The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




US Open
Dimi maar weer gekozen ondanks dat hij mij het hele jaar al niks opleverde...en weer verkloot hij het. 
Kei Nishikori





Reply
Ik kies wel weer Djoko volgende GS. Scheelt een hoop frustratie.
Reply
Hop, opperwisselvallige drol Dimitrov er ook nog af. Schade vroor Nishi valt zo mee, gelukkig. Nog steeds wel het belangrijkste dat Federer de finale haalt. 
Tsonga ook lekker, op naar de halve finale. 
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
(03-09-2015, 08:17 AM)Ad Wim Wrote: Hop, opperwisselvallige drol Dimitrov er ook nog af. Schade vroor Nishi valt zo mee, gelukkig. Nog steeds wel het belangrijkste dat Federer de finale haalt. 
Tsonga ook lekker, op naar de halve finale. 

Goede keus inderdaad om naast Nishi ook nog Tsonga te nemen, anders was je probleem vele malen groter. 

Ook vanavond maar weinig leuke wedstrijden eigenlijk. Benieuwd of Haase wat kan tegen Gasquet. Verder benieuwd of Mannarino tegenstand kan bieden aan Murray, want zij spelen op heetste moment van de dag. 
Kei Nishikori





Reply
Ja, Tsonga nooit over getwijfeld eigenlijk. Gasquet wel, ben ook benieuwd. Belangrijk potje. Voorlopig ben ik bij hem blij met 180 punten.
Nadal ook weer lekker overtuigend, hij gelooft zelf inmiddels ook al nergens meer in. Heb wel zin in die pot tegen Djoko. 
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Op zich is Nadal bij 360 punten al rendabel genoeg, dus als Djoko hem afslacht is er geen man overboord. Als hij eerder sneuvelt wordt het wel pijnlijk, vooral voor hemzelf Wink.
Reply
Als Sock een 2-0 verkloot tegen fucking Bemelmans dan stop ik er mee hoor. 
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Och. Er geeft er nog maar even eentje op hoor. 
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
pfffft opgave sock...bizar de hoeveelheid opgaves
Reply
Ha ha, de 1e set voor mannarino  Idontgetit

Murray mist nog maar even een 0-40
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Lekker Murray ga door! 
Kei Nishikori





Reply
Zou Anderson ook van Krajicek kunnen verliezen? Ik kijk er niet meer van op. 
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Murray errug slecht
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
(03-09-2015, 10:40 PM)buurs Wrote: Murray errug slecht

Eraf tegen waw is prima
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Direct alweer 4 bp gemist in de 1e game van de 4e set

Kwartfinale gaat hij op deze manier niet eens halen
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Murray trekt 'm er nog wel uit. Hopelijk kan Anderson hem wel tackelen, zou lekker zijn.
Reply
Ivo verneukt de 5e set tb. Geen isner karlovic helaas. Ivo weer steady 0-2 in tbs vandaag. 
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Prima Vesely (Zweeler).
Reply
Uiteindelijk gewoon niets inlopen op de koploper, ondanks een vroege uitschakeling van Nishi. Eusa_clap Eusa_clap
Reply
Mannarino oogt niet fit...deze ronde komt hij nog goed weg
Kei Nishikori





Reply
Nog maar 4 over.... gelukkig wel precies de 4 halve finalisten....
Reply
Jammer van Murray, maar die heeft iig wat overwerk gehad.
Ook jammer dat Tomic niet verloor, maar die moet Gasquet gewoon kunnen hebben.
Sock is wel echt zuur voor cc en tampie.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Koning Roger maakt nu al het verschil met de andere toppers. Gelopen afstand:
Roger 3300 en 4410
Andy 9441 en 10246
Djoko 3425 en 5094
Nadal 8518 en 9434
Wawie 7648 en 8903

Met name Murray heeft al aardig wat te verduren gehad. Verdere mannen die hier goed uitkomen zijn er op Isner  na niet(3945 en 3748). Wel een interessant gegeven in deze hitte vind ik. 
Aantallen zijn in feet en niet in meters overigens. 

Vanavond zeker twee interessante potje voor mij met Lopen tegen Roanic en Chardy tegen Ferrer. Er van uitgaande dat Tsonga weinig moeite heeft met Stakhovsky. 
Kei Nishikori





Reply
(03-09-2015, 11:46 PM)_Tampie Wrote: Uiteindelijk gewoon niets inlopen op de koploper, ondanks een vroege uitschakeling van Nishi. Eusa_clap Eusa_clap

De vraag is of ik dat nog ben na dit toernooi, maar dat zou wel hilarisch zijn ja.
Maandag dacht ik nog dat ik 500-700 punten ging verliezen, nu lijk ik zelfs op een aantal te kunnen winnen.
De 'what if' heb ik maar overboord gegooid. Ben nu vooral blij dat die slechte keus niet keihard afgestraft wordt en dat de FTM-goden me toch niet zo slecht gezind zijn.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Of te wel je hebt gewoon geluk!
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
(04-09-2015, 08:39 AM)kooltje Wrote: Koning Roger maakt nu al het verschil met de andere toppers. Gelopen afstand:
Roger 3300 en 4410
Andy 9441 en 10246
Djoko 3425 en 5094
Nadal 8518 en 9434
Wawie 7648 en 8903

Met name Murray heeft al aardig wat te verduren gehad. Verdere mannen die hier goed uitkomen zijn er op Isner  na niet(3945 en 3748). Wel een interessant gegeven in deze hitte vind ik. 
Aantallen zijn in feet en niet in meters overigens. 

Vanavond zeker twee interessante potje voor mij met Lopen tegen Roanic en Chardy tegen Ferrer. Er van uitgaande dat Tsonga weinig moeite heeft met Stakhovsky. 


Mooie statistiek inderdaad. Roger dus gewoon net aan een kilometer gelopen in z'n eerste wedstrijd.

Waar heb je deze statistiek vandaan?
Reply
Staat bij de wedstrijdstatistieken tegenwoordig (indien er op de hoofdbanen gespeeld wordt). 
Kei Nishikori





Reply
Nadal Murray en Waw maken tot nu toe gewoon een zwakke indruk. 

Allen in de kwartfinale eraf graag. 
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Eerst Chardy maar eens winnen vanavond om tampie een tikkie te geven.

Nadal is niet verrassend. Zou me niet verbazen als ie eraf gaat tegen Fognini.

Murray in 5 langs Mannarino vond ik verrassend, maar die sleept zich wel naar de SF. Wawrinka ook verre van goede vorm tot nu toe. Verwacht wel dat Federer daar wederom (veel) te sterk is.
Die is zo in vorm en spaart energie en de baan op AA is nog beter geschikt voor zijn spel.
Mocht dat zo zijn, is het toernooi voor mij geslaagd. Maar alles wat daarvoor in positieve zin gebeurt, is natuurlijk van harte welkom!
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Eens. Federer nid naar de finale
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply


Forum Jump: