The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Moskou / Stockholm / Wenen
#1
De database is open!
Reply
#2
Interessante week! Redelijk gelijk verdeeld qua favorieten. Er valt veel te winnen denk ik deze week.
Reply
#3
Youzhny een bye klopt niet! Hij zit niet bij de eerste vier geplaatste spelers.
Reply
#4
Bedankt voor de oplettendheid! Is hersteld.
Reply
#5
In Moskou staat Paire in het schema. Dat moet Riba zijn.
Reply
#6
Zo, een hoop man aangekruist en ik ga tennissen.
Ik heb nou niet het idee dat hier hele grote verschillen gaan ontstaan. Maar inderdaad wel interessant.
Reply
#7
Wat een verschillen. Ongekend. Gaat een leuke week worden om te volgen.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#8
Zeker, leuke week. Hopelijk kan ik iets dichterbij het podium komen.
Reply
#9
Inderdaad, ik heb een hoop troeven, zo lijkt het.
Ben bewust ook voor wat kleintjes gegaan die goed indoor zijn.
En aan het eind hield ik precies genoeg geld over om Berdych te nemen. Beetje duur in zo'n week, maar die moet met links nog de finale kunnen halen.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#10
Of de anderen hebben een hoop troeven ADA
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
#11
Mooi, Klizan is dus al weg.
Als ik zo even terugkijk op mijn team, dat ik vrij snel gemaakt heb, baal ik alleen van Chardy.
Weet niet zo goed wat me bezielde om hem te nemen voor die prijs. Maar goed, hopelijk ramt ie iedereen van de baan.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#12
Zit nu even te kijken en ik vind zoveel keer Thiem wel opvallend.
Op zich een logische keus voor thuispubliek, maar lastige eerste ronde met Haase, lastige tweede met Becker on fire en lastige kwart met Kohlschreiber.

En Lopez ook al zo vaak, terwijl die vaak 1 week goed is en daarna weer maanden in de eerste ronde verliest.
En heel duur is.

Mayer vind ik ook risky, maar dat lijkt goed te komen.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#13
Mathieu begint kut en Sijsling is weer vakkundig een partij aan het weggeven.
Gelukkig herstelt Mannarino zich, die moet wel even winnen.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#14
Blijft lachen met die Sijsling...Wink
Reply
#15
Dat is beter Mannarino, Troicki en Groth. NID wel, maar dacht ik van Mathieu en Sijsling ook.

Hoeveel mps heeft Karlovic overleefd?
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#16
3 dus, buurs heeft hem zeker.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#17
(14-10-2014, 03:01 PM)Ad Wim Wrote: Mathieu begint kut en Sijsling is weer vakkundig een partij aan het weggeven.
Gelukkig herstelt Mannarino zich, die moet wel even winnen.

Mannarino en Bachinger!! Toppers!
Reply
#18
Klasse Bautista.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#19
Tomic een aardige troef, zie ik. Had die nog niet gewonnen voor de deadline?
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#20
(15-10-2014, 03:13 PM)Ad Wim Wrote: Tomic een aardige troef, zie ik. Had die nog niet gewonnen voor de deadline?

Tomic stond 1-0 achter in de 3e set (geen break) t.t.v. de deadline.
Reply
#21
Ah, dat verklaart het. Kan ook positief werken om niet meer online te zijn dus.
Zeker nu hij lijkt te winnen.

Seppi ook prima tot nu toe. Lang getwijfeld tussen hem en Dodig, ben voor zekerheid gegaan.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#22
Tomic zeker een troef. Lekker!
Reply
#23
Het komt allemaal weer aardig uit als ik voorspeld heb, maar toch heb ik weer geen goede week. Ik doe echt iets verkeerd.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#24
En dat na al die jaren...
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
#25
Dolgo, Mayer, LopeZ, Anderson. Vreselijk.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#26
Het kan nog een aardige week worden als Youzhny, Berdych en Murray de toernooien winnen, wat ik nu wel inschat.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#27
In mijn scenariocalculator word je 3e deze week. Tampie 2e.
Cilic def RBA, Berdych def Dimi en Murray def Ferrer.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#28
RAMPWEEK!
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
#29
(17-10-2014, 08:42 AM)centre court Wrote: In mijn scenariocalculator word je 3e deze week. Tampie 2e.
Cilic def RBA, Berdych def Dimi en Murray def Ferrer.

Met 2 finalisten van de 6 toch nog 2e, leve het berekenende managen HakkuhHakkuh
Reply
#30
(17-10-2014, 08:42 AM)centre court Wrote: In mijn scenariocalculator word je 3e deze week. Tampie 2e.
Cilic def RBA, Berdych def Dimi en Murray def Ferrer.

Wenen en Stockholm heb ik hetzelfde. In Moskou denk ik dat Youzhny kan stunten.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply


Forum Jump: