The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Delray Beach / Marseille / Rio de Janeiro
#61
Buurs heeft me ook een pauperteam. Maar Montanes zal wel het toernooi winnen in Rio, net zo oud als Estrella ongeveer.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#62
Kut Vesely. Helemaal naar de kloten die gozer na een uur tennissen. Kan het nog zo vochtig zijn daar, maar dit is gewoon sportman onwaardig. En hij kreeg die 1e set nog cadeau ook. Heel slecht. 

Die 3 gemiste mps maken het er niet beter op. Vorige week naaide hij me ook al tegen cuevas. 
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#63
Mooi, Andujar en Fognini zijn los en Mayer gaat prima.
Als die 3 wedstrijden nou even goed zouden vallen...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#64
(17-02-2015, 06:30 PM)centre court Wrote: Kut Vesely. Helemaal naar de kloten die gozer na een uur tennissen. Kan het nog zo vochtig zijn daar, maar dit is gewoon sportman onwaardig. En hij kreeg die 1e set nog cadeau ook. Heel slecht. 

Die 3 gemiste mps maken het er niet beter op. Vorige week naaide hij me ook al tegen cuevas. 

Behoorlijk zuur ja. Ik wilde eigenlijk net zeggen dat ie nog wat goed te maken had na vorige week.
Maar deze partij is niet heel belangrijk voor me, dus ja. Alleen een hoop geld gezet op Fabio.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#65
Zuur weer van Vesely, zo verschrikkelijk dichtbij... Gelukkig gaan Steve en Leo wel goed.
Reply
#66
Volgende cruciale pot. Vamos Santi. 
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#67
(17-02-2015, 06:30 PM)centre court Wrote: Kut Vesely. Helemaal naar de kloten die gozer na een uur tennissen. Kan het nog zo vochtig zijn daar, maar dit is gewoon sportman onwaardig. En hij kreeg die 1e set nog cadeau ook. Heel slecht. 

Die 3 gemiste mps maken het er niet beter op. Vorige week naaide hij me ook al tegen cuevas. 


Precies...die Vesely gaat dus vanaf nu op de zwarte lijst FU
Reply
#68
Eentje van Troicki, Johnson of Tomic mag ook wel verliezen. Gevaarlijke jongens.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#69
Andujar mist wederom bps vroeg in de set. Ging net ook goed...
Mayer prima.

Giraldo-Monaco ook niet echt voorkeur.
Wel lekker om in die 50-50 potjes niet echt belang te hebben.

Hup Souza zo. Opvallend weinig gekozen, oa niet door Tampie?!
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#70
Souza kan ook niet tennissen. Alleen verschrikkelijk onsportief spelen...Wink 
Reply
#71
Kom op Troicki. Pak die kansen is! 
Reply
#72
(17-02-2015, 07:09 PM)maartendinkelman Wrote: Souza kan ook niet tennissen. Alleen verschrikkelijk onsportief spelen...Wink 

Vorige week kon ie het best aardig, en dit is weer in eigen land.
Kost weinig, eitje in de eerste ronde en Mayer versloeg ie vorige week ook.
Lijkt me een must-pick. Voor mij onbegrijpelijk dat Tampie die niet heeft.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#73
Eitje in de eerste ronde? Je weet dat Arguello 4-0 voorstaat h2h.. Bovendien kan je nou niet echt zeggen dat Souza zo'n constante factor is. Vorige week deed hij het leuk, maar hij mag er nu wel gelijk van af.
Reply
#74
Komt iedereen weer met de H2H. Moet ik dan telkens met de bookies komen?
Souza is gewoon dik favoriet, kun je weinig tegenin brengen.
Arguello is een challengerspeler, en niet eens een heel goede. 1 en 3 eraf in Quito tegen Montanes, daarvoor 3 en 4 verloren tegen Pella.
Dat telt meer dan een paar onderlinge potjes van de afgelopen jaren.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#75
Klasse Pablo trouwens. Souza gaat ook prima.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#76
Ook Giraldo lijkt het niet te gaan redden. Dat zou 0 uit 2 betekenen qua cruciale potten. Almagro en Klizan er ook nog af en de week is volledig verziekt. 
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#77
Of een megastunt van Bellucci. Dan zeur ik de hele week niet meer. 
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#78
Dat zat er dus in. Maar ik juich met je mee voor Zwartman!
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#79
Die buurs is het helemaal kwijt joh. Als enige uit de hele top 50 Sela, in een week waarin je elke euro kon gebruiken. 
Het is dat ie zijn gebruikelijke geluk had met Estrella en Vanni in eerdere weken.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#80
Mayer joh. Mist even 9 bps in de tweede set, zelf geen een weggeven, verliest ie de tb. 
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#81
Buurs is het kwijt? Buurs heeft een topkeuze met Monaco.
Reply
#82
Delray Beach verloopt eindelijk een keer prima.

Querrey / Johnson / Troicki & Kokkie prima! Smile
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
#83
Blij met Troicki, al gaat hij het lastig krijgen tegen Tomic.
Mayer kom op ! Vorig jaar was je mijn held in Hamburg. Nu verpruts je het al twee weken voor me. Derde set dan maar.
Kokki NID ( wat is nid ??? Haha ) 
Reply
#84
(17-02-2015, 08:09 PM)maartendinkelman Wrote: Buurs is het kwijt? Buurs heeft een topkeuze met Monaco.

Of geluk dat Mayer opgeeft en Monaco zo aan zijn eerste zege komt?
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#85
(17-02-2015, 08:09 PM)maartendinkelman Wrote: Buurs is het kwijt? Buurs heeft een topkeuze met Monaco.


Ad is al jaren gefocust op mij...  

Tja, ik ben 3x 1e en 6x 2e geworden... Alles wat ik in zijn ogen doe is geluk  Eusa_think
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
#86
Dat is geen geluk meer Buurs. Netjes! 
Reply
#87
Mayer geeft op. Dit is een hele dure! Mayer leek mij juist een zekerheidje voor 90. Echt klaar met Leo.
Reply
#88
En dan geeft Querrey op, uit het niets. 
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#89
Serieus mensen : Ik heb Querrey Giraldo en Mayer, 3 opgaves en Vesely die 3 MP mist.
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
#90
Stille in een hoekje gaan zitten en huilen Wink 
Reply


Forum Jump: