Buurs toch weer de leiding in de weekstand. Ik verwacht niet dat hij ook de weekwinst pakt (of gaat een Krajinovic ineens van Tsitsipas winnen), maar veel verliezen zal hij sowieso niet.
Ronnie met alle 6 zijn deelnemers nog over is hiervoor wellicht favoriet, maar potjes in de komende twee rondes gaan dit bepalen.
De keuze Thiem of Potro lijkt in het voordeel van Thiem uit te vallen al overtuigd hij allesbehalve.
Caruso en Hoang zijn de twee meest rendabele spelers. In totaal maar 1 keuze op hen (Kool met Hoang). Auger- Alliassime natuurlijk de slechtste keuze dit toernooi.
(31-05-2019, 08:36 AM)centre court Wrote: Waarom is een onderhandse service sportief? Ik vind dat gewoon slim. En tevens gewoon toegestaan. In de rally mag je toch ook een dropshot slaan?
Het was een vraag hoor. Thiem reageerde ook vrij neutraal.
Ik kan alleen een goede week hebben als Delpo een ronde verder komt dan Thiem. Ik zie Monfils wel van Thiem winnen.
Ben voor een risico gegaan en niet voor de veilige Domi.
RBA ook erg belangrijk. De vorm is daar en tegen Fog weet je het nooit. Als ie wint kan ie wellicht nog een ronde verder.
Vandaag vrij saaie dag. Hopen dat Moutet nog een rondje kan pakken. Paire mag er wel uit.
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Vandaag geen saaie dag daar ik onderin met 5 vertegenwoordigd ben. Belangrijk is dat londero een ronde verder komt. Als Ruud zou winnen van Federer zou ook mooi zijn maar niet realistisch. Mijn overige spelers zijn allen favoriet .maar toch maar zien of ze het redden.
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".
Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.
Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
kraai heeft nu volledig het momentum en pakt 5 games op een rij.
jammer dat ze zo gaan stoppen.
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".
Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.
Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
phoe, kraai mist een aantal sp bij 5-2* en verliest daarna zijn eigen service...