09-05-2016, 06:19 PM
Jeetje begint lekker
Kei Nishikori
The following warnings occurred: | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
|
Rome (TMS)
|
09-05-2016, 06:21 PM
Die Gulbis ook weer. 4 bps missen en dan de tb verliezen.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
09-05-2016, 06:27 PM
Pff, Dolgo geblesseerd, maar hij gaat nog door. Zou voor mij wel een enorme bonus zijn als hij wint!!
Alle wijzen komen uit het Oosten!
09-05-2016, 06:28 PM
Sindsdien raakt Thiem geen bal meer. Dolgo kan niet meer serveren, maar Thiem gaat van bp naar game voor Dolgo...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
09-05-2016, 06:35 PM
Niks aan de hand met Dolgo trouwens.
Thiem slaat voor mij veel te zwaar om echt een grote te worden. En drukt sowieso niet echt door op grotere toernooien.
09-05-2016, 06:47 PM
Klasse Thiem.
09-05-2016, 07:26 PM
Prima Gulbis. Idd wel aardig begin zo.
09-05-2016, 07:29 PM
Coric miste net bp voor 5-0...
Nu 5-5
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".
Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen. Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
09-05-2016, 07:29 PM
Ad week
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".
Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen. Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
09-05-2016, 07:33 PM
Hoezo kies je in godsnaam Coric?
Weer zo weinig grote jongens durven nemen dat je van ellende niet meer wist wie je moest nemen?
09-05-2016, 07:36 PM
Ik heb lang murray gehad ipv coric, thiem, fognini en oa dzumhur
Murray niet genomen om dezelfde reden als jij
09-05-2016, 07:36 PM
En paire en troicki
09-05-2016, 07:40 PM
Tsonga speelt niet
09-05-2016, 07:40 PM
Ik denk niet dat ie niet komt, dus om dan een pannenkoek te nemen die ook nog eens een lastige 1e ronde heeft...
09-05-2016, 08:11 PM
Nog even mijn overwegingen.
Ik verwacht een raar toernooi met veel verrassingen. Toch zal Djokovic gewoon winnen. Hij is de enige die back to back kan presteren. Daarom verwacht ik ook weinig van Murray, ondanks z'n easy loting. Door m'n vertrouwen in Djoko ben ik niet voor Nadal gegaan. Hij is echt veel te duur voor max 180 punten. Dan vul ik dat liever in met gasten die al door zijn. Die hebben een bepaalde zekerheid qua punten en die hebben al een wedstrijd in de benen onder flink andere omstandigheden dan vorige week. Nishi is m'n grootste gevaar. Ik kies daar voor Troicki(prima zege al) en Gasquet(easy 90 punten en top H2H). Daarnaast is dit itt Madrid geen goede baan voor Nishi.
Niets is sterker dan dat ene woord...
09-05-2016, 08:28 PM
Zverev tot op heden eenvoudiger dan verwacht...nog twee games volhouden
(Leuk dat het op fox 2 wordt uitgezonden)
Kei Nishikori
Haha en natuurlijk gaat dimitrov ineens staan tennissen...Zverev mist 4-3 40-0
Kei Nishikori
Schitterend herstel van Zverev...hoog niveau haalt hij zeg
Kei Nishikori
10-05-2016, 07:12 AM
Al m'n laffe keuzes spelen vandaag. Do or die dag meteen. Graag enkele stuntjes.
10-05-2016, 09:01 AM
Heeft Anderson al afgezegd?
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
10-05-2016, 09:13 AM
(10-05-2016, 09:01 AM)Stille Wrote: Heeft Anderson al afgezegd? Hoezo dat Stille? Heeft toch gewoon eerste ronde gewonnen. Denk echter dat hij kansloos is tegen Monaco op deze baan
Kei Nishikori
10-05-2016, 09:14 AM
Gisteren in dubbel opgegeven ivm spierblessure
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
10-05-2016, 10:58 AM
Zou ook wel leuk zijn als de scores verwerkt worden
Hup Ramos en Mahut al lijkt die kans 5% op deze baan.
Kei Nishikori
Hup Berdych! Lastige eerste horde.
10-05-2016, 11:30 AM
Berdych 0 uit 0
Ramos 0 uit 5 Pak die kansen eens. Die lange is te pakken op dit trage gravel.
10-05-2016, 11:41 AM
Ik ben even aan het kijken naar die servicegame op 3-3. Maar dit heeft Berdych nog niet gewonnen. Veel wind en onnodige fouten. Punten die hij maakt haalt hij wel allemaal zelf.
Kei Nishikori
|
« Next Oldest | Next Newest »
|