The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Wimbledon 2018
Mij boeien weekscores en ondergrond scores wel degelijk. Hup djokovic.  Dit ziet er prima uit  . Kan iemand de scores bijwerken  Big Grin
Gear: Weber Jumbo Joe 47 (2014) ; Weber one touch premium 57 (2014), WGA (2017), Kooki non-stick self-basting barbeque chicken roaster. :shock:

Reply
Is al thx administratie.
Gear: Weber Jumbo Joe 47 (2014) ; Weber one touch premium 57 (2014), WGA (2017), Kooki non-stick self-basting barbeque chicken roaster. :shock:

Reply
(13-07-2018, 10:12 PM)rikbetert Wrote: Is al thx administratie.

Graag gedaan  Wink 

Mooie keuze die Anderson Rik
Reply
Punt van het jaar!  Wink
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
genieten dit, zonde dat het dak dicht is
Kei Nishikori





Reply
Ben je nog steeds zo zeker ad?
Gear: Weber Jumbo Joe 47 (2014) ; Weber one touch premium 57 (2014), WGA (2017), Kooki non-stick self-basting barbeque chicken roaster. :shock:

Reply
Nieuw punt van het jaar!
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
(13-07-2018, 10:11 PM)rikbetert Wrote: Mij boeien weekscores en ondergrond scores wel degelijk. Hup djokovic.  Dit ziet er prima uit  . Kan iemand de scores bijwerken  Big Grin

Dan ben je de enige. Je krijgt er niks voor he?
Net als dat je de enige bent die een sheet boeit.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
(13-07-2018, 10:50 PM)Ad Wim Wrote:
(13-07-2018, 10:11 PM)rikbetert Wrote: Mij boeien weekscores en ondergrond scores wel degelijk. Hup djokovic.  Dit ziet er prima uit  . Kan iemand de scores bijwerken  Big Grin

Dan ben je de enige. Je krijgt er niks voor he?
Net als dat je de enige bent die een sheet boeit.

Ik zie een sheet als een handig hulpmiddel bij het samenstellen van mijn team. En niet onverdienstelijk. Ondanks mijn zeer beperkte kennis van de sport draai ik toch bij de bovenste 10% mee. En ik ben zeker niet de enige die zo te werk gaat.
Gear: Weber Jumbo Joe 47 (2014) ; Weber one touch premium 57 (2014), WGA (2017), Kooki non-stick self-basting barbeque chicken roaster. :shock:

Reply
Als je wat langer meespeelt, weet je dat die bovenste 10% de enigen zijn die ertoe doen. We gaan zien waar je eind dit jaar staat, als al je geluk is gemiddeld.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
(13-07-2018, 11:05 PM)Ad Wim Wrote: Als je wat langer meespeelt, weet je dat die bovenste 10% de enigen zijn die ertoe doen. We gaan zien waar je eind dit jaar staat, als al je geluk is gemiddeld.

Hardcourt #15
Indoor #10
Gras #1

Alleen mijn gravel-seizoen verprutst met 190 ofzo.

En geluk? Dit is keihard werken.  ;-)
Gear: Weber Jumbo Joe 47 (2014) ; Weber one touch premium 57 (2014), WGA (2017), Kooki non-stick self-basting barbeque chicken roaster. :shock:

Reply
Nadal speelt nu het beste tennis uit zijn leven. Jammer dat Federer eruit is, dat was tegen beiden een prachtige kraker geworden.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Zo zonde dat het zo klaar is. Had nog wel 3 uur willen kijken. Altijd maar de vraag of ze dit morgen weer halen.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ze vechten voor ieder punt. Wel leuk om te zien.
Gear: Weber Jumbo Joe 47 (2014) ; Weber one touch premium 57 (2014), WGA (2017), Kooki non-stick self-basting barbeque chicken roaster. :shock:

Reply
Wat een rally
Gear: Weber Jumbo Joe 47 (2014) ; Weber one touch premium 57 (2014), WGA (2017), Kooki non-stick self-basting barbeque chicken roaster. :shock:

Reply
Grandioos dit hoor
Kom op Rafa
Kei Nishikori





Reply
Lang geleden dat ik zulk goed tennis heb gezien. Wow.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Wat een dropshots
Kei Nishikori





Reply
Geweldige timing ook van de mannen 

Als ik wat moet aanmerken is het de service van beide. Meer om de bal in het spel te brengen als om een punt te maken. Of komt dat door de andere semi
Kei Nishikori





Reply
Niveau daalt, matige returns.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Uitstekend! Goede nacht allen.
Gear: Weber Jumbo Joe 47 (2014) ; Weber one touch premium 57 (2014), WGA (2017), Kooki non-stick self-basting barbeque chicken roaster. :shock:

Reply
Maar dan met zo'n punt eindigen...

Heb het idee dat Djoko nog iets beter kan dan laatste twee sets en Nadal echt top speelde. Dus gok dat Djoko het morgen afmaakt.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ik denk trouwens dat kev geen schijn van kans maakt tegen een van deze heren.
Gear: Weber Jumbo Joe 47 (2014) ; Weber one touch premium 57 (2014), WGA (2017), Kooki non-stick self-basting barbeque chicken roaster. :shock:

Reply
Wellicht ook wel 23-25
Dan maakt hij sowieso kans
Van Federer winnen dan kun je niet zeggen dat hij geen kans maakt
Dat zij beter retourneren en dat ongunstiger is ben ik met je eens
Kei Nishikori





Reply
Djoko 2 uit 12 bps, dan red je het niet.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
En dan ook nog even 0-40 missen om terug te breaken. 
Maar 5e set is wel leuk, en gunstig voor Anderson.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ai, dit had hem moeten zijn. 2x return op het racket op belangrijke punten. Die mogen niet mis.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Djoko mist consequent vrij eenvoudige returns op belangrijke punten. Wordt er zelf ook gek van.
Denk niet dat dit 26-24 wordt...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Wat een pot is dit weer geworden, wow.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Nadal legt even een dropshot op de lijn op mp tegen.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply


Forum Jump: