The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




US Open
Vamos Feliciano!
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
López doet waartoe ik hem in staat achtte...nu djoko onder druk zetten

Tsonga zeer easy naar kwartfinale, kan hij ook tegen de hth in van Cilic winnen? Vooraf ging ik er wel vanuit, inmiddels zie ik het als 50/50
Kei Nishikori





Reply
Poeh, had 45 punten moeten hebben, nu 360. Gelukkig in de top 5 niet gekozen, logisch ook.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
(07-09-2015, 08:02 AM)Ad Wim Wrote: Poeh, had 45 punten moeten hebben, nu 360. Gelukkig in de top 5 niet gekozen, logisch ook.

Wat een onzin...Speelde in Cincinnati al goed en won ook daar al van Raonic. 

Met zijn ervaring en sluwe spel altijd listige tegenstander op GS. 
Kei Nishikori





Reply
Is gewoon te duur voor zijn kwaliteiten en veel te wisselvallig.
Dat zag je al tegen Fish. Tel je zegeningen maar, zou ik zeggen, is achteraf een prima keus.

Tsonga-Cilic is wat mij betreft ook 50-50.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Tsonga favoriet tegen Cilic, 60-40 ofzo.
Reply
En dan te bedenken dat Fish serveerde voor de wedstrijd tegen López. En gewoon de betere speler was. 

Eigenlijk is alleen de onderste helft interessant. Daar zitten de troeven van de top 4. Worden weer krakertjes vanavond. 
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
(07-09-2015, 08:26 AM)Ad Wim Wrote: Is gewoon te duur voor zijn kwaliteiten en veel te wisselvallig.
Dat zag je al tegen Fish. Tel je zegeningen maar, zou ik zeggen, is achteraf een prima keus.

Tsonga-Cilic is wat mij betreft ook 50-50.

Achteraf een prima keus maar ik meldde al vooraf dat ik hem zie spelen tegen djoko. Tegen Fish natuurlijk een belachelijke wedstrijd
Kei Nishikori





Reply
Zeker, Gasquet-Berdych was op voorhand een van de belangrijkste potten, en nu nog steeds. Alleen buurs en ik met Gasquet.
Zie het als 60-40 Berdych, dus echt wel kansen voor Gasquet. 6-6 in H2H, maar Berdych wel de laatste 3 gewonnen.
En Federer moet ook gewoon even de tricky Isner opzij zetten.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
(07-09-2015, 09:55 AM)Ad Wim Wrote: Zeker, Gasquet-Berdych was op voorhand een van de belangrijkste potten, en nu nog steeds. Alleen buurs en ik met Gasquet.
Zie het als 60-40 Berdych, dus echt wel kansen voor Gasquet. 6-6 in H2H, maar Berdych wel de laatste 3 gewonnen.
En Federer moet ook gewoon even de tricky Isner opzij zetten.

Ja dat is een mooie FTM pot. Normaal gesproken Berdych iets in voordeel, maar mijn gevoel zegt dat Gasquet momenteel wat lekkerder staat te tennissen...Hopelijk toch gewoon Berdych...

Stunt Isner zou uiteraard mogen, maar acht de kans 5%...
Kei Nishikori





Reply
Opvallend trouwens, Federer en Isner hebben elkaar voor t laatst in 2012 ontmoet tijdens de OS. Isner in de tussentijd natuurlijk wel flink vooruit gegaan. Maar volgens mij doet Federer het over het algemeen vrij goed tegen de servicekanonnen dus verwacht niet heel veel problemen.
Reply
Zeker, hij verliest er maar zelden van. Maar het zijn wel net de jongens die hem in deze vorm pijn kunnen doen. Van baseliners verliest ie niet, maar een servicekanon op deze fucking snelle baan, die ook nog eens een TB-koning is, en een Amerikaan op Labor Day...
Maar het is ook een beetje indekken, in principe wordt het gewoon in straight, met 1 TB of zo.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Federer pakt Isner probleemloos, ik denk ook met 1 tb.
Reply
Prima toernooi. Al vanaf 39 naar 21 en met nog 4 man over kan het top worden. Wawrinka moet nog 1 potje winnen maar zijn vorm is zo slecht dat ik denk dat Young het hem al heel lastig gaat maken. Laat hem deze aub nog winnen en dan ben ik met 360 tevreden. Belangrijk is dat Federer het toernooi wint en dat Tsonga nog een rondje mee pikt. Voor Lopez is het nu sluiten
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
Ik moet vaak om hem lachen en respecteer echt zijn humor naar het publiek toe, maar dit soort acties:
http://www.telegraaf.nl/telesport/tennis...den__.html

Kan toch niet zomaar als je een setje verliest. Moeten andere die veel meer sets verliezen dat dan ook elke keer tegen hem gaan doen. 
Doe mij dan toch maar Roger!

Of puur voor deze USOpen: Tsonga of Wawrinka ofzo Wink
Kei Nishikori





Reply
Ach, ik heb ergere dingen gezien. Het is niet heel netjes, maar ik hou wel van een beetje emotie. Dat is juist het enige dat ik bij Federer mis.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Terwijl Federer in z'n jeugd onuitstaanbaar moet zijn geweest. Qua gedrag op de baan. 
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Sowieso Roger boven Djokovic, op alle fronten!
Reply
Hup jong
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Waw mag Murray pakken
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
kut vrouwentennis...  Angry

dames choken over en weer. uiteindelijk 8-6 in de tb

nid dat dit een lange 3-setter wordt  Doh
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
ook een long set in de 2e en nu 10 min pauze  Bier
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Klasse Wawie!
Kei Nishikori





Reply
mooie keuze

maakt een goede kans om de halve finale te halen
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
kramp bij lisicki

geef maar op
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
(07-09-2015, 09:52 PM)buurs Wrote: mooie keuze

maakt een goede kans om de halve finale te halen

Ja als hij eenmaal in deze fase van het toernooi is dan kan hij waanzinnige wedstrijden spelen...

Benieuwd naar de overige drie potjes vannacht...
Kei Nishikori





Reply
Walk over voor Murray...wat een drama die Zuid-Afrikaan
Kei Nishikori





Reply
Fijn dat Tsonga-Cilic morgen in onze avond wordt gespeeld
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
Niet echt een walk-over, kolemans...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ik kom natuurlijk thuis met 2-0 in sets en een break voor voor Amderson, maar ik zal straks wel wakker worden met Murray in 5 en verlies Federer.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply


Forum Jump: