The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




WTF 2015
#91
Wow, wat is er mis met Djokovic sinds die Nishikori-wedstrijd? Ziek? Geblesseerd?
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#92
Moe. Lang seizoen geweest. Hij knakt als Berdych de TB wint zo. 
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#93
SF is iig binnen, dus Berdych ook uitgeschakeld.
Hopelijk easy 2e set en dan verdomme opladen voor die laatste twee potten.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#94
Opeens is er weer de ontspanning en opeens is het niveau er weer.
Blijkbaar toch ook een deel spanning. Of toch even een tikkie doordat ie weer eens verloor.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#95
Nadal kan m hebben. Hopelijk sloopt ie beest ook morgen. 
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#96
Nadal is al zeker van de eerste plek in de poule, als je daarop doelt.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#97
Nee ik wil dat ie z'n uitmuntende vorm van deze week doortrekt. Zo'n potje die nergens om gaat kan de focus verstoren. 
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#98
Ik zou al het geld dat je gewonnen hebben op Nadal zetten zaterdag: Djoko-Nadal 1.15-5.50 volgens Bwin, 1.18-6.2 bij Betfair.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#99
Die quotes zijn wel erg overdreven. Zou het eerder inschatten op iets van 1.28-3.50.
Reply
Dan moet je (of we) inzetten.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Goed idee  Smile
Reply
Nadal weer lekker aan het harken, gelukkig is die ook niet in topvorm.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Oplevinkje van Murray? Wel even uitserveren nu Waw!

Op zich nog niet eens zo slecht dat Djoko van Fed verloor, ik geef Waw meer kans in de SF tegen Fed dan tegen Djoko.
Reply
En weer twee bps for Murray op 4-5*. Waw wat ben je aan het doen.
Reply
Lekker Stan!
Reply
Prima Stan. Morgen kan ftm beslist zijn.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Easy Djoko
Rafa alleen in topvorm op gravel nog tegenstander
Kei Nishikori





Reply
Zoals verwacht komt het aan op de laatste wedstrijd van het seizoen: Federer vs. Djokovic. Ook nog belangrijk voor de 3e plaats in de subleague Wink  Ben benieuwd!
Reply
Mooi dat het in de laatste wedstrijd beslist wordt.

Succes!
Reply
Ad mag winnen!  Maandenlang eerste gestaan. Cc heeft genoeg gewonnen en geluk gehad met Feyenoord
Reply
Helemaal eens Maarten!
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Ik had dit natuurlijk liever niet nodig gehad, maar het is zeker een prachtige apotheose.

Ik heb sinds de US Open vooral degelijke, veelal verdedigende teams gemaakt, wat af en toe dramatisch uitpakte. CC heeft goed van de situatie gebruik gemaakt door af en toe een afwijkende keuze te nemen, omdat ie wist dat ik waarschijnlijk voor de zekerheid zou gaan.
Dat heeft goed uitgepakt, waardoor de voorsprong van 1500 punten is geslonken tot vrijwel niks.
Zo zie je maar dat het soms makkelijker is om aan te vallen dan om maar in te schatten wat het beste/veiligste team is. Als dit midden in het seizoen was geweest, en we hadden gelijk gestaan, had cc ook voor Djokovic gekozen.
Maar dat doet niks af aan zijn goede keuzes de laatste maanden en dat hij het over een heel seizoen de terechte winnaar is als Federer vanavond wint. Net als ik dat ben als Djokovic wint.

Maar wel mooi dat twee veteranen hier, aartsrivalen van weleer, die nog nooit FTM hebben gewonnen, nu op zo'n climax afstevenen.
Wat een spanning! Succes cc.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Helemaal mee eens Ad. Heeft CC nog nooit gewonnen?
Reply
Mooi verhaal Ad. Jij ook succes. Het is je zeker gegund en het zou ook verdiend zijn. 

Hup GOAT
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
(22-11-2015, 03:59 PM)andre Wrote: Helemaal mee eens Ad. Heeft CC nog nooit gewonnen?

Volgens mij niet. Een aantal keren podium wel. 
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
17% van z'n bps benutte GOAT in de us open finale. Hij mist er nu ook direct weer 1. Nu wel graag je kansen pakken aub. 
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
(22-11-2015, 07:43 PM)centre court Wrote:
(22-11-2015, 03:59 PM)andre Wrote: Helemaal mee eens Ad. Heeft CC nog nooit gewonnen?

Volgens mij niet. Een aantal keren podium wel. 

Dat zou je nog wel weten, toch?
Sowieso allebei in de laatste jaren 1x 3e, dus zou voor beiden de ultieme beloning zijn voor al die jaren fanatieke deelname.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Djoko begint niet best. Serveert wel goed, maar van achteruit nog lang niet top. Te weinig pit in z'n slagen en geeft daarmee initiatief aan Federer, die prima begint.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Uiteindelijk toch easy de 1e set doordat ie het de laatste games op de rit had.
Sinds ik het postte, zakte Federer in en pakte Djoko z'n niveau op.
Nog een paar simpele fouten, maar wel duidelijk de overhand in de rally's nu.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Zit toch vrij dicht bij elkaar hoor. Als Federer zn 1e service percentage omhoog kan krikken gaat Djoko het nog lastig krijgen
Reply


Forum Jump: