The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Wimbledon 2015
Djoko ineens geniaal nu. 
Reply
(10-07-2015, 03:12 PM)NickHop27 Wrote:
(10-07-2015, 03:12 PM)Overdune Wrote: BOEM, en meteen de break in de tweede. 

Was je je inlogcodes kwijt of waaraan danken wij deze eer dat je zo druk bent? Wink

Ik heb eindelijk eens tijd om te kijken. Smile
Reply
Jammer is dat deze partij voor FTM veel belangrijker is. 
De partij straks niet, daar ga ik gewoon van genieten (hopelijk).
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Jammer. Laatste kansen om terug te komen gemist. Weer ijzersterk geserveerd van djoko. 
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
(10-07-2015, 03:19 PM)Ad Wim Wrote: Jammer is dat deze partij voor FTM veel belangrijker is. 
De partij straks niet, daar ga ik gewoon van genieten (hopelijk).

De volgende vind jij minder belangrijk? Buurs zit met Federer. Zeker nu djoko zo matig speelt zie ik de winnaar van vanmiddag wel 2000 punten pakken. Vrij essentieel dat murray dat wint. 
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Ja, Gasquet is een monstertroef, Murray heeft iedereen.
En Federer is nauwelijks gekozen, en buurs presteert helemaal niks door het jaar heen, dus die pakken we nog wel. Dus dan is deze partij belangrijker voor FTM.

Liever dat Murray wint voor FTM natuurlijk, maar persoonlijk Federer.
Djoko blijft voor mij favoriet tegen beiden, echter meer tegen Murray.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Djoko al 2x behandeld aan z'n schouder. Wel z'n linker, dus niet heel ernstig lijkt me.
Rampscenario voor FTM is dat ie nu wint, en dan voor de finale tegen Federer niet fit is.
Zou wel weer in de buursweek passen natuurlijk.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Gasquet had hier echt wel even door kunnen drukken. Djoko is aan het wankelen.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
En de volgende game breakt Djoko. Zo knap.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Hop precies op tijd wakker voor de partij van het toernooi! Kom op fedex!
Reply
Als ik het gevoel heb dan murray maar 6 games pakt. Zit ik er dan ver naast?
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Ja, heel ver.
Ik heb ook wel steeds meer het gevoel dat Federer gaat winnen, maar Murray pakt zeker een set en ik denk dat het bijna allemaal close sets worden.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Indekkers

Murray wint nid
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Lijkt mij ook. Tegenstanders van Fed tot nu toe ook om te huilen. 
Reply
Federer met de winners én de UEs. Zoals je mag verwachten. Gaat gelijk op. 
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
GOAT!!
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Ligt dus toch dichtbij elkaar. Maar heb nooit het idee dat Federer gebroken gaat worden. Serveert echt als een malle, ruim 80% ook. 
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Phoe, mist een backhand in een leeg veld op bp voor 3-1  Doh
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Federer ouderwets goed, vooral op eigen serve. Wachten op de kans die zo gaat komen.
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Ben er ook bang voor. 
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Toch genoeg kansen voor Murray hoor.

Het is gewoon close, maar beiden spelen nog niet top. Dus kan nog alle kanten op.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Wow, wat een game, eindelijk brandt het los!
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Die 2e serve was closeee
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Constant, met ballen gespeeld van die lul. Maar iets vaker 1e mag wel.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Die backhandreturns van Federer joh, als in zijn beste dagen.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ik heb hem net een minuut of 8 aan staan, maar het is wel genieten hoor.
Reply
Federer is zo goed. Murray speelt me nog iets te safe, maar ik geef het je te doen.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Federer de betere tennisser, Murray de grotere vechter.
Reply
Eindelijk ballsy play en 1e services. Poeh, ontsnapt. 
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Wow, wat een antwoord. 
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply


Forum Jump: