The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




TMS Rome
We zullen het wel zien. Voorlopig is Berdych gewoon dik favoriet. 
En heeft Fog nog nooit iets laten zien hier, ondanks de sfeer. 
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Tot vandaag. Topvorm!
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Hij gaat lekker voorlopig. Goffin staat ze ook lekker te raken. Al moet ik we zeggen dat Tsonga erg zwak is
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
ha ha, tsonga serveert voor de partij en mist een aantal mp.

bij 5*-4 nog een 15-40 om het te beslissen
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
En gewoon 7-5 eraf. Nr 5 met Jo, Stille met Godfin. Ik gun deze wel aan onze vrolijke RotterdammerT. 
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Wat een tyfuszooi dit. Aan de andere kant als Murray gewoon doorgaat zoals de laatste weken maakt het achteraf weinig uit.
Reply
Eindelijk is het geluk aan mijn zijde. Ach die 45 puntjes brengt niet zoveel schade toe
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
Als Murray daar de HF maar haalt inderdaad. 
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
8x een duidelijke favoriet bij de bookies vandaag. Alleen Thiem lijkt kans op een stunt te maken. 

Uit armoede moet ik al voor gasten juichen die ik niet heb. Hup nishi fedex en murray. 
En hopen op stunts van mijn helden bellucci Fognini en isner. Én geadopteerde held GGL. 
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
We beginnen vandaag gelijk met een stunt hoop ik
Isner def. Nadal  Cool
Reply
Kut-Tsonga, wtf. 
Reply
Jeetje wat speelt Nadal goed zeg. Heeft bij 64 54 pas 3 UE's geslagen
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
Walk over Murray. Goffin door!!  Hakkuh
Reply
Stille week!!
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
Wel mijn chardy pakken en daarna aftaaien en Ferrer vrije doorgang bieden. Nachtmerrie scenario treedt in werking. 
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Had dat gisteren gedaan dan. Mensen met goffin zwijnen nu wel heel erg. 
Nadal nid, maar partij van de dag is toch Berdych-Fognini. Valt die goed, kan het niet echt meer een slechte week worden. 
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Laffe keuzes worden afgestraft! #chardy
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
Kutspel.. of niet Stille?  Wink
Reply
En op Beest komt nu ook wat meer druk te liggen. Maar 6-1 h2h en op gravel altijd easy. Vamos!
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Niet te geloven weer
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
(14-05-2015, 02:19 PM)Kraai Wrote: Kutspel.. of niet Stille?  Wink

Vaak wel ja
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
Dit is echt doodziek ja, zit ik met Chardy en Tsonga.
Reply
Ferrer nu wel

Vorige week speelde hij bagger
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Niet te geloven. Tsonga  FU
Reply
Pak anders je kansen even, fabio...
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Fognini mist direct een aantal bp in de 1e game van de 3e set
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Ik leg m'n lot niet graag in handen van Fabio maar als ie wint wordt de schade behoorlijk beperkt. Verliest ie dan kan het weleens heel vervelend worden. 

Forza Fabio!
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Heb ze allebei..weet niet goed voor wie ik moet zijn.
Denk dat Berdych meer kans maakt tegen Fed (niet in de vorm van vandaag trouwens) maar sympathie ligt eigenlijk iets meer bij Fabio...
Reply
Ik heb ze beide niet, maar het is genieten.
Hup Fabio, ik kies toch jouw kant.
Reply
Damn, de belangrijkste pot van de week wordt beslist in de derde set Tb. 
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply


Forum Jump: