. Doh
Maar Big Johnny sleept er na een won-der-baarlijke 2de set waarbij hij 2x een break achterkomt en Djoko 2x voor de wedstrijd serveert toch nog een derde set uit !IdontgetitIdontgetit
Reply
Djoko serveert op zowel 5-4 als 6-5 voor de wedstrijd maar wordt ook gewoon 2x gebroken. Wtf.
Reply
Heerlijk tb koning !
Reply

Forum Jump: