The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




FTM Miami 2019
#61
@kraai,  bij mij thuis kreeg ik ook dezelfde fout als jij beschreef.
Deze versie heeft dat niet.

Ik heb bijgewerkt t/m monfils en ook de bye's uitgeveegd.
Graag met deze versie verder gaan.
Gear: Weber Jumbo Joe 47 (2014) ; Weber one touch premium 57 (2014), WGA (2017), Kooki non-stick self-basting barbeque chicken roaster. :shock:

Reply
#62
Thx Rik
2-3-2
Reply
#63
Thanks. Johnson staat trouwens op out, maar moet morgen pas.
Reply
#64
(22-03-2019, 08:21 PM)rikbetert Wrote:
(22-03-2019, 06:22 PM)Ad Wim Wrote:
(22-03-2019, 04:45 PM)rikbetert Wrote: Marterer ligt er uit zonder te spelen.
Toch zijn geld wel opgebracht.

Met 25 punten?! Ik dacht dat jij de expert was in rendabiliteit?!

Nog geen uur gespeeld en je bent er alweer twee kwijt, lol.

Djoko moet eerst tot de finale komen om hetzelfde rendement te behalen. Dat moet ik nog maar eens zien.

Je zegt woensdag nog (zelfs met een link erbij) dat Djokovic pas bij toernooiwinst rendabel is.
Maar Marterer is dat nu al wel? Dat klopt niet hè.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#65
Vreemd dat evans voor harris als ll geplaatst werd
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
#66
Loting uit de top 3 hoogst geplaatste, verloor ie toen dus.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#67
(22-03-2019, 09:15 PM)Atlanta Wrote: Thanks. Johnson staat trouwens op out, maar moet morgen pas.

Oh ik had hem ipv de bye eruit geknikkerd, is hersteld.
Gear: Weber Jumbo Joe 47 (2014) ; Weber one touch premium 57 (2014), WGA (2017), Kooki non-stick self-basting barbeque chicken roaster. :shock:

Reply
#68
(22-03-2019, 09:17 PM)Ad Wim Wrote:
(22-03-2019, 08:21 PM)rikbetert Wrote:
(22-03-2019, 06:22 PM)Ad Wim Wrote:
(22-03-2019, 04:45 PM)rikbetert Wrote: Marterer ligt er uit zonder te spelen.
Toch zijn geld wel opgebracht.

Met 25 punten?! Ik dacht dat jij de expert was in rendabiliteit?!

Nog geen uur gespeeld en je bent er alweer twee kwijt, lol.

Djoko moet eerst tot de finale komen om hetzelfde rendement te behalen. Dat moet ik nog maar eens zien.

Je zegt woensdag nog (zelfs met een link erbij) dat Djokovic pas bij toernooiwinst rendabel is.
Maar Marterer is dat nu al wel? Dat klopt niet hè.

Dat klop niet, moet ik nog even narekenen. Wellicht is djoko IN de finale al rendabel. Dan was mijn eerdere uitspraak gebaseerd op een gevoel en geen harde feiten.
;-)
Gear: Weber Jumbo Joe 47 (2014) ; Weber one touch premium 57 (2014), WGA (2017), Kooki non-stick self-basting barbeque chicken roaster. :shock:

Reply
#69
Krijg nu een foutmelding bij het openen van die sheet:
Herstelde records: Tekenen van het onderdeel /xl/drawings/drawing1.xml (Tekenvorm)

En zet je Harris er ook nog even in en Monfils eruit voor 0?
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#70
(22-03-2019, 08:31 PM)rikbetert Wrote: En ook Ivashka is al rendabel.
Top gedaan, maar helaas.

Cbr staat lekker te stunten en Basil eindelijk op slag!

Je moet lekker geloven wat je wilt, maar je bent inmiddels wel al 14 (!) man kwijt. Dus het klinkt nogal als Don Quichote als je roept dat het prima gaat
Misschien moet je eens vergelijken met teams zonder Djokovic? Die zijn er genoeg.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#71
Nu partij van de dag: hup Auger!
Bevestig die goede start.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#72
In IW was 4.8 en hoger rendabel. Daar baseer ik mijn uitspraken op.
Gear: Weber Jumbo Joe 47 (2014) ; Weber one touch premium 57 (2014), WGA (2017), Kooki non-stick self-basting barbeque chicken roaster. :shock:

Reply
#73
Hier een versie 3.

Monfils is eruit en Harris op zijn plekje.

Check maar even of alles klopt.

Mijn conditinal formatting van wie er uit is ben ik kwijtgeraakt en ik weet ook niet hoe ik dat in mijn open office kan regelen.
De grafiek heb ik er ook uitgegooid, want die geeft denk ik problemen.

Maandag kan ik alles weer goed maken....


Attached Files
.xlsx   FTM 2019 Miami calculator v3.xlsx (Size: 77.47 KB / Downloads: 25)
Gear: Weber Jumbo Joe 47 (2014) ; Weber one touch premium 57 (2014), WGA (2017), Kooki non-stick self-basting barbeque chicken roaster. :shock:

Reply
#74
Ad week
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
#75
Niet meer, nadat Auger 64 42 verkloot en 5 bps mist om op 5-5 te komen..
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#76
(22-03-2019, 11:10 PM)buurs Wrote: Ad week

Wat ik zeg
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
#77
Die sheet versie 3 geeft op mijn telefoon een foutmelding. Thuis heb ik Linux én die heeft denk ik net een ander formaat spreadsheet bah. Hoop date jij Wim hem wel kan lezen en opnieuw bewaren.anders wordt het maandag.
Gear: Weber Jumbo Joe 47 (2014) ; Weber one touch premium 57 (2014), WGA (2017), Kooki non-stick self-basting barbeque chicken roaster. :shock:

Reply
#78
Djoko ia weer niet lekker bezig
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
#79
(23-03-2019, 12:03 AM)buurs Wrote:
(22-03-2019, 11:10 PM)buurs Wrote: Ad week

Wat ik zeg

Niet dus, want Harris 2x break voor gestaan in de derde en 0-40 op 4-4. Terwijl de draw open ligt.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#80
Hurczack lekker!!!!
Gear: Weber Jumbo Joe 47 (2014) ; Weber one touch premium 57 (2014), WGA (2017), Kooki non-stick self-basting barbeque chicken roaster. :shock:

Reply
#81
Code:
Rikbeter    14    575
CC    16    510
Buurs    16    500
Ronniev    12    365
Adwim    11    355
Stille    10    305
Jornstars    12    305
Kraai    12    280
Kooltje    9    270
Mitch    10    265
Atlanta    7    220
GAE    8    195
DonFlexie    0    156
Gear: Weber Jumbo Joe 47 (2014) ; Weber one touch premium 57 (2014), WGA (2017), Kooki non-stick self-basting barbeque chicken roaster. :shock:

Reply
#82
Dimi en Anderson spelen wel?
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
#83
(23-03-2019, 09:29 AM)rikbetert Wrote: Hurczack lekker!!!!

Kut thiem, echt helemaal niets gaat goed
Kei Nishikori





Reply
#84
Evans raakt geblesseerd na winst eerste set.
Johnson 3-0 voor en sp gehad en nu geblesseerd.
Pech groeit met de dag..
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#85
Maar je kunt ook Khachanov hebben, voor 2845. Wat een keus, lol.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#86
De man die vorige week Kf in IW haalde Ad....
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
#87
Wawrinka  Bduh
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
#88
Doei Waw, prima.
Alleen jammer dat ik Kraai er lastminute uit gegooid heb. Maar die pakt Roger wel.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#89
(23-03-2019, 08:42 PM)Stille Wrote: De man die vorige week Kf in IW haalde Ad....

Toen verloor ie een set van Nadal die niet meer bewoog. Teken aan de wand.

Klasse Rublev, hup Opelka.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#90
(23-03-2019, 09:29 AM)rikbetert Wrote: Hurczack lekker!!!!

Hoeveel heb je er nog over na 2 van de 7 rondes?
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply


Forum Jump: