The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




US Open
Dimitrov trekt z'n vorm door
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
(02-09-2014, 03:41 PM)buurs Wrote:
(26-08-2014, 10:55 AM)centre court Wrote: Young er in eigen huis af in straight sets tegen kavcic. Wel overzichtelijk zo. Het aantal punten dat Raonic haalt is het aantal punten dat ik deze week verlies.

En maar klagen
Net als jij Buurs
Reply
Prima La Monf. Nu Simon nog. 4-0 H2H, moet lukken dus.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Gok dimitrov pakt verkeerd uit..logische fouten ook gezien ontbrekende wedstrijdritme.

Lekker ook Marin!
Kei Nishikori





Reply
(02-09-2014, 10:59 PM)centre court Wrote: Prima La Monf. Nu Simon nog. 4-0 H2H, moet lukken dus.

Volstrekt onbelangrijk lees ik hier. Toch hoop ik dat je gelijk krijgt!
Reply
De overschatte Dimitrov er ook af, helaas. Nu moet Waw het toernooi helemáál winnen.
Reply
Wawrinka nog zeer matig...belangrijke derde set nu
Kei Nishikori





Reply
Waw wint vierde set tb, hup!
Reply
Ongelooflijk, probeer ik wat anders te doen met oa Waw en Ferrer, haalt Nishi de halve finale.
Reply
Nishi! Murray gaat het helaas niet doen.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Zwakke prestatie van Wawrinka. Haalde alleen in set 1 een constant niveau. Jammer maar helaas.
Kei Nishikori





Reply
Pfff volgens mij had ik weer eens beter mijn zaterdag bij elkaar geklikte team kunnen laten staan. Heb zondag met de nodige moeite de te onzekere Nishikori door Raonic vervangen, ongelooflijk weer dit.
Reply
Volgens mij heeft Berdych dit decennium nog niet zo'n slechte wedstrijd gespeeld als vandaag.
Reply
Speelt berdych al niet vanaf RG slecht?
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
(04-09-2014, 09:47 PM)centre court Wrote: Speelt berdych al niet vanaf RG slecht?

Klopt, maar vandaag is het helemaal om te huilen, iig de eerste anderhalve set.
Reply
Wat een monsterpartij van cilic!

Nu jij, gael!
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
(04-09-2014, 10:45 PM)buurs Wrote: Wat een monsterpartij van cilic!

Nu jij, gael!
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
Monfils mist 2 mps in de 4e op 5-4*. Wordt daarna zelf gebroken en verliest de set met 5-7. Scheelt even 360 punten en waarschijnlijk 840 op de meeste concurrenten.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Kansloze 5e uiteraard daarna. Nou is Monfils geen fysiek wonder maar toch opvallend dat de oude meester gewoon topfit is. Eigenlijk altijd. Nooit geblesseerd en faket ook nooit vermoeidheid op de baan.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Wat een mentaal beest ook die Roger!
Reply
André komt maar weer eens goed weg

Niet te geloven weer

2-0 in sets voor en zelfs 2 mp gemist Idontgetit
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Eigenlijk moet ik er niet op ingaan, maar ik heb nu niet het idee dat het mij de laatste weken erg meegezeten heeft. Het 'maar weer eens' als het een keer meezit is dus nergens op gebaseerd. Bovendien was Federer gewoon de duidelijke favoriet in de partij tegen Monfils.
Reply
Lachwekkend. Bij winst Gael had ik op pagina 1 gestaan. Ben al maanden bezig met een opmars. Beetje jammer dit...
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
(05-09-2014, 11:40 AM)Stille Wrote: Lachwekkend. Bij winst Gael had ik op pagina 1 gestaan. Ben al maanden bezig met een opmars. Beetje jammer dit...

Jij ook al Undecided
Kei Nishikori





Reply
(05-09-2014, 11:42 AM)kooltje Wrote:
(05-09-2014, 11:40 AM)Stille Wrote: Lachwekkend. Bij winst Gael had ik op pagina 1 gestaan. Ben al maanden bezig met een opmars. Beetje jammer dit...

Jij ook al Undecided

Als ik Gael had laten staan in mijn eerste team ik ook (heb hem uiteindelijk gewisseld voor Lopez, omdat ik Federer in het onderste kwart als enige toch wel genoeg vond en met Gael weet je het maar nooit).

Maar ja, het is nu eenmaal zo.
Achteraf lullen met als ik dit, als ik dat... lekker makkelijk en compleet zinloos. Het is nu eenmaal niet zo en Gael heeft ook niet gewonnen. Hij was er HEEEEEL dicht bij, maar dat telt bij tennis niet he, het gaat om de laatste bal.

Kortom: Gewoon vanaf komende week weer een poging wagen. Ik ga er iig voor.
Reply
Klasse Roger, goat!
Hoe ie die mps ook wegwerkte, erg sterk. Hij speelde sowieso heel goed van wat ik heb gezien.

Cilic is natuurlijk idioot.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Eindelijk een zinvolle reactie. Dank je Mitch.
Reply
(05-09-2014, 12:23 PM)Ad Wim Wrote: Klasse Roger, goat!
Hoe ie die mps ook wegwerkte, erg sterk. Hij speelde sowieso heel goed van wat ik heb gezien.

Cilic is natuurlijk idioot.

Big Grin laat me raden.... Je hebt Cilic niet.
Dat was nou wel een mustpick. Ik had hem ingschat op 180 of 360 punten, maar 720 is erg lekker.
Reply
(26-08-2014, 11:39 AM)Ad Wim Wrote: 720 dus, fors.

Dit ging erover hoeveel Raonic zou halen en ik zou verliezen. Ik heb heb inmiddels 1090 punten meer dan jij en Cilic nog in de strijd. Het kan verkeren.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Ik ga het maar over damestennis hebben gezien mijn falen bij FTM; ziet die Wozniacki er nu eindelijk afgetraind uit? Met een beetje mazzel naar de finale nu.
Reply


Forum Jump: