The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval

Madrid (TMS)
Lekker Jack!
Vandaag begint toernooi echt met alleen maar directe confrontaties.

Nadal Djokovic en Murray easy

De rest zijn krakers. Benieuwd of Kei weer kansloos is tegen Gasquet
Kei Nishikori

Reply
Kyrgios-Nishi QF please
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Kijk nog even naar zijn gravelresultaten van vorig jaar, dan weet je wel beter.
Maar Cuevas zal wel te moe zijn om goed partij te geven, alleen in een cc-week.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Prima Andy, easy. Straf die matige keus maar af.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
(05-05-2016, 01:05 PM)Ad Wim Wrote: Prima Andy, easy. Straf die matige keus maar af.

Lachwekkende post
Zekerheidje Murray wint nu helaas wel
Kei Nishikori

Reply
Waarom? 1900 voor max 90 punten is gewoon te weinig. En dan heb ik het nog niet eens over Simons vorm.
Maar prima als jij het nog steeds een goede keus vindt.
Reply
Prima begin, Kei. Laat maar zien dat die h2h nergens op slaat.
Reply
Kei en Tomas al eerste ijzers in het vuur nu. Laten mijn 5 man alleen de KF halen, dan is pagina 2 een feit
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
(05-05-2016, 01:47 PM)Ad Wim Wrote: Waarom? 1900 voor max 90 punten is gewoon te weinig. En dan heb ik het nog niet eens over Simons vorm.
Maar prima als jij het nog steeds een goede keus vindt.

Twee zekere rondes en dan Murray op gravel vind ik inderdaad goede keus. Lijkt meer opluchting dat een speler uitgeschakeld wordt die jij compleet over het hoofd had gezien

Hup Kei!!
Kei Nishikori

Reply
Nee hoor, want zei het meteen al.
Verre van zeker gezien zijn vorm en 13-2 achter tegen Murray, die ook nog eens titelverdediger is hier.
Vind ik een matige keuze.

Hup Kei!
Reply
En Berdych!
Reply
Dat zijn twee exact dezelfde matige keuzes als je zo redeneert
Kei Nishikori

Reply
Berdych zeker, gaf ik ook al meteen aan. Kei niet.

Break op love voor Gasquet, leuk potje.
Reply
Prima Nishi!
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Berdych mist sp, ai.
Reply
En nu sp eigen service gemist in de TB.
Matige TB, duidelijk te zien dat beiden weinig vertrouwen en vorm hebben.
Reply
En dan een onwijze kans gemist op het 3e sp, pfff.
Reply
Vierde nog een grotere kans, en weer niet. WTF...
Reply
5e wel raak gelukkig, knap koel gebleven.

Kei ook prima.
Reply
Enorme Ad week
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Wat een dikke vette choke van Kei zeg hahaha...5-4, 40-15 en dan 4 missers achter elkaar. 
Je zag echt dat hij een dikke arm kreeg pfff... Doh
Gelukkig gelijk weer de rebreak ..eens kijken of hij het nu wel af kan maken !
Reply
Hehe eindelijk....lekker Kei !  Eusa_clap
H2H Gasquet - Kei 6-1 Cool
Reply
Heerlijk hoe buurs' eeuwige fixatie op de h2h zo afgestraft wordt.
Mist gewoon een van de grootste must-picks daardoor. Op naar de finale, Kei.
Reply
Lekker Kei. Nu tegen Kyrgios hopelijk. 

Hup Berdych, sloop die ouwe.
Reply
En hier verlies ik dus 400 punten door de choke van fognini  Idontgetit
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
(05-05-2016, 03:40 PM)Ad Wim Wrote: Heerlijk hoe buurs' eeuwige fixatie op de h2h zo afgestraft wordt.
Mist gewoon een van de grootste must-picks daardoor. Op naar de finale, Kei.

Je weet hoeveel mazzel je hebt?

Reply
Nu Berdych nog even. Wel break voorsprong verkloot.
Reply
Niet choken, Birdman!
Reply
Lekker Berdie!

Hup Kyrgios

Stille week!
Reply
Klasse Tomas.
Zo ga je niet van Murray winnen, maar iig wat punten.

Twee belangrijkste zijn goed gevallen. Nu Cuevas nog. Maar het is nog steeds een cc-week...
Reply

Forum Jump: