The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval

Vienna / Basel
Weer door vakantie geen beschikking over mijn optimalisatie algoritme. Vorige keer werd dat een ramp. Maar toch succes allemaal.
Gear: Weber Jumbo Joe 47 (2014) ; Weber one touch premium 57 (2014), WGA (2017), Kooki non-stick self-basting barbeque chicken roaster. :shock:

Reply
Kunnen de evt LL's erbij gezet worden onder de draws?
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Schema's zijn geactualiseerd. De overige FQR-verliezers met een top 150 ranking staan onder de draws.
Reply
Geen optimaal team dit keer, eerder een willekeurig bij elkaar geklikt zootje. Dit is denk ik de wijze waarop de meeste managers handelen.zou me verbazen als ik hiermee een hoge weeknotering haal. Maar goed een team is beter dan helemaal niets.
Gear: Weber Jumbo Joe 47 (2014) ; Weber one touch premium 57 (2014), WGA (2017), Kooki non-stick self-basting barbeque chicken roaster. :shock:

Reply
Hier een zelfde soort team
Niet tevreden maar ook geen idee hoe het anders zou moeten
Kei Nishikori

Reply
Grappig dat Federer de op één na meest gekozen speler is, maar ftm subleague heeft hem nul maal . Teams van buurs en Atlanta lijken met 9 dezelfde het meest op de mijne.verder wat gokjes. Ach wat maakt het uit?

Reply
Lol, weer verliest een speler 7-6 3e set die ik er niet uit kon halen voor de deadline.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
(23-10-2017, 11:05 PM)rikbetert Wrote: Grappig dat Federer de op één na meest gekozen speler is, maar ftm subleague heeft hem nul maal . Teams van buurs en Atlanta lijken met 9 dezelfde het meest op de mijne.verder wat gokjes. Ach wat maakt het uit?

Ik heb lukraak wat aangeklikt 

Dus geen goed teken voor jou  Wink
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Ik zie dat de toppers massaal voor hen kozen die al voor de deadline een ronde verder waren. Laf keuze gedrag, maar wel begrijpelijk. En AdWim, als je niet kunt wijzigen vlak voor de deadline, laat dan de spelers die ervoor spelen links liggen. Dan heb je ook dit probleem niet. Vandaag is voor mij interessant go-go. Ik heb met drie andere managers ingezet op een verassing.....

Reply
(24-10-2017, 11:24 AM)rikbetert Wrote: Ik zie dat de toppers massaal voor hen kozen die al voor de deadline een ronde verder waren. Laf keuze gedrag, maar wel begrijpelijk. En AdWim, als je niet kunt wijzigen vlak voor de deadline, laat dan de spelers die ervoor spelen links liggen. Dan heb je ook dit probleem niet. Vandaag is voor mij interessant go-go. Ik heb met drie andere managers ingezet op een verassing.....

Sommige spelers zijn ook al rendabel doordat ze een potje gewonnen hebben. Die moet je gewoon hebben. Dat is niet laf, maar verstandig.
Reply
Iemand hier op dit forum noemt die keuze laf. Vind inderdaad verstandige / slimme keuze een betere omschrijving. Ik ga een knock out simulator schrijven, zal die tzt wel laten zien. Ook daar zullen de slimme keuzes uitkomen.

Reply
Goed begin Ferrer, man man man. Is ie geblesseerd ofzo?
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
Iemand weer in Tomic getrapt?

https://www.ad.nl/tennis/tomic-geeft-par...~a300ee71/
Kei Nishikori

Reply
(24-10-2017, 11:24 AM)rikbetert Wrote: Ik zie dat de toppers massaal voor hen kozen die al voor de deadline een ronde verder waren. Laf keuze gedrag, maar wel begrijpelijk. En AdWim, als je niet kunt wijzigen vlak voor de deadline, laat dan de spelers die ervoor spelen links liggen. Dan heb je ook dit probleem niet. Vandaag is voor mij interessant go-go. Ik heb met drie andere managers ingezet op een verassing.....

Shapovalov verliest van jan en alleman de laatste weken, en Sugita deed het vorige week leuk.
Hij leek me sowieso dik favoriet.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Klasse GGL! 
Die kan zomaar eens verder komen dan ronde 2

Ook Zverev eraf kan zeker geen kwaad
Kei Nishikori

Reply
De enige met ggl in de top 50

Vamos
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Querrey 0 of 300. Mist alvast 2 mps waarvan 1 op eigen service.
Reply
Serveer het uit nou dan
Reply
Ongekend. Zoveel kansen, zoveel mps, zo vaak een grote voorsprong. Out.
Reply
Zit ik met Sugita maar heb uiteindelijk alsnog een betere 1e dag dan de meesten.
Reply
Bah 2/6 erdoor hopen op pella

Reply
Pella mist 7/8 sp, waaronder 4/5 op eigen service

Reply
Querrey toch wel een grote smet op een verder prima eerste ronde
Kei Nishikori

Reply
Vandaag ging een stuk beter. 5/6 er al door en nog een sprankeljte hoop voor Simon voor 6/6. Maar verder een prima dag!

Reply
Alle laffe keuzes worden opgeruimd. Zo blijft de schade van Sugita maar op max 90 punten. Nu moet er gescoord gaan worden met Zverev en Godfin.
Reply
Eusa_clap Eusa_clap Eusa_clap Schwartzman Eusa_clap Eusa_clap Eusa_clap
Benneteau zou mooi zijn maar delpo mag ook.

Reply
Tsonga overleeft een Mp. Houdt dat Kraai dan op kop aan het begin van de laatste normale week? Undecided
Reply
Jij hebt Edmund toch?
Reply
Buurs houdt onze race nog spannend met dat gemazzel met Fucsovics en Edmund.
Maar ik heb nog Zverev en Goffin in het vuur, dus heb wel vertrouwen dat ik de laatste week met voorsprong in ga.
Reply
Goede keuze CC met Edmund...slecht dat ik hem niet heb.
2-3-2
Reply

Forum Jump: