The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Winston-Salem
#1
De database is open.
Reply
#2
Klopt het dat q's niet te kiezen zijn? 
Kei Nishikori





Reply
#3
Klopt, staan er nu bij inclusief twee mogelijke ll's. Bedankt voor het opmerken. 
Reply
#4
Wat een rukweek. Ik heb wat spelers aangeklikt en ga me voorbereiden op de US Open.
Reply
#5
Wow, dit is echt stilte voor de storm inderdaad.
De US Open lijkt echter wel zeer interessant te worden nu.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#6
Ik verwacht juist veel bijna dezelfde teams bij de US open.
Reply
#7
Lekker laf Djokovic en Federer als dat past
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
#8
3 man met Gulbis in de top 5.

Anderson als echte troef, op naar de toernooizege.

Verder Klizan geruild voor Gulbis en Duckworth, tja. 
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#9
lekker dan... m'n laatste aanpassing niet opgeslagen...


Ruim voor de deadline had ik janowicz/vesely ipv klizan/gulbis...
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
#10
Gulbis graag direct verliezen dus. 

Anderson mag niet te ver komen. 

Bellucci troef. 
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#11
Rosol NID naar toernooiwinst !!  Eusa_clap
Reply
#12
Nou Kokki maak er een leuke week van
Kei Nishikori





Reply
#13
Alles door op de 1e dag. YESSSSSS oh wacht het is een simpel pauper toernooitje....
Volgende week weer falen
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
#14
Goede keus dit keer, had het liever vorige week gedaan...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#15
(24-08-2015, 09:36 AM)_Tampie Wrote: Wat een rukweek. Ik heb wat spelers aangeklikt en ga me voorbereiden op de US Open.

Hoop niet voor je dat de finale Tsonga-Anderson wordt, anders verlies je deze week meer dan je bij de US Open kan winnen...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#16
(24-08-2015, 10:04 PM)buurs Wrote: lekker dan... m'n laatste aanpassing niet opgeslagen...


Ruim voor de deadline had ik janowicz/vesely ipv klizan/gulbis...
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
#17
(25-08-2015, 10:04 PM)buurs Wrote:
(24-08-2015, 10:04 PM)buurs Wrote: lekker dan... m'n laatste aanpassing niet opgeslagen...


Ruim voor de deadline had ik janowicz/vesely ipv klizan/gulbis...

Dit heb je 20 min geleden aangepast. 
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#18
Ik wou mezelf quoten

Omdat gulbis achterstond, wou ik de duurdere janowicz

Moest ik klizan eruit halen en kon ik precies vesely nemen.

Had rond 10 voor 10 opgeslagen... Zie ik na de deadline dat ik nog m'n oude team had
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
#19
Mooi Klizan eruit, lang over getwijfeld maar Schwartzman/Herbert (haha lachwekkend) is meer waard! 
Reply
#20
US Open kom maar op

Bijltjesnacht 
Kei Nishikori





Reply
#21
Klasse Anderson, Chung, Herbert. Alleen Klizan is kut.

Grappig dat er 3x 3 TBs waren.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#22
Querrey laat het even liggen voor het opvegen van het bovenste kwart.
Al kan hij er weinig aan doen dat Bolelli in die tb 6 punten het geluk aan zijn zijde heeft (en bovendien de winst niet verdiende obv de derde set).
Dan kun je beter 10 minuten later opstaan en zo'n irriterende tb niet zien Wink
Reply
#23
Ach, die had toch iedereen.

Bizar hoe dwaas verdeeld die draw is. Nu Tsonga-Johnson en Anderson-Janowicz in de 3e ronde, terwijl dat ook prima SFs hadden kunnen zijn.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#24
Hup Jano, Lu en Bellucci
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#25
Prima Johnson. Nu maakt het niet meer zoveel uit. Coric def. Anderson zou nog wel even lekker zijn, maar Anderson zal het toernooi wel winnen.
Reply
#26
Coric def Anderson please. En troef Bellucci def. Jaziri graag. Maar dat is nid. 
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#27
(27-08-2015, 08:57 AM)_Tampie Wrote: Prima Johnson. Nu maakt het niet meer zoveel uit. Coric def. Anderson zou nog wel even lekker zijn, maar Anderson zal het toernooi wel winnen.

Als Anderson het toernooi wint en Johnson verliest vanavond wordt het nog wel vervelend toch?
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#28
Herbert - Lu
Jaziri - Coric 

Dat klinkt leuk, maar helaas!
De quotes zeggen wat anders.
Reply
#29
Lu komt niet opdagen. 
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#30
(27-08-2015, 03:11 PM)Ad Wim Wrote:
(27-08-2015, 08:57 AM)_Tampie Wrote: Prima Johnson. Nu maakt het niet meer zoveel uit. Coric def. Anderson zou nog wel even lekker zijn, maar Anderson zal het toernooi wel winnen.

Als Anderson het toernooi wint en Johnson verliest vanavond wordt het nog wel vervelend toch?

Valt wel mee, Anderson is niet zo heel vaak gekozen. Jou haal ik toch niet meer in.
Reply


Forum Jump: