The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Wimbledon 2018
Nee , slechte gezondheid
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
Hup Rik Betert!
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
Misschien eens bij Haggie in training. 
Hup goat, alles voor nummer 21.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ben al bij Haggie's collega aan de slag.
Hup Raonic, alles voor nummer 1.
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
Virtueel mp gemist, pijnlijk.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Haha, Murray doet commentaar bij Nadal.
Dat is toch ook raar.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Federer dus ook nog een echt MP gemist, zie ik.
Haha, straks 2x zo'n wedstrijd in 1 toernooi.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Goran Ivanicevic zal ook enorm balen van deze lange pot. Nu mist hij vanavond Kroatië tegen Engeland, omdat zijn pupil Raonic nog staat te spelen op court 1.
Reply
Kom op eens roger
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
0-30 en dan 2e servicereturn in het net en daarna uitglijden. Alles zit tegen!
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
(11-07-2018, 05:40 PM)Jornstars Wrote: Goran Ivanicevic zal ook enorm balen van deze lange pot. Nu mist hij vanavond Kroatië tegen Engeland, omdat zijn pupil Raonic nog staat te spelen op court 1.

Wat te denken van al die mensen op de tribune.
Benieuwd hoe vol het straks zit.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Als ie nou weg gespeeld wordt, maar zoveel kansen. 3x 0-30, bp.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
En dan slaat Anderson op 15-30 een wereldpassing. Speelt de wedstrijd van zijn leven.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Wat een pot joh, zo'n hoog niveau.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Nu weet wat minder. Niveau Fed flink gezakt.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Wat een toernooi weer, wat een jaar. 
Natuurlijk ook nog na mp gemist. Nog een wonder dat ik zo lang heb mee gedaan bovenin.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
JoepiE!!! Mijn wimbledon is gered!
Gear: Weber Jumbo Joe 47 (2014) ; Weber one touch premium 57 (2014), WGA (2017), Kooki non-stick self-basting barbeque chicken roaster. :shock:

Reply
(09-07-2018, 02:29 PM)Ad Wim Wrote: Benieuwd of de mensen zonder Federer al beginnen te zweten. 

Vast niet  Wink
Reply
Hahaha chokerer!! Klasse Rik! Gefeliciteerd!
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
Ongelofelijk. Wat een jaar in de gss joh. 

Elke keer als je concurrenten helemaal definitief weg kunt zetten komen ze juist terug door waanzinnige uitslagen.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Zeker waanzinnig want Roger ging zo lekker in Halle?
Kei Nishikori





Reply
Ook nog tegen fucking Anderson, die verloor van Leonardo Mayer op Queen's.
NID dat die de volgende ronde weer niks raakt, en dan waarschijnlijk verliest van Raonic.

Thiem op RG kun je het over hebben, Cecch was daar al idioot. Raonic hier missen is een fout. Maar dat Cilic en Federer hier verliezen, en dat dat zulke gevolgen heeft, is idioot. Federer en Cilic beiden niet in de SF, daar had je de jackpot mee kunnen winnen.

Voor m'n gevoel zit sinds Rome bijna alles tegen, met weinig compensatie. Gelukkig krijg ik volgens de wet van andre over een tijdje weer geluk.

Ik lach er maar om, gelukkig heb ik een goede gezondheid.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Raonic fysio hele bovenbeen zit ingepakt
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
Geeft te denken. De managers zonder Federer pakken gemiddeld 200 punten op de managers met Federer. Laat dat even bezinken.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
En speelt beter dan daarvoor, uiteraard.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
(11-07-2018, 06:54 PM)Ad Wim Wrote: Ook nog tegen fucking Anderson, die verloor van Leonardo Mayer op Queen's.
NID dat die de volgende ronde weer niks raakt, en dan waarschijnlijk verliest van Raonic.

Thiem op RG kun je het over hebben, Cecch was daar al idioot. Raonic hier missen is een fout. Maar dat Cilic en Federer hier verliezen, en dat dat zulke gevolgen heeft, is idioot. Federer en Cilic beiden niet in de SF, daar had je de jackpot mee kunnen winnen.

Voor m'n gevoel zit sinds Rome bijna alles tegen, met weinig compensatie. Gelukkig krijg ik volgens de wet van andre over een tijdje weer geluk.

Ik lach er maar om, gelukkig heb ik een goede gezondheid.

In het voorjaar heb je al ontzettend veel geluk gehad

Dit is geen pech, maar een fout
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Wat een onzin. De term slechte winnaar hebben ze voor jou uitgevonden. Geef gewoon eens wat toe man.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
(11-07-2018, 07:46 PM)Ad Wim Wrote: Wat een onzin. De term slechte winnaar hebben ze voor jou uitgevonden. Geef gewoon eens wat toe man.

Isner die een tms wint...
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Dat is het enige in 6 maanden en heb ik meteen toegegeven toen. Heb jij dat gedaan bij Cecchinato, Thiem, etc? Zou je sieren. 

Potro die hem er hier uitgaat pielen terwijl Nadal 6-3 stond in de 2e TB. Past er allemaal in.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
ai ai ai, raonic mist sp voor 2-0 in sets...

nu 1-1

toch een ad week?
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply


Forum Jump: