The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Munich / Istambul / Estoril
#1
Ik zag nog geen draadje van deze week, vandaar.

Zo mijn team is gereed. Was niet zo moeilijk deze week. Ben benieuwd naar de andere teams.
Volgens mij komt het niet vaak voor dat mensen exact hetzelfde team maken. Ik kan alvast zeggen dat mijn team uit 13 spelers zal bestaan :-)
Reply
#2
Oh shit was Del Potro een must Haha
Kei Nishikori





Reply
#3
Al weken uit vorm. Deze week zag ik het meteen. Veel vertrouwen in deze week.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#4
Wederom blij dat ik gistermiddag al een team had neergezet. En dat niemand verloren heeft. Makkelijk vond ik het niet echt.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#5
(02-05-2017, 08:00 AM)Ad Wim Wrote: Wederom blij dat ik gistermiddag al een team had neergezet. En dat niemand verloren heeft. Makkelijk vond ik het niet echt.

Ik heb zelf een stuk minder spelers in Istanbul gekozen. Ik verwacht daar toch Raonic of Cilic ondanks de ondergrond. 

Of ik zo blij ben met mijn keuzes in Estroril moet nog blijken. geen PCB en JMDP maar wel oude gravelkoningen Almagro en Ferrer.
Kei Nishikori





Reply
#6
Ik heb op basis van wat bookmakers voorspellen punten verdeeld onder de tennissers (max tot kwartfinale, 90 punten) en mijn programma daarover laten draaien.
Met 13 spelers kwam er het meest optimale team uit.

Grappig is dat van de top 10 meest gekozen spelers ik er 8 in mijn team heb :-) Dus zo fout kan mijn team niet zijn.

 the SUPER best found team :
           1 M. Klizan                   835.000000       45.0000000    
           2 P. Kohlschreiber (5)        1240.00000       90.0000000    
           3 A. Zverev (3)               2005.00000       90.0000000    
           4 T. Bellucci (8)             876.000000       45.0000000    
           5 B. Tomic (6)                960.000000       45.0000000    
           6 K. Khachanov                867.000000       90.0000000    
           7 B. Coric (7)                915.000000       45.0000000    
           8 D. Schwartzman (3)          1162.00000       90.0000000    
           9 J. Vesely                   853.000000       45.0000000    
          10 P. Carreno Busta (1)        2025.00000       90.0000000    
          11 J. Martin del Potro (5)     1195.00000       90.0000000    
          12 K. Edmund (7)               958.000000       90.0000000    
          13 R. Gasquet (2)              1740.00000       90.0000000 

Nu maar afwachten wat ze gaan doen.
Reply
#7
Had wel wat andere dingen gedaan als ik mijn team zo bekijk, maar ben ook niet ontevreden.
Wat klein grut als Chung, Chardy, Klizan en Berlocq omruilen voor Gasquet of Zverev. Maar die twee zijn duur en niet al te zeker.
Dus hopelijk sprokkelen de kleintjes genoeg, en mis ik geen betaalbare winnaars.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#8
Prima begin.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#9
Die Sousa is slecht he. Zelfs in Portugal bakt ie er niks van.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#10
Haha, Sousa en Edmund verkloten het mooie begin weer volledig.
Sousa moet dus winnen voor eigen publiek, maar tegenstander van Edmund doet het.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#11
Kom op nou Coric
Kei Nishikori





Reply
#12
Ik had coric niet toen ie uit het niets z'n eerste toernooi won, sindsdien 0 uit 3, ik had hem alle drie keer.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#13
Kut Coric. En zie nu dat Edmund *5-2 voor stond...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#14
Strontweek
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
#15
En dan ook nog eentje in je team hebben die van Tomic op gravel verliest.
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
#16
En Bellucci zo ook nog?
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
#17
zo begon de week nog redelijk maar dit dan ook weer...Bellucci  Puke
Kei Nishikori





Reply
#18
Bellucci is bizar, Darcis is prima.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#19
Copil kan het niet afmaken, tuurlijk.....
Oh ja Vesely had ik ook al Hakkuh
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
#20
6 wedstrijden tot zover gespeeld vandaag...nog niet 1 de juiste kant op gevallen haha
2-3-2
Reply
#21
Ik ken het gevoel, het is weer eens woensdag gehaktdag
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
#22
Gelukkig dat Almagro zijn gravelschoenen weer gevonden heeft
Kei Nishikori





Reply
#23
Delpo speelt niet...???
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
#24
Zijn grootvader blijkbaar overleden Sad

Estoril zit er dan al op voor mij...alle 6 spelers eruit pfffff
2-3-2
Reply
#25
Over goed wegkomen gesproken
Kei Nishikori





Reply
#26
(03-05-2017, 04:08 PM)Stille Wrote: Copil kan het niet afmaken, tuurlijk.....
Oh ja Vesely had ik ook al Hakkuh

Wat een gejank

Je bent minder spelers kwijt dan de meesten
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
#27
Maar ook minder over wellicht?
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
#28
Volgens mij heb ik in m'n tennismanager carrière nog nooit zo'n slechte periode gehad als de afgelopen maand. Alles gaat verkeerd, de favorieten die ik heb falen, de rukkers die al door waren verliezen hun volgende ronde, gokjes halen het niet, telkens spelers de verkeerde week nemen, titelkandidaten die afzeggen of geblesseerd raken waardoor de weg vrij komt voor andere veel gekozen spelers. Hopeloos.

Nu Kohl weer achter tegen die ouwe Zeballos die op challengers in eigen land nooit wat presteert. Straks voel ik 'm met Fognini-Pella ook wel weer aankomen. Ook zo'n eikel die ik altijd op het verkeerde moment heb die Fognini.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#29
(04-05-2017, 12:07 PM)centre court Wrote: Volgens mij heb ik in m'n tennismanager carrière nog nooit zo'n slechte periode gehad als de afgelopen maand. Alles gaat verkeerd, de favorieten die ik heb falen, de rukkers die al door waren verliezen hun volgende ronde, gokjes halen het niet, telkens spelers de verkeerde week nemen, titelkandidaten die afzeggen of geblesseerd raken waardoor de weg vrij komt voor andere veel gekozen spelers. Hopeloos.

Nu Kohl weer achter tegen die ouwe Zeballos die op challengers in eigen land nooit wat presteert. Straks voel ik 'm met Fognini-Pella ook wel weer aankomen. Ook zo'n eikel die ik altijd op het verkeerde moment heb die Fognini.

Kun je volgende keer voor de deadline je keuzes doorgeven? Dan weet ik welke ik niet moet selecteren ;-)
Reply
#30
Nou, ik begon wel aardig met gravel maar deze week is ook wel een dieptepunt zeg.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply


Forum Jump: