Threads: 1
(12-08-2015, 11:48 PM)andre Wrote: (12-08-2015, 11:45 PM)maartendinkelman Wrote: Murray wint de set door 16 onnodige fouten van Tommy. Dat heeft Robredo nog nooit gehad.
Dat is nu iets wat geen geluk is, dat dwing je als topper af.
Het woord geluk gebruik ik hier ook niet.
Murray speelt als een krant ! Alleen Robredo profiteert er niet van.
Threads: 131
Ik had monfils graag tegen deze murray gezien
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".
Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.
Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Het laatste punt van Murray slaat echt alles.
3x lijn en een netbal.
Andy, succes tegen Gilles.
Threads: 97
Prima Andy, slechte potten moet je ook winnen. Wordt alleen maar beter. Tegen Tsonga moet je er staan.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Oei, Gulbis mist 2 bps en wordt dan meteen zelf gebroken op het eerste bp dat ie tegen krijgt in de hele wedstrijd. Kijk, dat is nou vervelend.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
En dan mist Young ook nog eens 5 bps in de tweede set. Als die twee eens tegen elkaar zouden komen... Tijd om te gaan slapen, geloof ik.
Threads: 21
Wat een grap.
Young vs Gulbis. Meer zeg ik niet.
Ook Tsonga wint na mp tegen
Isner die gewoon door trekt
Niets is sterker dan dat ene woord...
En dan Kyrgios.
@Dimonator: Kyrgios tells Wawrinka that Kokkinakis banged his girlfriend https://t.co/8TEuY8IXHv
Gek of geniaal?
Stan is niet blij.
@stanwawrinka: So disappointing to see a fellow athlete and colleague be so disrespectful in a way I could never even imagine.
@stanwawrinka: What was said I wouldn't say to my worst enemy.
To stop so low is not only unacceptable but also beyond belief.
@stanwawrinka: There is no need for this kind of behaviour on or off the court and I hope the governing body of this sport does not stand...
@stanwawrinka: ... for this and stands up for the integrity of this sport that we have worked so hard to build.
(13-08-2015, 07:48 AM)centre court Wrote: En dan Kyrgios.
@Dimonator: Kyrgios tells Wawrinka that Kokkinakis banged his girlfriend https://t.co/8TEuY8IXHv
Gek of geniaal?
Blij dat mijn mensenkennis me niet in de steek laat: die gozer hoort in een kliniek thuis, niet op een tennisbaan!
Is dat voldoende antwoord op je vraag?
Threads: 99
Is toch net als bij voetbal? Als de scheidsrechters/toernooidirecteuren het goed vinden dan is dat de grens...
Kei Nishikori
Het buursgeluk kent weer eens geen grenzen. Gelukkig had ik bij een aantal partijen dezelfde belangen. Maar heb weinig vertrouwen meer in Murray.
(13-08-2015, 08:37 AM)Ad Wim Wrote: Het buursgeluk kent weer eens geen grenzen. Gelukkig had ik bij een aantal partijen dezelfde belangen. Maar heb weinig vertrouwen meer in Murray.
Murray gewoon een keuze in de lijn van Kohlschreiber...hopen dat hij ineens wel in vorm is. Dat werkt niet elke week en hiervoor is Murray erg duur. Geen geluk van Buurs om hem niet te nemen.
Kei Nishikori
Gaat om Donna Vekic overigens...dat snap ik dan weer wel
Kei Nishikori
(13-08-2015, 08:43 AM)kooltje Wrote: (13-08-2015, 08:37 AM)Ad Wim Wrote: Het buursgeluk kent weer eens geen grenzen. Gelukkig had ik bij een aantal partijen dezelfde belangen. Maar heb weinig vertrouwen meer in Murray.
Murray gewoon een keuze in de lijn van Kohlschreiber...hopen dat hij ineens wel in vorm is. Dat werkt niet elke week en hiervoor is Murray erg duur. Geen geluk van Buurs om hem niet te nemen.
Heb ik al eerder beargumenteerd, zoiets geldt niet voor toppers.
En dat Kohl geen geluk was, heb ik ook al eerder beargumenteerd.
Murray gewoon dik topfavoriet vooraf, op basis daarvan en zijn prijs logisch om hem te nemen. Of het een goede keus is geweest, weten we pas over een paar dagen.
(13-08-2015, 08:52 AM)Ad Wim Wrote: (13-08-2015, 08:43 AM)kooltje Wrote: (13-08-2015, 08:37 AM)Ad Wim Wrote: Het buursgeluk kent weer eens geen grenzen. Gelukkig had ik bij een aantal partijen dezelfde belangen. Maar heb weinig vertrouwen meer in Murray.
Heb ik al eerder beargumenteerd, zoiets geldt niet voor toppers.
En dat Kohl geen geluk was, heb ik ook al eerder beargumenteerd.
Murray gewoon dik topfavoriet vooraf, op basis daarvan en zijn prijs logisch om hem te nemen. Of het een goede keus is geweest, weten we pas over een paar dagen.
Jij vindt dat je het beargumenteerd hebt...Dat andere het daar niet mee eens zijn en Murray niet nemen maakt dat geen geluk van die deelnemers.
Dat het niet geldt voor een topper kan ik deels in mee gaan. Die kunnen er ineens weer meteen staan. Toch is het risico groot, zeker als de kans op een toernooizege (Djoko) ook nog eens klein is.
Kei Nishikori
13-08-2015, 08:59 AM
(This post was last modified: 13-08-2015, 09:00 AM by Ad Wim.)
Ik zeg toch nu ook nog niet dat het geluk is als ie uitgeschakeld wordt?
Op voorhand vind ik het onverstandig om Murray niet te nemen, zeker als je Djoko ook niet hebt.
Omdat ie dik de favoriet voor de finale was, en ook nog eens een prima loting had.
Als ie in de SF duidelijk verliest van Nadal of Nishikori, dan hoor je mij niet.
Neem aan dat ie niet eerder uitgeschakeld wordt. Mocht dat het geval zijn, kun je iig toch spreken van een verrassing.
(13-08-2015, 08:59 AM)Ad Wim Wrote: Ik zeg toch nu ook nog niet dat het geluk is als ie uitgeschakeld wordt?
Op voorhand vind ik het onverstandig om Murray niet te nemen, zeker als je Djoko ook niet hebt.
Omdat ie dik de favoriet voor de finale was, en ook nog eens een prima loting had.
Als ie in de SF duidelijk verliest van Nadal of Nishikori, dan hoor je mij niet.
Neem aan dat ie niet eerder uitgeschakeld wordt. Mocht dat het geval zijn, kun je iig toch spreken van een verrassing.
Verschil van mening dan...Ik vind het geen verrassing als iemand een week ervoor verliest van Gabas, dat hij dan wordt uitgeschakeld door een goede Monfils, Tsonga of Muller.
in mijn ogen dus ook geen dik favoriet voor de finale. Zelfs als hij de helft had gekost. Neemt niet weg dat jij vele malen hoger staat, maar je mening wel erg stellig is.
Kei Nishikori
En die van alle bookies dus.
Ik zal maar geen voorbeelden ophalen van keren dat dit eerder is gebeurd bij toppers, want die zijn er heel veel.
Ik blijf zeggen dat 1 zo'n potje niet zoveel uitmaakt voor een topper, zeker niet als het zo close is en zijn eerste HC-pot in een halfjaar. Ik heb zelfs liever dat ie zo'n pot gehad heeft dan geen enkele, en dit zijn eerste HC-toernooi zou zijn.
Maar goed, we zullen het zien.
Ja ik heb dat met Murray toch even iets minder als met een Djoko of Federer
Kei Nishikori
(13-08-2015, 08:37 AM)Ad Wim Wrote: Het buursgeluk kent weer eens geen grenzen. Gelukkig had ik bij een aantal partijen dezelfde belangen. Maar heb weinig vertrouwen meer in Murray.
Ha ha, beweert Ad nog echt dat ik geluk heb tov hem?
Gasquet had nu zelfs 360 punten gehaald en troef monfils die erg close, na 4-2 voor in de 3e tb, verliest.
Nid dat murray finale gaat halen...
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".
Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.
Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Threads: 328
Stelletje kleine kinderen. Jij hebt meer geluk.. bla bla bla
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Ja, dat is natuurlijk ook zo. Maar Murray wel gewoon 2x winnaar al hier.
En het gaat op zich lekker, maar er moet nog een hoop gebeuren.
Te beginnen met Sock en Kyrgios eruit vanavond. Nog 1x gas ajb Isner, al verwacht ik daar weinig van.
Waar ik wel veel van verwacht, is Goffin, die geef ik best een aardige kans.
Belangrijkste partij is Tsonga voor mij vandaag. Heb daar niet al te veel vertrouwen in na de worsteling tegen RBA en Tomic die Cilic eenvoudig opzij zette.
13-08-2015, 10:35 AM
(This post was last modified: 13-08-2015, 10:38 AM by Ad Wim.)
Zelfs bij slechts een SF Murray en Kyrgios in de QF win ik nog op buurs, dan heb je wel slechte keuzes gemaakt hoor...
Ben erg benieuwd, dat tweede kwart ligt helemaal open. Zolang het Kyrgios maar niet wordt, maar ik vrees daar wel voor.
Beetje tegenstrijdige belangen heb ik wel, want met een SF van Kyrgios win ik waarschijnlijk het Zweeler-spel van Montreal.
En nu weer aan het werk graag... dat je hier zoveel tijd voor hebt/neemt!
Threads: 14
(13-08-2015, 10:23 AM)Ad Wim Wrote: Te beginnen met Sock en Kyrgios eruit vanavond. Nog 1x gas ajb Isner, al verwacht ik daar weinig van.
Ja, moeten we hopen op Isner vandaag?
Er zitten wel heel veel spelers in die met veel geluk zo ver zijn gekomen. Zelf mag ook niet klagen met Kyrgios, Isner en Tsonga, maar als je dan ook nog eens Sock, Gulbis, Young, Chardy en Youzhny hebt, heb je meer geluk gehad dan nodig is om de lotto te winnen.
Ik iig wel, maar die jongen zal wel op zijn en zich misschien willen sparen voor Cincy en de US Open, nu ie eindelijk weer in vorm is.
Aan de andere kant, zolang het lekker gaat. En tegen Kyrgios wordt het iig geen slopende, fysieke wedstrijd.
Klopt, uiteindelijk heeft iedereen er wel een paar. Ik mag ook zeker niet klagen, maar buurs heeft er dan weer net 2 meer uit dat rijtje.
Ad heeft er 4 en ik heb er 5 uit dat rijtje... Hoe komt hij dan op 2 meer...
En nogmaals, wees blij dat gasquet ziek was...scheelt je honderden punten
Of je hebt niemand uit dat rijtje met mazzelaars, maar wél Gasquet.
Je hebt Kyrgios!
|