The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval

Monte Carlo (TMS)
Zou heel goed kunnen, ben heel benieuwd.
Zie niet zo snel hoe Ferrer gaat verslaan, met welke tactiek, dus ik denk 7-5 6-3 Nadal.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Tactiek van Ferrer is meteen duidelijk: agressief spelen en zsm het punt beslissen.
Ben alleen bang voor hem dat ie dat niet de hele wedstrijd volhoudt. Gaat een beetje op en af in de eerste games. En Nadal speelt nu nog met redelijk wat marge. Als hij straks echt uit gaat delen...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Mooie warming up potje voor tegen Djokovic deze.
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Tot nu toe is het inderdaad kansloos voor Ferrer. Hij probeert wel aan te vallen, maar speelt niet goed genoeg om het games achter elkaar vol te houden en de verdediging van Nadal is te sterk. En als Nadal een gaatje ziet, stapt ie ook meteen in en pakt dan ook vaak het punt.
Reply
Haha, en dan breakt Ferrer natuurlijk meteen.
Reply
(17-04-2015, 01:57 PM)Atlanta Wrote:
(17-04-2015, 01:42 PM)andre Wrote: Nadal natuurlijk volstrekt kansloos (als hij al zover komt).

Kansloos is Rafa natuurlijk nooit op gravel, ongeacht zijn eigen vorm of die van zijn opponent.

Kansloos inderdaad al niet, laat staan 'volstrekt kansloos'.
En Nadal leidt nog steeds de H2H en won zelfs de laatste partij, op gravel.
Zoals het er nu voor staat, denk ik 60-40 Djokovic, dus Nadal verre van kansloos.

Wel grappig dat, als Nadal wint, ze elkaar voor het eerst sinds RG vorig jaar pas weer tegenkomen.
Reply
(17-04-2015, 01:15 PM)Ad Wim Wrote: Damn, slecht nieuws. Maar zolang Nadal wint...

Grappig, Monfils nog nooit iets gepresteerd hier en nu SF.

Zat te balen dat ik em niet heb maar bedenk nu ineens weer dat dat precies de reden is waarom ik hem niet had idd. Hopelijk stopt Berdych hem. 
Reply
Ik dacht dat ie al niet eens 100% fit was, dus het was voor mij echt geen optie.
Maar hij lijkt wel heel erg on fire. Berdych won dit jaar echter al wel 2x easy van hem.

Cruciale pot. Eigenlijk nog belangrijker dan Djoko-Nadal.
Reply
Gaat Nadal een Raonic IW doen?
Totaal niet in de problemen geweest, zelfs punt voor 4-0 gehad, maar na behandeling van een blaar bij Ferrer nu opeens toch lastig.
Reply
Wat maakt die Nadal ineens wedstrijden niet meer af dan. En dan stille telkens maar klagen. 
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Poeh, dit is gek. 3-0 voor, bp voor 4-0, echt geen vuiltje aan de lucht. Ferrer doet een behandeling en daarna dacht Nadal dat ie er al was en speelt ie te voorzichtig en raakt Beest opeens alles.
Ga er nog steeds wel vanuit dat Nadal dit wint, maar overwerk is niet goed met het oog op morgen.
Reply
Ook nog even 15-40 gemist op 3-1...
Reply
Gelukkig toch nog easy.
Reply
Pfieuw. Close. 

Zoals de hele week al met ad eens. Berdych Monfils is morgen belangrijker dan Nadal Djoko. 
Reply
Ik heb niet heel veel vertrouwen in berdych tegen monfils

Traag gravel en monfils in erg goede vorm

480 pnt wedstrijd met een aantal managers boven mij
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
(17-04-2015, 07:17 PM)buurs Wrote: Ik heb niet heel veel vertrouwen in berdych tegen monfils

Traag gravel en monfils in erg goede vorm

480 pnt wedstrijd met een aantal managers boven mij

Ik gok ook op Monfils morgen.

Djoko def Monfils deze week.
Reply
Het is helemaal geen traag gravel, maar het lijkt me ook close, 55-45 Berdych imo.
Djoko-Nadal lijkt me inmiddels 65-35. Behoorlijk zeldzaam dat Nadal de underdog is op gravel, en flink ook.
Reply
Ik las ergens dat het 10 jaar geleden was dat Nadal bij de bookies de underdog was voor een gravelpartij. 
Reply
One time Geal
Reply
Heel easy 4-1 voor Berdych. Maar nog een lange weg. Monfils zal nog wel wat kunstjes uithalen. Speelt nu wel heel vlakjes. 
Reply
6-1. 19 vd laatste 23 punten voor Berdych. 
Reply
6-1 6-4. Ongekend met wat voor een gemak Berdych lager geklasseerde spelers aan de kant schuift. Zo constant ook. 
Waarschijnlijk is ie morgen weer kansloos. Zonde, want als ie ook iets vaker van de topboys wint dan gaat ie echt een keer een GS winnen. 
Blijkbaar hebben Waw en ook Cilic een hogere top dan hem, ze zijn echter lang niet zo constant. 
Reply
Hop, lekker en zo belangrijk!
Reply
Tuurlijk Berdych!
Reply
Vamos Rafa!!
Reply
Direct de break voor Rafa. Kans gemist op een dubbele break. *2-1 nog. 
Reply
Ipv *3-0 nu *2-3. 
Reply
Wát een game. 10 minuten lang geweldig tennis. Nadal krijgt bp maar Djoko toch naar 4-3. 
Reply
En Djoko dan wel met de break en de hold. 6-3. 

Het is close. Djoko net wat vaster. 
Reply
Rafa eindelijk weer diepte in z'n slagen
Vamos!
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply

Forum Jump: