The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Delray Beach / Marseille / Rio de Janeiro
#91
(17-02-2015, 08:39 PM)Stille Wrote: Serieus mensen : Ik heb Querrey Giraldo en Mayer, 3 opgaves en Vesely die 3 MP mist.


Me too. En volgens mij stond Schwartzmann ook nog een dubbele break voor tegen Delbonis. 
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#92
Nr 2 t/m 5 in de huidige stand hebben Querrey en Mayer. Nice! Smile
Reply
#93
Een en al maffia, dat hele kut tennis daar in Zuid amerika
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
#94
(17-02-2015, 07:21 PM)DaanvL Wrote: Eitje in de eerste ronde? Je weet dat Arguello 4-0 voorstaat h2h.. Bovendien kan je nou niet echt zeggen dat Souza zo'n constante factor is. Vorige week deed hij het leuk, maar hij mag er nu wel gelijk van af.

Alles bepalend die h2h inderdaad, totaal geen eitje tegen Arguello...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#95
Hmm, mijn geluk blijkbaar ook op. Mayer kon nog, maar Querrey is kut.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#96
(17-02-2015, 08:41 PM)centre court Wrote:
(17-02-2015, 08:39 PM)Stille Wrote: Serieus mensen : Ik heb Querrey Giraldo en Mayer, 3 opgaves en Vesely die 3 MP mist.


Me too. En volgens mij stond Schwartzmann ook nog een dubbele break voor tegen Delbonis. 

Klopt ja, die moet nog wel even goed vallen.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#97
(17-02-2015, 08:24 PM)buurs Wrote:
(17-02-2015, 08:09 PM)maartendinkelman Wrote: Buurs is het kwijt? Buurs heeft een topkeuze met Monaco.


Ad is al jaren gefocust op mij...  

Tja, ik ben 3x 1e en 6x 2e geworden... Alles wat ik in zijn ogen doe is geluk  Eusa_think

In 7 jaar FTM
Reply
#98
(17-02-2015, 09:04 PM)andre Wrote:
(17-02-2015, 08:24 PM)buurs Wrote:
(17-02-2015, 08:09 PM)maartendinkelman Wrote: Buurs is het kwijt? Buurs heeft een topkeuze met Monaco.


Ad is al jaren gefocust op mij...  

Tja, ik ben 3x 1e en 6x 2e geworden... Alles wat ik in zijn ogen doe is geluk  Eusa_think

In 7 jaar FTM


En voorloper tm
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
#99
Haha, heerlijk.
Soms is het jammer dat ik buurs geblokkeerd heb.
Bedankt voor het quoten.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
set Schwartzman!  hehe hij had er 602 kansen voor nodig Wink
Reply
Hahaha Kwerrie. Sure.
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Haase & Sijsling weer toppertjes vandaag!
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Het is inderdaad wel treurig gesteld met al die opgaven. De vechtersmentaliteit in het tennis is wel aan het slinken zeg. Ga mij niet vertellen dat deze 'professionals' allemaal een blessure hebben in de 2e maand van het jaar.
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Schwartzman serveert de wedstrijd niet uit en Klizan mist een 0-40. 
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Schwartzmann man man En na het niet uitserveren ook nog een 0-30 op de serve van Delbo gehad. Wat is dit toch!
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
Nogmaals. Erg frustrerende periode dat gravel. Nu ook zon schwartzmann weer. 

En klizan van *5-2 naar 6-4 0-6 dus die zal zo ook wel opgeven. 
Dan naait die Lajovic me 3 weken op rij. 
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Schwartzmann ook nog eens *5-2 voor gestaan in de TB. Gokken die gasten tussendoor?? Wat een ellendige avond is dit zeg !
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
Die schwartzman heeft dus gewoon al mp gehad. Zo'n troef.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Tyfus Schwartzmann. Wtf man. Mp gemist, voor de wedstrijd geserveerd, 5-2 voor in de tb. 
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Derde set wel ff winnen Diego Wink
Reply
En dan beginnen schwartzmann én klizan met een break in de 3e en leveren ze die beide 1 game later al weer in. Om gek van te worden. 
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Laat iig een van beiden winnen. 
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
RIO is 500 maar dit toernooi gaat nergens over...
Schwartzman en Mayer geven op.
Reply
Dit is toch ongelooflijk. 
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Deze week is gewoon niet te managen. Laten we het schrappen uit de stand.
Reply
4 opgaves (waarvan 1 met mp) en vesely die 3 mp op rij mist. Kunnen we deze week afsluiten en volgende week weer verder gaan. Dit heeft niks met managen te maken
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
Haha Atlanta, zelfde gedachte
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
Wat hebben die gasten daar joh? De meeste hebben nog amper gespeeld. 
En in elke partij geeft ook de verkeerde op. Klizan en of almagro nog en het feest is compleet. 
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Klizan mist maar weer eens een 0-40

Geef jij ook maar op
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Schrappen deze week! Dit heeft niks met tennis te maken.
Reply


Forum Jump: