Threads: 325
Nu iedereen hier nog een beetje rondhangt de volgende vraag:
Zoals jullie weten zijn we een jaar of twee gedwongen overgestapt van forumsoftware. Inmiddels is van onze oude forumsoftware een nieuwe versie uit die wel geaccepteerd wordt door onze host. Ik ben zelf nooit helemaal tevreden geweest met de huidige versie en ik weet dat een aantal van jullie ook liever de oude software weer terughebben.
Het probleem is echter dat er niet te migreren valt van de huidige software naar de nieuwe. Dit betekent dus dat we helemaal schoon weer moeten beginnen, iedereen een nieuw account aanmaken enzo.
Uiteraard kunnen we dit forum wel 'live' laten in een read-only modus zodat je nog wel oude posts kunt opzoeken als je dat nodig vindt.
Mooie is echter wel dat die software veel beter rekening houdt met mobiel gebruik. Zo valt het normaal te lezen op een mobiel en kun je ook veel makkelijker een post maken op je mobiel.
Hier dus even een ouderwetse poll over jullie mening.
Meer nee stemmers dan ja stemmers dus, dan houden we het voorlopig zo.
Ben wel benieuwd naar de redenering van enkele nee stemmers. Misschien kan ik nog enkele bezwaren wegnemen?
Threads: 118
Ik ben wel tevreden over de huidige software, dus waarom zou ik behoefte hebben aan migratie? Ik gebruik het forum eigenlijk nooit mobiel.
Threads: 131
(28-11-2014, 10:07 AM)_Tampie Wrote: Ik ben wel tevreden over de huidige software, dus waarom zou ik behoefte hebben aan migratie? Ik gebruik het forum eigenlijk nooit mobiel.
En
Op mijn huidige telefoon werkt ftm ook prima
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".
Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.
Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Threads: 6
(28-11-2014, 10:07 AM)_Tampie Wrote: Ik ben wel tevreden over de huidige software, dus waarom zou ik behoefte hebben aan migratie? Ik gebruik het forum eigenlijk nooit mobiel.
+1
Threads: 105
Ik heb ook 'tegen' gestemd. Ik gebruik het wel vooral mobiel maar vind het niet erg om te zoomen en ik vind het forum in het algemeen gewoon prima. Ik denk dat ik het vooral jammer vind als alle oude posts en zo verloren gaan (ok die blijven nog beschikbaar maar iedereen begint op nul op het nieuwe forum).
Aangezien we dus op deze software blijven moest deze geupdate worden. Helaas is hierbij het thema voor een groot deel stuk gegaan en ziet het forum er dus wat anders uit.
Ik zal gedurende de week zoveel mogelijk dingen weer proberen te herstellen
Threads: 900
Ik ben nu al een half uur aan het proberen om op een fatsoenlijke manier het topic van de CTM Aus. Open (Q) bij te werken.
Elke 10-15 seconden word je bericht automatisch opgeslagen, maar omdat het bericht blijkbaar dermate groot is moet ik gewoon elke keer zo'n 5 tot 10 seconden wachten. Vorig jaar kon je de hele tekst nog even in kladblok plaatsen en daar met de kleurcodes de namen rood maken. Nu zie je die kleurcodes niet terug in je editor, dat gaat dus ook niet meer werken.
Verder krijg ik ook regelmatig de melding "fantasytennismanager.nl reageert niet vanwege een langlopend script".
Kortom: DRAMATISCH.
Is dat een instelling die ik zelf aan kan paasen?
Zo nee, kan daar iets aan gedaan worden?
Threads: 900
inmiddels ruim 10 minuten verder, maar in die tijd nog geen letter kunnen aanpassen in het andere topic. Hangt nog steeds/weer.
Ik heb de auto-save functie uitgezet