The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval

Parijs (TMS)
De database is open.
Reply
Interessante week. Ik wil verschillen met Ad en probeer me dus in hem te verplaatsen. Nog niet zo makkelijk. Hij zal niet het risico willen lopen dat ie heel veel verliest en zal dus bijv geen Djoko nemen. Begrijpelijk, want hij zal morgen maar ziek worden, maar eigenlijk is hij juist de meest zekere keuze die je kunt maken. 
Ik heb m regelmatig in Masters gehad en vrijwel altijd met winst als gevolg. Alleen heb ik nu weinig aan 300 punten winst. Ik wil een klapper maken. Dat kan ik doen met wat onzekere subtoppers die wel een hoge top hebben. Waw Nishi Berdych Ferrer Nadal etc. 

Gelukkig is er nog niks gespeeld. Dat betekent dat Ad geen laf Buursiaans team zal/kan maken met qualies, kleine rukkers en gasten die al door zijn. Hij zal het in zijn ogen best mogelijke team neerzetten. Ik zal hem aanvallen met wat B keuzes. Alles of niets!
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Wanneer heb ik een laf/buursiaans team gemaakt?
Dat is nooit de juiste tactiek meer, kijk maar waar ie staat.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ik zeg niet dat jij dat weleens doet. Ik zeg dat je het morgen niet kunt. Dat betekent dat er keuzes gemaakt moeten worden en dat biedt perspectief. 
Reply
Snel klaar deze week.
Reply
Ik vind het verdomde lastig.
Althans, zit met 1 heel grote twijfel.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Er zijn hier nog al eens afzeggingen en opgaves, CC moet een beetje geluk hebben hiermee en dan kan het wat worden.
Reply
(02-11-2015, 09:53 AM)Ad Wim Wrote: Ik vind het verdomde lastig.

Wel of geen Federer. Ik denk dat je wel moet, er zijn eigenlijk geen betrouwbare alternatieven.
Reply
Voor 300-400 punten inlopen teken ik direct. 
Reply
(02-11-2015, 10:48 AM)_Tampie Wrote:
(02-11-2015, 09:53 AM)Ad Wim Wrote: Ik vind het verdomde lastig.

Wel of geen Federer. Ik denk dat je wel moet, er zijn eigenlijk geen betrouwbare alternatieven.

Nee, dat is hem niet. Federer was absolute zekerheid voor mij.

Ben gewoon enorm aan het kutten met de opvullertjes.
Reply
Ik vind het ook maar lastig, zeker Nadal vertrouw ik niet aangezien hij een paar lange weken achter de rug heeft, en dat met zijn gestel.
Reply
Ik las gisteren dat hij tegen Gasquet MTO aan z'n knie nam.
Zal niet heel erg zijn, aangezien ie gisteren wel gewoon 3 sets gespeeld heeft.
Maar hij was al niet echt in vorm en best duur, dan ga ik dit risico niet lopen.
Ondanks de matige alternatieven, maar dat zij dan zo.
Reply
Vertrouw Fed en Nadal niet...zouden best eens kunnen afzeggen om zich volledig te richten op de World Tour Finals...maar idd alternatieven zijn er niet echt.
Reply
Fed heeft niet zoveel gespeeld de afgelopen weken, Nadal wel.
Ik vertrouw Murray niet, omdat ie al maanden zegt zich helemaal op de DC-finale te richten.
Dus onderin flink volgeramd.
Reply
CC inderdaad een beetje alles of niks, vind ik wel mooi.
Logisch om geen Fed te nemen. Vorige keer liep dat behoorlijk verkeerd af voor me...
Reply
Hoppa. Ad met Fed en Gasquet. Precies uitgekomen wat ik dacht en hoopte!
Reply
Leuke verschillen bij CC en Ad, ben benieuwd. Smile
Reply
Federer en Gasquet waren voor mij (met Goffin) de 2 grootste zekerheden.
Je moet een paar Fransmannen hebben hier en Gasquet 5-0 in h2h tegen Nishi, die ook nog eens niet helemaal fit is.

Mijn grootste twijfel was wel of geen Cilic. Had eerst Dimitrov en dan Karlovic erbij en geen Herbert.
Reply
(02-11-2015, 10:58 AM)Kraai Wrote: Vertrouw Fed en Nadal niet...zouden best eens kunnen afzeggen om zich volledig te richten op de World Tour Finals...maar idd alternatieven zijn er niet echt.

Precies de reden dat ik het toch maar zo gelaten heb, maar ben er niet echt tevreden mee.
Reply
(02-11-2015, 11:02 AM)Overdune Wrote: Leuke verschillen bij CC en Ad, ben benieuwd. Smile

Ferrer vs Cilic
Isner vs Federer
Nishi vs Gasquet
Bedene vs Grannollers

4 directe confrontaties en dan heb ik La Monf nog als bonus.  Hakkuh
Reply
(02-11-2015, 11:03 AM)Ad Wim Wrote: Federer en Gasquet waren voor mij (met Goffin) de 2 grootste zekerheden.
Je moet een paar Fransmannen hebben hier en Gasquet 5-0 in h2h tegen Nishi, die ook nog eens niet helemaal fit is.

Mijn grootste twijfel was wel of geen Cilic. Had eerst Dimitrov en dan Karlovic erbij en geen Herbert.

Dat eerste wist ik ook. Daarom bewust daar de tegenstanders genomen. Wat ik zeer verrassend vind is dat je al die kleintjes als Lajo Rosol Herbert etc ook hebt. Hoopte daar nog wat mee te schrapen tov een extra grote jongen bij jou. 
Reply
Ben totaal niet tevreden met mijn laatste 1600 euro. Kon niet echt 1 interessante jongen daarvoor nemen (vond Karlovic te link) en ook geen kleintje en een halve (Vesely en Mannarino waren opties, maar te onzeker). Heb nu Herbert, Granollers en Lajovic. Moet dus een beetje meezitten, de laatste twee zijn licht underdog. Gelukkig heeft CC Herbert en Lajovic ook, dus dan maar hopen dat Granollers z'n dag heeft.

Had door dit gezeik nog bijna Nadal genomen, en dan Cilic en al die kleintjes laten liggen. Maar vond ik net te link in mijn positie.
Reply
(02-11-2015, 11:07 AM)Ad Wim Wrote: Ben totaal niet tevreden met mijn laatste 1600 euro. Kon niet echt 1 interessante jongen daarvoor nemen (vond Karlovic te link) en ook geen kleintje en een halve (Vesely en Mannarino waren opties, maar te onzeker). Heb nu Herbert, Granollers en Lajovic. Moet dus een beetje meezitten, de laatste twee zijn licht underdog. Gelukkig heeft CC Herbert en Lajovic ook, dus dan maar hopen dat Granollers z'n dag heeft.

Had door dit gezeik nog bijna Nadal genomen, en dan Cilic en al die kleintjes laten liggen. Maar vond ik net te link in mijn positie.

Had dan Thiem genomen. Was je op 0 uitgekomen en ik denk dat ie Anderson pakt. Mannarino sowieso natuurlijk. 
Reply
Heef Federer al laten weten dat ie deze week skipt?
Reply
(02-11-2015, 11:06 AM)centre court Wrote:
(02-11-2015, 11:03 AM)Ad Wim Wrote: Federer en Gasquet waren voor mij (met Goffin) de 2 grootste zekerheden.

Dat eerste wist ik ook. Daarom bewust daar de tegenstanders genomen. Wat ik zeer verrassend vind is dat je al die kleintjes als Lajo Rosol Herbert etc ook hebt. Hoopte daar nog wat mee te schrapen tov een extra grote jongen bij jou. 

Ja, goede tactiek, al kan het natuurlijk ook dramatisch uitpakken, zeker met Nishi.
Wat ik hierboven zeg, ik had voor mijn gevoel alle interessante jongens van rond de 2000 wel. Dus het was of iemand opgeven om nog voor een grotere jongen te gaan (eigenlijk alleen Nadal interessant), of opvullen met paupers.

Ferrer moet wel echt iets gehad hebben als ie zijn eigen toernooi niet speelt, en met ook nog de WTF voor de deur, dus ben benieuwd hoe fit/gemotiveerd die is.
Lopez vond ik nog wel een optie en had ik in jouw geval zeker genomen, maar Sock was een must-pick dus dan werd dat al minder interessant.
Anderson had ik ook nog in overweging, maar is me niet genoeg in vorm. Kan wel prima QF en ook SF halen in deze draw.
Had ook wel Dimitrov verwacht bij jou, daarom heb ik hem lang overwogen.
Reply
(02-11-2015, 11:09 AM)centre court Wrote:
(02-11-2015, 11:07 AM)Ad Wim Wrote: Ben totaal niet tevreden met mijn laatste 1600 euro. Kon niet echt 1 interessante jongen daarvoor nemen (vond Karlovic te link) en ook geen kleintje en een halve (Vesely en Mannarino waren opties, maar te onzeker). Heb nu Herbert, Granollers en Lajovic. Moet dus een beetje meezitten, de laatste twee zijn licht underdog. Gelukkig heeft CC Herbert en Lajovic ook, dus dan maar hopen dat Granollers z'n dag heeft.

Had dan Thiem genomen. Was je op 0 uitgekomen en ik denk dat ie Anderson pakt. Mannarino sowieso natuurlijk. 

Vraag ik me af, Thiem is retewisselvallig. Daar wil ik niet op bouwen, en denk zeker niet dat ie Anderson pakt.
En die kleintjes zijn natuurlijk wel heel interessant. Allemaal toch behoorlijke kans (behalve Herbert, maar hopelijk is RBA op) en dan heb je meteen 45 punten voor 400-600 euro. Die kun je dan echt niet missen.
Reply
(02-11-2015, 11:12 AM)Ad Wim Wrote:
(02-11-2015, 11:06 AM)centre court Wrote:

Ja, goede tactiek, al kan het natuurlijk ook dramatisch uitpakken, zeker met Nishi.
Wat ik hierboven zeg, ik had voor mijn gevoel alle interessante jongens van rond de 2000 wel. Dus het was of iemand opgeven om nog voor een grotere jongen te gaan (eigenlijk alleen Nadal interessant), of opvullen met paupers.

Ferrer moet wel echt iets gehad hebben als ie zijn eigen toernooi niet speelt, en met ook nog de WTF voor de deur, dus ben benieuwd hoe fit/gemotiveerd die is.
Lopez vond ik nog wel een optie en had ik in jouw geval zeker genomen, maar Sock was een must-pick dus dan werd dat al minder interessant.
Had ook wel Dimitrov verwacht bij jou, daarom heb ik hem lang overwogen.

Ferrer had niks, die had alleen 6 weken achter elkaar gespeeld en heel China etc doorkruist. Die was op. Een wonder dat ie dat laatste toernooi won. Weekje rust heeft m vast goed gedaan. 
Lopez vind ik niks. Dimi had gekund. 
Reply
We zullen het zien. Ferrer is een beest en is mede-eigenaar van Valencia. Dus dan zeg je niet zomaar af. Hij is nu ook zeker geplaatst voor de WTF, dus daar hoeft ie het niet voor te doen.
Hij zal wel weer fit zijn, maar zelfs dan is Cilic in topvorm. Maar als het zover komt, is Ferrer favoriet, maar ook wel 2x zo duur.
Reply
Als ik de SC invul, pak ik 420 punten op CC.
En dan heb ik het behoorlijk gunstig voor hem ingevuld, dus Ferrer die van Cilic wint, Bedene van Granollers, Gasquet die van Murray verliest, etc.
Reply
Grootste pauperteam van de week : Stille Hakkuh
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply

Forum Jump: