The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




WTF 2015
#61
Maar wat zeg je dan precies?
Als je Federer minder dan 30% zou geven in de finale tegen Djoko, schat je dus in dat de kans op een finaleplaats van Federer (of Murray) groter is dan de kans dat Djokovic de finale haalt.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#62
Wat interessant is, is dat Federer nu zo goed als zeker groepswinnaar wordt.
Eigenlijk is dat voor mij alleen maar gunstiger (mits Djokovic 'gewoon' van Berdych wint natuurlijk).

Murray zal wel groepswinnaar worden en Djoko-Murray vind ik NID.
En dan heeft CC ook geen zekere finalist meer, die heeft meer baat bij een SF Federer-Murray, lijkt me.
Maar eerst maar eens kijken hoe Murray-Nadal vandaag verloopt.
Ik kan ook nog gewoon winnen zonder de finale nodig te hebben (en cc trouwens ook).
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#63
Tegen wie vind je djoko niet NiD in de HF dan?
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#64
Wawrinka.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#65
In deze vorm van waw wel. 
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#66
Prima Rafa. Murray mag doorgaan met tanken, lekker alles op de DC.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#67
Qua punten niet zo gunstig dit tov ad. 

Maar gelukkig nu geen murray tegen djoko. Dat zou nid zijn. Rafa on fire mag hem pakken. 
Als Beest straks Waw even pakt is Waw klaar en kan murray hem verslaan en gewoon als nummer 2 door. Heb ik toch m'n zekere finalist. 

Keuze voor Nadal of Waw ook definitief goed uitgepakt nu. 
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#68
Voor mij is Djoko-Nadal net zo NID. Hij verliest alleen eventueel van Federer en heel misschien van Wawrinka on fire, denk ik.
Het gaat dan ook om SF Federer en de 3e partij van Murray. Als Murray nu tankt of zelfs afzegt en Federer verliest zijn SF, dan is de finale niet meer van belang.
Maar goed, dat is het droomscenario, ga ik voorlopig nog maar niet vanuit.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#69
Ik heb ook een droomscenario. Djoko die van Berdych verliest. 

Het is een feit dat ik 1 wedstrijd van de FTM zege af ben. 

Zo dichtbij, maar tegelijk nog zo ver weg. 
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#70
(18-11-2015, 07:52 PM)centre court Wrote: Ik heb ook een droomscenario. Djoko die van Berdych verliest. 

Het is een feit dat ik 1 wedstrijd van de FTM zege af ben. 

Zo dichtbij, maar tegelijk nog zo ver weg. 

Maar dan moeten Federer en/of Murray wel nog 1 wedstrijd winnen CC Wink
Reply
#71
En het is zelfs niet zeker dat Djokovic uitgeschakeld is bij verlies morgen.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#72
(18-11-2015, 11:33 AM)Ad Wim Wrote: Maar wat zeg je dan precies?
Als je Federer minder dan 30% zou geven in de finale tegen Djoko, schat je dus in dat de kans op een finaleplaats van Federer (of Murray) groter is dan de kans dat Djokovic de finale haalt.

Ik zeg dat ik CC een procentje of 30 kans geef.....
Reply
#73
En ik snap niet waar je dat op baseert, maar dat wil je blijkbaar niet toelichten.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#74
Mooie strijd.
Ik dacht zondag dat ik vergeten was een team in te vullen, maar ik bleek toch al wat aangevinkt te hebben. Met heel veel mazzel (Murray def. Wawrinka en Nadal def. Djokovic) zou ik zelfs nog van plek 19 naar plek 6 kunnen stijgen en een slecht seizoen een niet-passend einde kunnen geven. Voorlopig ligt echter een terugval meer voor de hand.
Reply
#75
(18-11-2015, 08:53 PM)Ad Wim Wrote: En ik snap niet waar je dat op baseert, maar dat wil je blijkbaar niet toelichten.

Dan had je de vraag moeten stellen en niet allerlei andere suggesties doen.
Reply
#76
Toelichting over kansen heeft bij jou ook niet zoveel zin, daar ben je niet goed in.
Reply
#77
Ik doe suggesties omdat je met niks komt, en überhaupt geen antwoord op mijn eerste vraag geeft.
Die laatste opmerking is hilarisch. Juist omdat je jezelf nu klem hebt gezet met een raar, niet te onderbouwen percentage.

Prima joh, doe je lekker zo.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#78
Sleutelrol ligt bij Wawrinka. Wint die nog twee keer, dan heb ik de finale niet meer nodig.
Speelde aardig goed, lees ik. Dus wie weet...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#79
Heb een week het forum niet gelezen. Zou Ad nog slapen van de spanning ?
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
#80
Alsof Wawrinka van zowel Murray als Federer wint. Het gaat gewoon om Federer-Djokovic zondag. 
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#81
Hij heeft het in zich, en blijkbaar toch zin.
Zeg ook niet dat het gaat gebeuren, maar toch wel flinke kans tegen Murray en had hier vorig jaar mps tegen Federer in de SF.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#82
Ik denk dat murray die bolle wel gewoon pakt. 
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#83
(19-11-2015, 09:27 AM)Ad Wim Wrote: Ik doe suggesties omdat je met niks komt, en überhaupt geen antwoord op mijn eerste vraag geeft.
Die laatste opmerking is hilarisch. Juist omdat je jezelf nu klem hebt gezet met een raar, niet te onderbouwen percentage.

Prima joh, doe je lekker zo.

Je kwam gelijk met een suggestie, nl dat ik Fed 30% gaf om Djoko te pakken. Daarmee suggereer je dat Djoko 100% kans heeft op de finale?
Ik geef een grove inschatting van de totale kans, die ga ik verder niet onderbouwen. Het kan voor jou op 3 momenten mis gaan:
Hij haalt de halve finale niet (dan gaan we er vanuit dat CC voldoende sprokkelt met Murray / Fed om je voorbij te gaan)
Hij haalt de finale niet (en Murray of Fed wel)
Hij wint niet (en Murray of Fed wel)

Dat samen zou een procentje of 30 zijn, schatte ik in.
Nu we weten dat dat waarschijnlijk tegen Berdych / Murray / Federer zal zijn, denk ik dat de kans inmiddels wat groter is dat CC van je wint (inmiddels heeft Djoko ook van Fed verloren). Berdych 7% / Murray 15% / Fed 20%, zoiets?
Ben je nu tevreden?
Reply
#84
(19-11-2015, 10:54 AM)Ad Wim Wrote: Hij heeft het in zich, en blijkbaar toch zin.
Zeg ook niet dat het gaat gebeuren, maar toch wel flinke kans tegen Murray en had hier vorig jaar mps tegen Federer in de SF.

Moeilijk in te schatten wat Murray wil. Kan best dat hij het laat lopen. Bookies geven Waw ook een beste kans hoor (odds 1,7 / 2,45).
Reply
#85
Ai, Nishi mist een 0-40 in set 3.
Federer weer terug op zijn niveau van de afgelopen weken?
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#86
(19-11-2015, 05:15 PM)_Tampie Wrote:
(19-11-2015, 09:27 AM)Ad Wim Wrote: Ik doe suggesties omdat je met niks komt, en überhaupt geen antwoord op mijn eerste vraag geeft.
Die laatste opmerking is hilarisch. Juist omdat je jezelf nu klem hebt gezet met een raar, niet te onderbouwen percentage.

Prima joh, doe je lekker zo.

Je kwam gelijk met een suggestie, nl dat ik Fed 30% gaf om Djoko te pakken. Daarmee suggereer je dat Djoko 100% kans heeft op de finale?
Ik geef een grove inschatting van de totale kans, die ga ik verder niet onderbouwen. Het kan voor jou op 3 momenten mis gaan:
Hij haalt de halve finale niet (dan gaan we er vanuit dat CC voldoende sprokkelt met Murray / Fed om je voorbij te gaan)
Hij haalt de finale niet (en Murray of Fed wel)
Hij wint niet (en Murray of Fed wel)

Dat samen zou een procentje of 30 zijn, schatte ik in.
Nu we weten dat dat waarschijnlijk tegen Berdych / Murray / Federer zal zijn, denk ik dat de kans inmiddels wat groter is dat CC van je wint (inmiddels heeft Djoko ook van Fed verloren). Berdych 7% / Murray 15% / Fed 20%, zoiets?
Ben je nu tevreden?

Nee, ik vroeg me af hoe je het zag, en of je Federer 30% in die finale gaf. Want dat zou ook betekenen dat je Federer en Djokovic dezelfde kans op een finaleplaats gaf. En dat denk ik niet.

Ik ben blijkbaar niet zo goed in kansen, maar het lijkt me sterk dat je die drie kansen bij elkaar op gaat tellen om CC's totale kans te berekenen?
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#87
Op zich maakte deze pot niet zoveel uit, omdat het toch Djokovic-Nadal wordt en Federer-Murray/Wawrinka.
En of er een scenario is waarbij ik de finale niet meer nodig heb, ligt dus aan Murray-Wawrinka morgen, niet aan deze partij.
Dus dan maakt deze 200 punten niet uit. Deze maakt alleen uit in het uitzonderlijke geval dat niemand van Djoko, Fed, Murray meer een pot had gewonnen.
Laat dit soort potjes nu nog maar cc's kant uitvallen.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#88
Klasse overwinning van GOAT tegen een bij vlagen ontketende nishi. 

GOAT wint maar mooi even alle 3 de potjes. Ook de laatste waar geen druk op stond. Koning. 

Vanavond kan FTM beslist worden. 
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#89
Lekker wat energie verspild, paar flinke chokes. Prima dit. Straks een epic tegen Murray of Wawrinka in de SF en dan uitgeblust voor de finale.
Djoko heeft maar 1 set nodig vanavond, maar win maar gewoon, dan kan het nog steeds na de SF beslist zijn.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#90
(19-11-2015, 05:56 PM)Ad Wim Wrote:
(19-11-2015, 05:15 PM)_Tampie Wrote:
(19-11-2015, 09:27 AM)Ad Wim Wrote: Ik doe suggesties omdat je met niks komt, en überhaupt geen antwoord op mijn eerste vraag geeft.
Die laatste opmerking is hilarisch. Juist omdat je jezelf nu klem hebt gezet met een raar, niet te onderbouwen percentage.

Prima joh, doe je lekker zo.

Je kwam gelijk met een suggestie, nl dat ik Fed 30% gaf om Djoko te pakken. Daarmee suggereer je dat Djoko 100% kans heeft op de finale?
Ik geef een grove inschatting van de totale kans, die ga ik verder niet onderbouwen. Het kan voor jou op 3 momenten mis gaan:
Hij haalt de halve finale niet (dan gaan we er vanuit dat CC voldoende sprokkelt met Murray / Fed om je voorbij te gaan)
Hij haalt de finale niet (en Murray of Fed wel)
Hij wint niet (en Murray of Fed wel)

Dat samen zou een procentje of 30 zijn, schatte ik in.
Nu we weten dat dat waarschijnlijk tegen Berdych / Murray / Federer zal zijn, denk ik dat de kans inmiddels wat groter is dat CC van je wint (inmiddels heeft Djoko ook van Fed verloren). Berdych 7% / Murray 15% / Fed 20%, zoiets?
Ben je nu tevreden?

Nee, ik vroeg me af hoe je het zag, en of je Federer 30% in die finale gaf. Want dat zou ook betekenen dat je Federer en Djokovic dezelfde kans op een finaleplaats gaf. En dat denk ik niet.

Ik ben blijkbaar niet zo goed in kansen, maar het lijkt me sterk dat je die drie kansen bij elkaar op gaat tellen om CC's totale kans te berekenen?

Nee, de kans op een finaleplaats van Djoko was groter. En is dat nu nog steeds.
Nee, dat is geen kwestie van optellen van die kansen. De genoemde percentage leiden tot een kans van 36.76% op een andere winnaar dan Djoko.
Reply


Forum Jump: