The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval

Roland Garros 2015
Bertens gaat max. 2 games pakken lijkt mij. Haase gaf ik op voorhand nog wel een kans.
Reply
(26-05-2015, 11:21 AM)NickHop27 Wrote: Bertens gaat max. 2 games pakken lijkt mij. Haase gaf ik op voorhand nog wel een kans.

Of 5 punten als ze zo doorgaat...
Reply
Bertens heeft hier een karrevracht aan punten te verdedigen. Een snelle uitschakeling zorgt voor geen enkele dame op de US Open tabel. Eigenlijk moet ze minstens 3e ronde halen en dan verliest ze alsnog wat plaatsen. 2e set gaat wel lekker zeg
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
Ze speelt prima sinds mijn opmerkingen haha Smile
Reply
Klasse Beest, hup Halys.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Haase en Bertens konden mooi samen de taxi terug naar t hotel delen
Reply
Tot zover de nederlanders in het enkelspel.

Blacklist speler Nieminen heeft vandaag een kans om van deze lijst af te komen.
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Welke kans? De kans dat Djokovic zijn been breekt of wat heb jij gedronken?
Reply
Ik had niet eens hoeven te kijken naar je team om te weten dat je Djokovic had. Mensen voelen zich hier zo snel aangevallen.
Reply
Laat dat andersom nou ook altijd zo zijn, haha. Altijd leuk als de pot de ketel iets verwijt.
Reply
Klasse Beest. Nadal al flink aan het slopen zoals verwacht. 

Hup paupers Berlocq en Ducky!
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Saai dagje zo. Allemaal NID-potjes en weinig paupers van de weekwinnaar in actie.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
O wacht, wel dus. Wat een leger rukkers heeft die aangeklikt zeg. Je wist dat Berlocq geblesseerd (of iig slecht) is?
En Duckworth niet bepaald een gravelspeler is? En dat je dus niet voor niets de enige bent in de top 50 die ze heeft?
Reply
(26-05-2015, 02:19 PM)Ad Wim Wrote: O wacht, wel dus. Wat een leger rukkers heeft die aangeklikt zeg. Je wist dat Berlocq geblesseerd (of iig slecht) is?
En Duckworth niet bepaald een gravelspeler is? En dat je dus niet voor niets de enige bent in de top 50 die ze heeft?

Marchenko op gravel is lekker wil je zeggen cry
Duckworth gewoon favoriet en haalde nog QF ATP vorige week op gravel.
Mahut is nou ook niet bepaald een gravelspeler.
Reply
Maakt toch niet uit als de ander geblesseerd of extreem uit vorm is?
En die tegenstanders hebben wel gewoon nette qualis gespeeld. Duckworth was ook wel favoriet, maar dan zou ik dat geld toch echt eerder besteden aan Monfils.
Reply
Ad heeft het weer druk
Reply
Nadal is inderdaad flink aan het walsen tegen de nummer 296 van de wereld...
Reply
Nishkori-Bellucci is op Chatrier morgen, de allerlangzaamste baan. Ik zie kansen voor de Braziliaan. Zou wel effe lekker zijn als die Jap er gelijk uit vliegt.
Reply
Die Arnaboldi is toch die gozer van die marathonpartij tegen Herbert in de qualies? Die gaat toch niet nu ook nog de benen hebben om na een 2-0 achterstand in sets duckworth in 5 te pakken? Ducky ook al Mp gemist in de 3e set. 
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
(26-05-2015, 04:16 PM)Stille Wrote: Nishkori-Bellucci is op Chatrier morgen, de allerlangzaamste baan. Ik zie kansen voor de Braziliaan. Zou wel effe lekker zijn als die Jap er gelijk uit vliegt.

Waarom zit er verschil in de snelheid van de baan? Of komt dit door de omstandigheden hoe de baan ligt tov Chatrier?
Reply
(26-05-2015, 04:22 PM)centre court Wrote: Die Arnaboldi is toch die gozer van die marathonpartij tegen Herbert in de qualies? Die gaat toch niet nu ook nog de benen hebben om na een 2-0 achterstand in sets duckworth in 5 te pakken? Ducky ook al Mp gemist in de 3e set. 

Dat is alweer even geleden he, en was verdeeld over 2 dagen. Maar Duckworth zal dit nog wel winnen.
Reply
(26-05-2015, 04:37 PM)NickHop27 Wrote:
(26-05-2015, 04:16 PM)Stille Wrote: Nishkori-Bellucci is op Chatrier morgen, de allerlangzaamste baan. Ik zie kansen voor de Braziliaan. Zou wel effe lekker zijn als die Jap er gelijk uit vliegt.

Waarom zit er verschil in de snelheid van de baan? Of komt dit door de omstandigheden hoe de baan ligt tov Chatrier?

De spelers klaagden er over dat het zo traag is. Weet ook niet precies de reden maar misschien hebben ze er te veel gravel op gegooid.
Reply
Gaat lekker, Djoko...
Reply
Nieminen gaat 110% voor iedere bal en slaat alles in momenteel. Houdt ie niet vol neem ik aan.
En speelt als een dweil overigens, want mist iedere eenvoudige return.
Reply
Die Berlocq is wel erg geblesseerd he Ad Idontgetit
Reply
Zoiets vermoedde ik al, gelukkig maar.
En dan nog wint ie de set niet, prima.

CC heeft 2 interessante 5-setters lopen nu.
Reply
Lekker Berlocq, nid!

Djokovic matig.
Reply
Mooi, gravelgod Duckworth eraf.
Berlocq is jammer, maar 1 van de twee voor 10 eruit is goed.
We liggen op schema.

Djokovic zal best matig zijn, maar de eerste wedstrijden boeien me nooit zo. Het gaat om de laatste week, en zolang ie geen 4 uur op de baan staat in vroege rondes, vind ik het prima.
Reply
Djoko maakt een betere indruk dan Nadal
Reply
Djokovic had 15 zwakke minuten maar is verder prima. Nieminen speelt echt een ruime voldoende.
Reply

Forum Jump: